Dat had niet gehoeven in jou geval.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:16 schreef timmmmm het volgende:
Ik zag Bagger, en dacht, hier moet ik posten
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:14 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]Leuk stel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yankee go home!
Een paar topics eerder zei ik ook al dat ik geen komiek was.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:15 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je bent niet leuk. Je bent gewoon niet leuk.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:14 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]Volgens mij ben jij nieuw in de SC?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je staat wel geregistreerd op 2006. Een hele tijd lopen meelurken of je dacht opeens, ik doe mee?
0 topics op naam. 14.gif
das beterquote:
Ik durfde nooit te postenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nieuw in de SC?
Je staat wel geregistreerd op 2006. Een hele tijd lopen meelurken of je dacht opeens, ik doe mee?
we haten je dus dat klopt welquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik durfde nooit te postendalijk vindt niemand mij aardig hier
olepquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik durfde nooit te postendalijk vindt niemand mij aardig hier
Ahhhwwquote:
Kee, ik ga al.quote:
newbies moet eerst tieten postenquote:
Bent u homo dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |