die 5 is kut veel te groot kan je niet eens fatsoenlijk je bovenlip mee scheren (of ik heb een te kleine bovenlipquote:
Doe je bikini aan en brouw een coctail.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:06 schreef SiETSKE. het volgende:
ik voel me alsof het buiten 40 graden is.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe je bikini aan en ga naar coctail.
Ik kan er fatsoenlijk mee scheren hoorquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die 5 is kut veel te groot kan je niet eens fatsoenlijk je bovenlip mee scheren (of ik heb een te kleine bovenlip) mach 3 ftw
goed idee.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe je bikini aan en brouw een coctail.
moeite waardquote:
miss weet je t na dat ene glaasje al niet meerquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:13 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb echt knallende koppijn, alsof ik me gister volgezopen heb.. Nog niet eens een half glas wijn heb ik gehad
ik ben ook knetterverkouden al n weekjequote:Op zondag 26 oktober 2008 12:14 schreef SiETSKE. het volgende:
ik denk dat iedereen ziek wordt.
het heerst wel geloof ik?
Ik heb daar helemaal geen tijd voorquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:14 schreef SiETSKE. het volgende:
ik denk dat iedereen ziek wordt.
het heerst wel geloof ik?
Haha ik zat met moeders op de bank dus al te gek zal het niet geworden zijnquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
miss weet je t na dat ene glaasje al niet meer
dan was 't heul slechte wijnquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:13 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb echt knallende koppijn, alsof ik me gister volgezopen heb.. Nog niet eens een half glas wijn heb ik gehad
waar wacht je dan op ?quote:
Dat zal het zijnquote:
Dude, failquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:17 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb een kater van een stuk of 7 desperado's
Krijg er altijd een zwaar hoofd van, maar ik bedenk me dat ik dan ook andere spul heb geconsumeerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |