Jij hebt duidelijk geen world of alice op msnquote:
IQM heeft geen vriendenquote:Op zondag 26 oktober 2008 09:41 schreef IQM het volgende:
Waarom ben ik zo vroeg wakker?
Op MSN isPostbank Buddy
zelfs de enige die online is.
Ik zeg:quote:Op zondag 26 oktober 2008 01:37 schreef BigKahuna het volgende:
Ik zeg:
Ajax - NEC 2-0
Feyenoord - Heerenveen 1-3.
Ik zeg verliezen van Willem IIquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:15 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik zeg: thuis weggespeeld worden door Roda JC![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg je rechtsback na 20 minuten wisselen omdat ie aan alle kanten wordt weggespeeld door Anthony Lurlingquote:
Ik zeg 4x op rij kampioenquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik zeg je rechtsback na 20 minuten wisselen omdat ie aan alle kanten wordt weggespeeld door Anthony Lurling![]()
![]()
![]()
Ik zeg resultaten uit het verledenquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:29 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik zeg succesvolste Nederlandse club ooit![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zeg resultaten uit het verleden![]()
![]()
quote:
Ja want er is geen verschil tussen 70 jaar geleden 20x achter elkaar kampioen worden en de afgelopen 4 jaar kampioen worden.quote:
Over wie heb je het nouquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
70 jaar geleden 20x achter elkaar kampioen worden
Feyenoord.quote:
Klopt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:45 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Goed nieuws voor ze dat Volendam gisteren niet wist te winnen.
quote:In het noordwesten van Engeland wordt vandaag verder gezocht naar zo'n 1700 deelnemers aan een bergmarathon. De tweedaagse wedstrijd werd gisteren stilgelegd na zware regenval, harde wind en overstromingen.
Reddingswerkers hebben tot nu toe zo'n twintig gewonden gevonden en enkele honderden lopers hebben de nacht in noodkampen doorgebracht. Vanochtend was volgens de politie van 750 deelnemers duidelijk waar ze zijn.
De organisatie van de bergmarathon zegt dat er geen reden voor paniek is, omdat de deelnemers een goede uitrusting bij zich hebben en zich wel kunnen redden.
hihiquote:
Whehehequote:
Jongens die naar love actually gaanquote:
Love Actually is 'tofjes', zoals jij zou omschrijven.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jongens die naar love actually gaan
Ja ik heb hem ook gezien in de bioscoop, ik zou alleen niet meer weten hoe die precies gingquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Love Actually is 'tofjes', zoals jij zou omschrijven.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |