___quote:
Oh noesquote:
Vooral erg vervelendquote:
Je hebt het nu over jezelf, of over een R&P -topic?quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:07 schreef BigKahuna het volgende:
De vriendinnen van mijn droommeisje () denken dat ik het niet meen en een player ben
Over mezelfquote:Op zondag 26 oktober 2008 02:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt het nu over jezelf, of over een R&P -topic?
Neuk ze.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:07 schreef BigKahuna het volgende:
De vriendinnen van mijn droommeisje () denken dat ik het niet meen en een player ben
Verstandig, ik niet.quote:
Wat, nét?quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:23 schreef afcajos het volgende:
GOEIEAIDSMOGGEL!!!1
Mijn pa heeft met BT gebeld
WEHEHE je regelt haar nr zelf maar, ze gaat het vast niet waarderen als ik haar nr opeens doorpaaasquote:Op zondag 26 oktober 2008 02:30 schreef behangplakker het volgende:
JOSHE WIJ DAN
haha nouja hij vond haar irritantquote:
Geen id , ze was een heel verhaal aan het vertellen en opeens gaf hij de telefoon weer aan mij.quote:
Whehehe.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Geen id , ze was een heel verhaal aan het vertellen en opeens gaf hij de telefoon weer aan mij.
Maar hij was ook een eitje aan het bakken.
Dus ik zeg tegen BT, ik ga ophangen mijn eitje is klaar
BT: vind je een eitje belangrijker?![]()
En verder weet ik het gesprek nie tmeer
Tof.quote:
Fok wordt zometeen 1 grote familiequote:Op zondag 26 oktober 2008 04:17 schreef behangplakker het volgende:
Jos heeft trouwens aan zijn eigen vader de groeten van mij gedaan
Precies wat ik zeiquote:Op zondag 26 oktober 2008 01:37 schreef BigKahuna het volgende:
Ik zeg:
Ajax - NEC 2-0
Feyenoord - Heerenveen 1-3.
Moet er niet aan denken om met allochtonenhaters 1 familie te wordenquote:Op zondag 26 oktober 2008 04:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fok wordt zometeen 1 grote familie![]()
nee
Uur langer pitten.quote:Op zondag 26 oktober 2008 04:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja dat scheelt dan stukken![]()
Ik ga nu maar slapen...
Dat zegt meer over jou dan over hoe vroeg het is hoorquote:Op zondag 26 oktober 2008 09:41 schreef IQM het volgende:
Waarom ben ik zo vroeg wakker?
Op MSN isPostbank Buddy
zelfs de enige die online is.
Vertel.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over hoe vroeg het is hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |