quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:52 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
De Koelaan is toch die lange weg richting Brothers?
Tussen Slot Zeist en Bunnik. Levensgevaarlijke weg waar veel te hard gereden wordt. Zou me niks verbazen als dat hier weer het geval was. Dom.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:52 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
De Koelaan is toch die lange weg richting Brothers?
Ik rijd er ook meestal te hard, de weg dient zich ervoor met puike bochtquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tussen Slot Zeist en Bunnik. Levensgevaarlijke weg waar veel te hard gereden wordt. Zou me niks verbazen als dat hier weer het geval was. Dom.
Ja, inhalen op die weg is nogal dom.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:47 schreef Hukkie het volgende:
Hoorde op het nieuws dat de personenauto waarschijnlijk op de verkeerde weghelft reed, en daardoor frontaal op de vrachtwagen knalde.
Hoezo op het rechte stuk kan dat prima ( mits rustig)quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, inhalen op die weg is nogal dom.
Ik zal een kaarsje voor je branden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik rijd er ook meestal te hard, de weg dient zich ervoor met puike bocht
blijkbaar dus niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoezo op het rechte stuk kan dat prima ( mits rustig)
Ja daag overal gebeuren ongelukkenquote:
Zijn jullie ook weer van me afquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zal een kaarsje voor je branden.
Niks tegen een beetje hard rijden, maar wel verantwoord.
correct, maar op de ene weg meer dan op de ander.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja daag overal gebeuren ongelukken
Volgens mij gebeuren daar niet zoveel ongelukken op de koelaan, maar ik gok ook maar watquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
correct, maar op de ene weg meer dan op de ander.
Klopt, alleen denk je daar bijna nooit aan..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:49 schreef zoalshetis het volgende:
het kan in een klap over zijn, dus geniet er elke dag van.
Damnquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/199654
Tering.
Waarom niet? Prima wonen hoor..lekker groen en toch centraalquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:58 schreef Roi het volgende:
Zeist, daar wil je echt niet dood gevonden worden
ah dat is koelaan, herken het aan de weg, daar wordt altijd structureel te hard gereden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/199654
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tering.
Ben geboren in Zeist (kouwenhoven)quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waarom niet? Prima wonen hoor..lekker groen en toch centraal.
Edit; zo hee, die auto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |