quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
Niet geneukt is nooit bezwangerd zeg ik altijd maar.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:54 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom gaan jullie vrouwen, als jullie die wc zo smerig vinden, niet gewoon met je kont boven de wc hangen zodat je kan pissen maar met je kont de wc-bril net niet raakt ?
sjiek dun, eet vast geen friet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:10 schreef gers het volgende:
dikke wijven
[ afbeelding ]
gadverdamme val eens af
giel is een eikelquote:
verbaasde mij ook al maar ik ben al paar weken niet in klb sc geweestquote:
Gatverdegatver, wat een vreselijk dik hok, een Amerikaan is er niks bij.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:10 schreef gers het volgende:
dikke wijven
[ afbeelding ]
gadverdamme val eens af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:
Houden zo!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
verbaasde mij ook al maar ik ben al paar weken niet in klb sc geweest
Automatisch aanpassende layout die layout verneuckende posts normaal maakt zodat de layout niet verneuckt zal worden.quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gatverdegatver, wat een vreselijk dik hok, een Amerikaan is er niks bij.
ze moet echt MINSTENS 10 kg afvallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:14 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]die poten blijven smerigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Je bent niet leuk. Je bent gewoon niet leuk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
HAhaha!1:ED:!D:!D SNAPJEHEM?!?d/1LD1LDl1d!DD!1EIENAS
![]()
dSS!SL1d
Dat had niet gehoeven in jou geval.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:16 schreef timmmmm het volgende:
Ik zag Bagger, en dacht, hier moet ik posten
[ afbeelding ]Leuk stel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een paar topics eerder zei ik ook al dat ik geen komiek was.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:15 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je bent niet leuk. Je bent gewoon niet leuk.
[ afbeelding ]Volgens mij ben jij nieuw in de SC?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je staat wel geregistreerd op 2006. Een hele tijd lopen meelurken of je dacht opeens, ik doe mee?
0 topics op naam. 14.gif
das beterquote:
Ik durfde nooit te postenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nieuw in de SC?
Je staat wel geregistreerd op 2006. Een hele tijd lopen meelurken of je dacht opeens, ik doe mee?
we haten je dus dat klopt welquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik durfde nooit te postendalijk vindt niemand mij aardig hier
olepquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik durfde nooit te postendalijk vindt niemand mij aardig hier
Kee, ik ga al.quote:
newbies moet eerst tieten postenquote:
Bent u homo dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |