quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
Niet geneukt is nooit bezwangerd zeg ik altijd maar.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:54 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom gaan jullie vrouwen, als jullie die wc zo smerig vinden, niet gewoon met je kont boven de wc hangen zodat je kan pissen maar met je kont de wc-bril net niet raakt ?
sjiek dun, eet vast geen friet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:10 schreef gers het volgende:
dikke wijven
[ afbeelding ]
gadverdamme val eens af
giel is een eikelquote:
verbaasde mij ook al maar ik ben al paar weken niet in klb sc geweestquote:
Gatverdegatver, wat een vreselijk dik hok, een Amerikaan is er niks bij.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:10 schreef gers het volgende:
dikke wijven
[ afbeelding ]
gadverdamme val eens af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:
Houden zo!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
verbaasde mij ook al maar ik ben al paar weken niet in klb sc geweest
Automatisch aanpassende layout die layout verneuckende posts normaal maakt zodat de layout niet verneuckt zal worden.quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gatverdegatver, wat een vreselijk dik hok, een Amerikaan is er niks bij.
ze moet echt MINSTENS 10 kg afvallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:14 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]die poten blijven smerigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Je bent niet leuk. Je bent gewoon niet leuk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
HAhaha!1:ED:!D:!D SNAPJEHEM?!?d/1LD1LDl1d!DD!1EIENAS
![]()
dSS!SL1d
Dat had niet gehoeven in jou geval.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:16 schreef timmmmm het volgende:
Ik zag Bagger, en dacht, hier moet ik posten
[ afbeelding ]Leuk stel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een paar topics eerder zei ik ook al dat ik geen komiek was.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:15 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je bent niet leuk. Je bent gewoon niet leuk.
[ afbeelding ]Volgens mij ben jij nieuw in de SC?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je staat wel geregistreerd op 2006. Een hele tijd lopen meelurken of je dacht opeens, ik doe mee?
0 topics op naam. 14.gif
das beterquote:
Ik durfde nooit te postenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nieuw in de SC?
Je staat wel geregistreerd op 2006. Een hele tijd lopen meelurken of je dacht opeens, ik doe mee?
we haten je dus dat klopt welquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik durfde nooit te postendalijk vindt niemand mij aardig hier
olepquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik durfde nooit te postendalijk vindt niemand mij aardig hier
Kee, ik ga al.quote:
newbies moet eerst tieten postenquote:
Bent u homo dan?quote:
tieten van vriendin of zusje naturlichquote:
Vriendin heb ik niet en zusje heeft geen tieten..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:32 schreef gers het volgende:
[..]
tieten van vriendin of zusje naturlich
ow danquote:
dat komt nog welquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
Vriendin heb ik niet en zusje heeft geen tieten..
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze beter dan mijn eigen
Jij bent duidelijk geen baasquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zou maar dat iedereen je voornaam weet (verwijzing naar je sig)quote:
Ik ben aan het eten, ja!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu wel ja!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het zou maar dat iedereen je voornaam weet (verwijzing naar je sig)
Wat denk je zelf joh, kalf!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar het zijn wel tieten waar je U tegen zegt
postenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
Gers, ik heb nog wel wat caps voor je van een bekende van me..maar dat is ook niet alles
DAS EEN VENTquote:
NEINquote:
Dat zou gegarandeerd incest worden, denk ik zo...quote:
das beterquote:
je zou der denk ik toch niet wegsturenquote:
dat doen toch die smaatjes voor jequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:55 schreef afcajos het volgende:
Ik heb volgens mij al bijna een week niet meer gefapt
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:55 schreef afcajos het volgende:
quote:
Thanks, daar zat ik net op te wachten.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:55 schreef afcajos het volgende:
Nou ik zou er aardig op afknappenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:53 schreef gers het volgende:
[..]
je zou der denk ik toch niet wegsturen
Serieus hee dan komt er straks echt veel uit manquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:55 schreef afcajos het volgende:
ik zie geen fapfotoquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:57 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Serieus hee dan komt er straks echt veel uit man
Hier een foto voor het fappen
[ afbeelding ]
Hosselaarquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:55 schreef afcajos het volgende:
Ik 24, PK meer dan 40quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:01 schreef gers het volgende:
hihihi ik heb nu een gemiddelde van 10 posts de dag
hihi ik ben baasquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:04 schreef behangplakker het volgende:
Hee, ik had eerder 2000 meer posts dan jij dacht ikNu 1500 minder
HELEMAAL NIETquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hosselaar![]()
2 mensen met nike-jasjes werden bang van joey en zijn weggegaan
HOAX het is heul geen koning, het is dagdag..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:19 schreef Devvie het volgende:
Ik kreeg pm van een koning van fok...![]()
maar ik mocht niets zeggen in dit topic van hem![]()
![]()
BAZENSPELquote:
Hmm ik maak morgen wel 1 ik ga zo wegquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:17 schreef KingOfPop het volgende:
Hey maar, Jos, ik dacht dat je ging schijten en daarna een topic ging maken?
ik kreeg ook vage PM's van dagdag over een paracetemol topicquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:21 schreef Devvie het volgende:
[..]
HOAX het is heul geen koning, het is dagdag..
Ok dan, later!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hmm ik maak morgen wel 1 ik ga zo weg
ff die chicks hosselen met mn paquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:26 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
ik kreeg ook vage PM's van dagdag over een paracetemol topic![]()
nooit een klacht over gemaakt though
quote:goedemiddag ik al mezelf even voorstellen mij naam is ban
en ik ben een koning van fok samen met de oude garde
gers bobbyb en 4eveblackeyed
wilt u vaker posten dan kost fok geld
quote:oprotten en waag het ook niet me naam te vermelden in het sc bagger topic
quote:dan krijg ik gezeur van mod en pm me niet
groet scheermes
DE HOERquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:33 schreef Broekpaling het volgende:
M'n moeder heeft warme chocomel voor me gemaakt.WTF.
![]()
Er zit ook een velletje op.
Dat andere velletje heeft ze er al afgehaald?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:33 schreef Broekpaling het volgende:
M'n moeder heeft warme chocomel voor me gemaakt.WTF.
![]()
Er zit ook een velletje op.
IK heb het toch niet gemaakt, canceridioot.quote:ja lul dat is als je de melk laat koken dat lijkt dan op een velletje![]()
voorderest goedeavond
Jouw moeder is echt een hoer, beetje jouw velletje eraf halen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:37 schreef Broekpaling het volgende:
DIT IS DE BEWUSTE PM VAN DAGDAG:
[..]
IK heb het toch niet gemaakt, canceridioot. [ afbeelding ]
Erger nog, het velletje zit er nog op.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jouw moeder is echt een hoer, beetje jouw velletje eraf halen.
Jij wil besneden worden door je moeder?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Erger nog, het velletje zit er nog op.
Ik had het over het velletje op de chocomel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:43 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jij wil besneden worden door je moeder?
Ik niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had het over het velletje op de chocomel.
Aandachtshoerquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:53 schreef gers het volgende:
JULLIE ZEGGEN NIKS OVER DIE HEERSENDE MUZIEK
Nee, want ik had het over het velletje van de chocomel, wel bij de les blijven he.quote:
Ok, shemale.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, want ik had het over het velletje van de chocomel, wel bij de les blijven he.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:03 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
ik ga doucheren en daarna zuipen KUSJES NTB
Mocht het zo zijn.. Maar ik ga slapen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, want ik had het over het velletje van de chocomel, wel bij de les blijven he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Alleen maar.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:08 schreef Devvie het volgende:
Krijg je eigenlijk note's/bans in dit topic?
Ja.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:08 schreef Devvie het volgende:
Krijg je eigenlijk note's/bans in dit topic?
Pas op voor NS Bert.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:13 schreef Devvie het volgende:
Hopen dat remmie niet langskomt.. hihi
quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:07 schreef Broekpaling het volgende:
Goedenmorgen.
Nee, dit is de goede.quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De OP is verneukt btw
waarschijnlijk wel jaquote:Op zondag 26 oktober 2008 01:24 schreef Emimich het volgende:
Zal je zien dat Ajax morgen ook punten gaat laten liggen
Nee.quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:24 schreef Emimich het volgende:
Zal je zien dat Ajax morgen ook punten gaat laten liggen
+ dat Feyenoord dan in de degradatiezone staat.quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:28 schreef Emimich het volgende:
Zou toch wel geil zijn om morgen na 8 wedstrijd al 10 punten los te staan op Feyenoord!
1991 meen ik, las ik een paar dagen geleden :pquote:Op zondag 26 oktober 2008 01:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
+ dat Feyenoord dan in de degradatiezone staat.Kan me niet voorstellen dat dat ooit eerder is gebeurt na 8 wedstrijden.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:37 schreef Emimich het volgende:
[..]
1991 meen ik, las ik een paar dagen geleden :p
Zou toch prachtig zijn als ze Verbeek nu zouden ontslaan, ongeveer het domste wat ze zouden kunnen doen maar daardoor wel des Feyenoordsch!
quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja hallo met in the dark
___quote:
Oh noesquote:
Vooral erg vervelendquote:
Je hebt het nu over jezelf, of over een R&P -topic?quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:07 schreef BigKahuna het volgende:
De vriendinnen van mijn droommeisje () denken dat ik het niet meen en een player ben
Over mezelfquote:Op zondag 26 oktober 2008 02:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt het nu over jezelf, of over een R&P -topic?
Neuk ze.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:07 schreef BigKahuna het volgende:
De vriendinnen van mijn droommeisje () denken dat ik het niet meen en een player ben
Verstandig, ik niet.quote:
Wat, nét?quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:23 schreef afcajos het volgende:
GOEIEAIDSMOGGEL!!!1
Mijn pa heeft met BT gebeld
WEHEHE je regelt haar nr zelf maar, ze gaat het vast niet waarderen als ik haar nr opeens doorpaaasquote:Op zondag 26 oktober 2008 02:30 schreef behangplakker het volgende:
JOSHE WIJ DAN
haha nouja hij vond haar irritantquote:
Geen id , ze was een heel verhaal aan het vertellen en opeens gaf hij de telefoon weer aan mij.quote:
Whehehe.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Geen id , ze was een heel verhaal aan het vertellen en opeens gaf hij de telefoon weer aan mij.
Maar hij was ook een eitje aan het bakken.
Dus ik zeg tegen BT, ik ga ophangen mijn eitje is klaar
BT: vind je een eitje belangrijker?![]()
En verder weet ik het gesprek nie tmeer
Tof.quote:
Fok wordt zometeen 1 grote familiequote:Op zondag 26 oktober 2008 04:17 schreef behangplakker het volgende:
Jos heeft trouwens aan zijn eigen vader de groeten van mij gedaan
Precies wat ik zeiquote:Op zondag 26 oktober 2008 01:37 schreef BigKahuna het volgende:
Ik zeg:
Ajax - NEC 2-0
Feyenoord - Heerenveen 1-3.
Moet er niet aan denken om met allochtonenhaters 1 familie te wordenquote:Op zondag 26 oktober 2008 04:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fok wordt zometeen 1 grote familie![]()
nee
Uur langer pitten.quote:Op zondag 26 oktober 2008 04:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja dat scheelt dan stukken![]()
Ik ga nu maar slapen...
Dat zegt meer over jou dan over hoe vroeg het is hoorquote:Op zondag 26 oktober 2008 09:41 schreef IQM het volgende:
Waarom ben ik zo vroeg wakker?
Op MSN isPostbank Buddy
zelfs de enige die online is.
Vertel.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over hoe vroeg het is hoor
Jij hebt duidelijk geen world of alice op msnquote:
IQM heeft geen vriendenquote:Op zondag 26 oktober 2008 09:41 schreef IQM het volgende:
Waarom ben ik zo vroeg wakker?
Op MSN isPostbank Buddy
zelfs de enige die online is.
Ik zeg:quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:37 schreef BigKahuna het volgende:
Ik zeg:
Ajax - NEC 2-0
Feyenoord - Heerenveen 1-3.
Ik zeg verliezen van Willem IIquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:15 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik zeg: thuis weggespeeld worden door Roda JC![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg je rechtsback na 20 minuten wisselen omdat ie aan alle kanten wordt weggespeeld door Anthony Lurlingquote:
Ik zeg 4x op rij kampioenquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik zeg je rechtsback na 20 minuten wisselen omdat ie aan alle kanten wordt weggespeeld door Anthony Lurling![]()
![]()
![]()
Ik zeg resultaten uit het verledenquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:29 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik zeg succesvolste Nederlandse club ooit![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zeg resultaten uit het verleden![]()
![]()
quote:
Ja want er is geen verschil tussen 70 jaar geleden 20x achter elkaar kampioen worden en de afgelopen 4 jaar kampioen worden.quote:
Over wie heb je het nouquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
70 jaar geleden 20x achter elkaar kampioen worden
Feyenoord.quote:
Klopt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:45 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Goed nieuws voor ze dat Volendam gisteren niet wist te winnen.
quote:In het noordwesten van Engeland wordt vandaag verder gezocht naar zo'n 1700 deelnemers aan een bergmarathon. De tweedaagse wedstrijd werd gisteren stilgelegd na zware regenval, harde wind en overstromingen.
Reddingswerkers hebben tot nu toe zo'n twintig gewonden gevonden en enkele honderden lopers hebben de nacht in noodkampen doorgebracht. Vanochtend was volgens de politie van 750 deelnemers duidelijk waar ze zijn.
De organisatie van de bergmarathon zegt dat er geen reden voor paniek is, omdat de deelnemers een goede uitrusting bij zich hebben en zich wel kunnen redden.
hihiquote:
Whehehequote:
Jongens die naar love actually gaanquote:
Love Actually is 'tofjes', zoals jij zou omschrijven.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jongens die naar love actually gaan
Ja ik heb hem ook gezien in de bioscoop, ik zou alleen niet meer weten hoe die precies gingquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Love Actually is 'tofjes', zoals jij zou omschrijven.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |