Hehehe ja kijken hoe vaak je op Hakkar kunt schieten en FD kunt doen met een groepje hunters. Het groepje cloth wat naast ons stond vond het wat minder tofquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:48 schreef Murloc het volgende:
[..]
Hmm, inderdaad.
Of in MC: Hee, eens kijken of ik Golemagg vanaf de brug kan raken.
Euhh, waarom komt hij nou op de raid afrennen?
Ik heb dat nog noooooit expres gedaan.... ook niet afgelopen woensdag nog....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:48 schreef Murloc het volgende:
[..]
Hmm, inderdaad.
Of in MC: Hee, eens kijken of ik Golemagg vanaf de brug kan raken.
Euhh, waarom komt hij nou op de raid afrennen?
Misdirect op een mage was ook niet zo succesvolquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:54 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hehehe ja kijken hoe vaak je op Hakkar kunt schieten en FD kunt doen met een groepje hunters. Het groepje cloth wat naast ons stond vond het wat minder tof
Als raidleader een priest opdracht geven om die infusion (+mega spellpower) buff onverwachts aan die lock met super aggro gevenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Misdirect op een mage was ook niet zo succesvol. Een hunter deed het ooit per ongeluk bij mij, 1 klap en ik was dood
.
Ik hoorde gisteren dat een scorpid eventveel dps doet als een catquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:52 schreef stbabylon het volgende:
Even talent calculator in, kijken of dat kan werken. Daarna eens kijken wat voor een Ferocity pet ik wil hebben (NEE geen cat, ik hoef niet de pet die 80% van de hunters heeft, ook al is het nu nog de meeste damage)
Leeft die guild nog? Dan kom ik nog es langs met een charquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:57 schreef GI het volgende:
<TVP>
Worden binnenkort (net als cats) generfed. Daarbij wil ik wel een Fero pet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren dat een scorpid eventveel dps doet als een cat
Staat er ook niks interessants op Petopia, of zat je daar al te neuzen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Worden binnenkort (net als cats) generfed. Daarbij wil ik wel een Fero pet.
Nu ik er wat langer over nadenk, moet ik sowieso een non-exotic fero pet heb. Voor als de dual specs komen. Maar ik weiger een kat, en naast kat zie ik nou niet echt kicke non-exotic fero's staan.
Uiteraard. Maar niks is echt tof. Komt nog eens bij dat ik niet echt zin heb om veel te levellen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Staat er ook niks interessants op Petopia, of zat je daar al te neuzen?
quote:
Niks noobs aan om met Tab te targeten. Ik gebruikte altijd een addon welke tab targeten aanpaste. Zo kon je de 'frontal cone' aanpassen hoeveel graden deze was, en hoe ver weg je dingen kan targeten. Targeten met je muis vind ik maar te langzaamquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:49 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dat zijn de noobs die met tab targetten...
Kloptquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:27 schreef GI het volgende:
Levellen hoeft toch niet echt meer ?
Na tame is het beest meteen 65 volgens mij.
Tof, nieuwe serversquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:05 schreef CittaR het volgende:
tvp dan maar ook...
gaan vanmiddag 2 nieuwe servers open... Azuremyst & Terrokar
denk dat ik voor de grap een char op terrokar ga levelen.
Haha had dat gelezen van die glyph, echt vet!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:27 schreef WyriHaximus het volgende:
Woei ben jezus
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:27 schreef WyriHaximus het volgende:
Woei ben jezus
[ link | afbeelding ]
Priest kan ik me voorstellen maar shammies zijn toch alleen maar stoned en denken dat ze over water kunnen lopenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:26 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Alleen priest en shamans mogen over water lopen!
Failquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:26 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Alleen priest en shamans mogen over water lopen!
http://fok.wyrihaximus.net/fok_wow_characters/fokker/stbabylonquote:
Mja. Alleen laatste tijd zit ik meer op ijsbeertje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:11 schreef Sapstengel het volgende:
Wist niet dat jij Lithariel was Sharquedo, heb die naam wel eens voorbij zien komen.
Yup, heb de gele en ze tellen mee voor je 50 mounts achievementquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:32 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf, waar heb je die mount vandaan?
[edit]Ah alleen binnen de tempel, dacht al die dingen zijn toch alleen voor Scarab Lords?
Die ook nog eens verdomde lelijk isquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 08:58 schreef stbabylon het volgende:
En dan heb je 50 mounts verzameld, en dan krijg je een.... mount...
eh wel? Thunderbluff, orgrimmar, kurenai, sha'tari skyguard, netherwing en de normale mounts(inclusief pvp) dat zal er wel voor zorgen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:47 schreef Blistering het volgende:
[..]
Die ook nog eens verdomde lelijk is. Jammer genoeg kunnen taurens geen 50 mounts halen
.
Kunnen ze wel. Eerst was het 75 mounts voor de mount maar Blizzard heeft dat vanwege Taurens teruggebracht naar 50.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:47 schreef Blistering het volgende:
[..]
Die ook nog eens verdomde lelijk is. Jammer genoeg kunnen taurens geen 50 mounts halen
.
Dat neemt niet weg dat Taurens nog altijd in het nadeel zijn. Geen Raptor, UD paard, Hawkstrider..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:35 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Kunnen ze wel. Eerst was het 75 mounts voor de mount maar Blizzard heeft dat vanwege Taurens teruggebracht naar 50.
Mijn epeen wordt ook niet gevondenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:02 schreef WyriHaximus het volgende:
Goed heb een be.imba.hu SOAP API key dus kan gear scores fetchen, en heb dat ingebouwt in de lijst: http://fok.wyrihaximus.net/fok_wow_characters/ranking/pve/ Nog niet alles gaat goed zijn nog een redelijk set chars waarvan ik nog geen score terug krijg maar dat komt goed. Wil ook nog een pvp lijst maken maar moet ff zien hoe ik dat ga maken
.
Scarab lord krijgt een aparte mount die je ook buiten AQ kan gebruiken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:32 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf, waar heb je die mount vandaan?
[edit]Ah alleen binnen de tempel, dacht al die dingen zijn toch alleen voor Scarab Lords?
Offsprngr @ Draenor EUquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:02 schreef WyriHaximus het volgende:
Goed heb een be.imba.hu SOAP API key dus kan gear scores fetchen, en heb dat ingebouwt in de lijst: http://fok.wyrihaximus.net/fok_wow_characters/ranking/pve/ Nog niet alles gaat goed zijn nog een redelijk set chars waarvan ik nog geen score terug krijg maar dat komt goed. Wil ook nog een pvp lijst maken maar moet ff zien hoe ik dat ga maken
.
lolquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:27 schreef stbabylon het volgende:
Ok, ik kom er net achter dat Mechanical Toads verkopen voor 75g mijzelf keihard in de vingers snijden is... Ik zit op een goud mijn! Schijnt dat ze ook makkelijk voor 300g verkopen
Ben er nog mee bezig, het kan zijn dat ik teveel chars tegelijkertijd probeer te checkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:58 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Mijn epeen wordt ook niet gevonden, van 2 chars te begrijpen omdat die niet meer bestaan, maar de andere
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:19 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Offsprngr @ Draenor EU
Nachtraaf @ Draenor EU
Edit: zelf toegevoegd.
Gister Vashj down, vanaaf waarschijnlijk Kael en deze week iig Illi en Archi.
Tof iedereen wel pets nu natuurlijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:27 schreef stbabylon het volgende:
Ok, ik kom er net achter dat Mechanical Toads verkopen voor 75g mijzelf keihard in de vingers snijden is... Ik zit op een goud mijn! Schijnt dat ze ook makkelijk voor 300g verkopen
Droprate is increased van 0.02% naar 1%. Desalniettemin: GZ!!quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:23 schreef Blistering het volgende:
...en dan, als je de moed bijna hebt opgegeven word je dan toch beloond! Met een beetje hulp van Blizzard. Maar mijn god, dat was ff 5 minuten gillen en juichen! En ik ben een zéér tevreden mens!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarom de ''beetje hulp van Blizzard''quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:27 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Droprate is increased van 0.02% naar 1%. Desalniettemin: GZ!!
zelf ook mijn chars ge-add... Milk op hellfire pakte die wel, alleen staat daar nog geen score bij, speciaal nog uitgelogged in pve gearquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
http://fok.wyrihaximus.net/fok_wow_characters/fokker/stbabylon
Zelf adden werkt trouwens weer, had een bugje er in zitten.
Of mensen die in SW level 1 bankalts gaan zitten gankenquote:Op zondag 26 oktober 2008 07:12 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben ook niet meer zo blij met al die zombies. Er zijn momenten dat ik er niet op zit te wachten (eigenlijk zit ik er nooit op te wachten) en dan is er toch zo'n mongool die je ff komt infecteren.
Het is verdomme net telefonische verkoop. Zit je lekker te eten, belt er zo'n onberhouwen zeikerd op om je een hypotheek te slijten. Zeg je nee, gaat 'ie toch door.
je zal wel ff be.imba moeten updaten want met 3m+ doen ze dat niet automaticquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:03 schreef CittaR het volgende:
[..]
zelf ook mijn chars ge-add... Milk op hellfire pakte die wel, alleen staat daar nog geen score bij, speciaal nog uitgelogged in pve gear
maar mijn character op Grim Batol (Chay) kan ik niet toevoegen
Er zit ook geen gamecard bij. Gewoon op de WoW site allebei de serials invullen. Eerst voor de normale WoW en dan een TBC upgrade doen en de andere serial invullen. De gratis 30 dagen gaan dan automatisch in.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik me de battle chest gekocht kan ik de game card niet vinden
Wel eebn 10 dagen guest pass voor een vriend, maar op die kaart staat ook : the key voor your regular world of warcraft account is located on the front cover of the game manual.
Alleen ik op de game manual staat geen nummer
staan ze neit op de cd hoezen?quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik me de battle chest gekocht kan ik de game card niet vinden
Wel eebn 10 dagen guest pass voor een vriend, maar op die kaart staat ook : the key voor your regular world of warcraft account is located on the front cover of the game manual.
Alleen ik op de game manual staat geen nummer
Gaafquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Iemand die nieuwe baas in Karazhan al gedaan? Als je hem killed en hij dropt z'n axe dan kan je die equippen. En als je er dan met je rechtsmuisknop op klikt dan gaat je character gitaat spelen
maar als je een acount actieveert en dus wow (normaal) die code invoerd krijg je automatisch 30 dagenquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jewel maar die code's zijn te groot voor die 30 vrije dagen
Damn gaafquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:42 schreef SharQueDo het volgende:
[Haunted Memento] item...
[ afbeelding ]
Ziet er tof uit:quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Iemand die nieuwe baas in Karazhan al gedaan? Als je hem killed en hij dropt z'n axe dan kan je die equippen. En als je er dan met je rechtsmuisknop op klikt dan gaat je character gitaat spelen
dat had ik gister gedaan... maar als het gewoon dezelfde rating is als op be.imba.hu dan zit ik rond de 11e/12e plek, niet verkeerd voor iemand die al ruim een half jaar niet meer raid. kheb zelf dan ook eigenlijk alleen Tier 5 geraid. paar bazen in MH en BT gedaan maar de eerste bazen daar droppen alleen maar kutspul voor arms warriors.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
je zal wel ff be.imba moeten updaten want met 3m+ doen ze dat niet automatic
Yeah het is die rating. Zit nog te twijfelen of ik de highest score of de huidige score moet gebruikenquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:38 schreef CittaR het volgende:
[..]
dat had ik gister gedaan... maar als het gewoon dezelfde rating is als op be.imba.hu dan zit ik rond de 11e/12e plek, niet verkeerd voor iemand die al ruim een half jaar niet meer raid. kheb zelf dan ook eigenlijk alleen Tier 5 geraid. paar bazen in MH en BT gedaan maar de eerste bazen daar droppen alleen maar kutspul voor arms warriors.
Leuk, zitten ze straks op 70, met zn 2en. Gezelligquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:06 schreef Knipoogje het volgende:
Nieuwe PvE servers
Azuremyst & Terokkar... Heb eindelijk resubscribed na anderhalf jaar wachten. Heb een horde druid genaamd Bones op Azuremyst gemaakt. Wel leuk, zo'n maagdelijke server met economie zonder inflatie.
Die zombies maken het wel klote om te levelen hehe.
Maar goed, na 2 dagen zijn er al 2 lvl 63s (dankzij dat buddy ding). De eerstvolgende is lvl 54 (ook via buddy), maar het gros is allemaal nog tussen de 1 en de 20.
Gebruik jij dan ook een macro om alle grijze items te vendoren zodra je bij een vendor bent?quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:45 schreef WyriHaximus het volgende:
Whehe moet je straks ff gaan legen, meeste is junk. Zijn zo weer 2 of 3 bags vrij
.
Haal bagnon.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Damn gaaf! Net me pet gewonnen
.
[ link | afbeelding ]
Had hem wel alleen laastst met 3.0.2 alle addons er uit gegooit en weer me belangrijkste dingen opnieuw gedownload. Die alleen nog niet.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:22 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Gebruik jij dan ook een macro om alle grijze items te vendoren zodra je bij een vendor bent?
Handig ding.
Staat er op eens kijken of het wat isquote:
Strax als migration unlocked is heen migraten, Scarab Lord halen weg wegwezen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:06 schreef Knipoogje het volgende:
Nieuwe PvE servers
Azuremyst & Terokkar... Heb eindelijk resubscribed na anderhalf jaar wachten. Heb een horde druid genaamd Bones op Azuremyst gemaakt. Wel leuk, zo'n maagdelijke server met economie zonder inflatie.
Die zombies maken het wel klote om te levelen hehe.
Maar goed, na 2 dagen zijn er al 2 lvl 63s (dankzij dat buddy ding). De eerstvolgende is lvl 54 (ook via buddy), maar het gros is allemaal nog tussen de 1 en de 20.
'even' scarab lord halenquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:44 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Strax als migration unlocked is heen migraten, Scarab Lord halen weg wegwezen.
Ik heb zowel mijn pet als mijn hoed uit een trick or treat bag gekregen, nu alleen die verdomde toothpick nog.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
.
[ link | afbeelding ]
Het is een macro, niet een addon.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Had hem wel alleen laastst met 3.0.2 alle addons er uit gegooit en weer me belangrijkste dingen opnieuw gedownload. Die alleen nog niet.
[..]
Staat er op eens kijken of het wat is.
Yup gaat helemaal vanzelf.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Ah ben aan het spelen.
En level up
Ik hoef geen stats bij mezelf te adden he zoals bij Diablo 2 ( strenght en co )
Dat gaat vanzelf neem ik aan
Gratz!quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
.
[ link | afbeelding ]
Dan log je even 3 weken niet in. Problem solved!quote:Op maandag 27 oktober 2008 01:16 schreef Fir3fly het volgende:
Die zombies komen me nu echt de strot uit, er is geen enkele npc meer te vinden in SW. Het was even leuk, de battlemasters in shat infecteren zorgde voor veel hilariteit in mijn guild, maar nu is het mooi geweest.
Hoe is dat ,een leven hebben, klinkt best eng.quote:Op maandag 27 oktober 2008 01:50 schreef raaavi het volgende:
hallooooooo mensen
ik heb lekker wel een leven
Hoe kun je uberhaubt nog zonder bartender en bagnon?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Had hem wel alleen laastst met 3.0.2 alle addons er uit gegooit en weer me belangrijkste dingen opnieuw gedownload. Die alleen nog niet.
[..]
Staat er op eens kijken of het wat is.
Hehe, jij zit op hockey.quote:Op maandag 27 oktober 2008 01:50 schreef raaavi het volgende:
hallooooooo mensen
In WC3 waren er ook overal kratten. Die waren daar geplaatst door de Lich King (nou ja, z'n leger). Nu gebeurt hetzelfde (dat we er weer in trappen is vrij bijzonder...). Maar goed, dit is dus Arthas/Lich King die wakker wordt. And he's a real bad ass.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:41 schreef vogelkooi het volgende:
Wat is de lore achter die zombies dan?
Mijn hele guild haat het event behalve ikquote:Op maandag 27 oktober 2008 01:16 schreef Fir3fly het volgende:
Die zombies komen me nu echt de strot uit, er is geen enkele npc meer te vinden in SW. Het was even leuk, de battlemasters in shat infecteren zorgde voor veel hilariteit in mijn guild, maar nu is het mooi geweest.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:03 schreef stbabylon het volgende:
Eh... misschien even een aantal van de laatste posts lezen...
fobo kijkt*quote:Op maandag 27 oktober 2008 01:50 schreef raaavi het volgende:
hallooooooo mensen
noobquote:Op maandag 27 oktober 2008 01:50 schreef raaavi het volgende:
hallooooooo mensen
lol omg stfu gtfoquote:Op maandag 27 oktober 2008 01:50 schreef raaavi het volgende:
hallooooooo mensen
Nope Master Sergeant Gilfin en mijn Cat Cthulhu ruimen alle zombies opquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:00 schreef CocaColaLight het volgende:
Hebben jullie ook zo'n last van dat zombie gebeuren?
Gisteravond de halve avond in poging gedaan om quests in te leveren. Area 52 was een en al zombie....
Uhm, als je naast je werk en wow niks hebt is het ook allemaal wat leeg hoor.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:25 schreef ensolieser24 het volgende:
wat is dat toch met sommige mensen
niet iedereen die wow speelt is een no lifer ik ken gasten van 30 die naast wow hard werken en als ze thuis komen de avond wow spelen dus denk na voordat je wat zegt.
Ik leef in hotels dus het enige "nuttige" wat ik na mijn werk kan doen is WoW spelenquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:25 schreef ensolieser24 het volgende:
niet iedereen die wow speelt is een no lifer ik ken gasten van 30 die naast wow hard werken en als ze thuis komen de avond wow spelen dus denk na voordat je wat zegt.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:27 schreef GI het volgende:
[..]
Uhm, als je naast je werk en wow niks hebt is het ook allemaal wat leeg hoor.
Ik ben ook bezig. Ik heb gisteren die newbie quests in Northshire abbey gedaanquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:27 schreef GI het volgende:
EN op mijn mage moet ik nog maar 7000 rep met de gnomes voor ik Ambassedor Farlad ben
Uhm, jij omschrijft het niet helemaal goed denk ik. Ik ben zelf bijna 30, en ik speel regelmatig wow, dus ik snap wat je bedoelt maar je zegt heel wat anders.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:28 schreef ensolieser24 het volgende:
[..]
jij begrijpt me niet helemaal
Die heb ik ook gedaan, en een heel stuk in Redridge mountains om exalted met de humans te worden.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:29 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik ben ook bezig. Ik heb gisteren die newbie quests in Northshire abbey gedaan
Best chill als lvl70 + epic mount. Diegene die track low level quests heeft voorgesteld mag een medaille krijgen,
dan ben je een noliferquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:25 schreef ensolieser24 het volgende:
als je hard werkt dan ben je geen nolifer in mijn meningquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:36 schreef dekkered het volgende:
[..]
dan ben je een nolifer
als je naast je werk en naast wow ook nog een normaal leven hebt dan ben je normaal.
wowjuju.com als ik jou was zou ik storm crystals inleveren of blood ??? in alterac valley iets van 19 rep per 5 crystals/bloodquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:31 schreef GI het volgende:
[..]
Die heb ik ook gedaan, en een heel stuk in Redridge mountains om exalted met de humans te worden.
Gnomeregan Exiles is heel wat anders trouwensAls ik goed reken moet ik iets van 1800 runecloth bij elkaar farmen
De quests voor gnomeregan exiles rep zijn gewoon op
Bullshit, als jij de hele dag heel hard staat te werken aan de lopende band of heel de dag heel braaf orders uit het magazijn bij elkaar haalt dan ben je niet meteen een 'lifer'. Als je buiten je werk niks hebt dan de virtuele fantasiewereld die WoW of welke andere wereld ben je een nolifer.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:38 schreef ensolieser24 het volgende:
[..]
als je hard werkt dan ben je geen nolifer
dus jij wilt zeggen dat hardwerkende mensen geen sociale contacten hebben ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:39 schreef GI het volgende:
[..]
Bullshit, als jij de hele dag heel hard staat te werken aan de lopende band of heel de dag heel braaf orders uit het magazijn bij elkaar haalt dan ben je niet meteen een 'lifer'. Als je buiten je werk niks hebt dan de virtuele fantasiewereld die WoW of welke andere wereld ben je een nolifer.
Partner, Kinderen, Vrienden. Sociale contacten buiten je moeder bij wie je nog woont. Vriendschappen die voorbij gaan aan online contact.
Nee, ik zeg dat het niet per definitie zo is dat hardwerkende mensen sociale contacten hebben.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:44 schreef ensolieser24 het volgende:
[..]
dus jij wilt zeggen dat hardwerkende mensen geen sociale contacten hebben ?
ik heb het natuurlijk niet over de mensen die elk weekend alleen thuis zitten dat moet ik er wel bij zeggen.
Idd of in AV rep shit inleveren of alle quests bij hun doenquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:39 schreef Hanstin het volgende:
[..]
wowjuju.com als ik jou was zou ik storm crystals inleveren of blood ??? in alterac valley iets van 19 rep per 5 crystals/blood
Lijkt me ook niet alles. Wat voor werk doen je dan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:28 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik leef in hotels dus het enige "nuttige" wat ik na mijn werk kan doen is WoW spelen
als ik zo oordeel naar de mensen in mijn omgeving is dat dus wel zo.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:47 schreef GI het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat het niet per definitie zo is dat hardwerkende mensen sociale contacten hebben.
Iets dat jij wel deed.
Hey leuk!quote:Op maandag 27 oktober 2008 04:06 schreef Insania het volgende:
Ik meld me ook maar!
Realm Sporeggar - Blood Elf Paladin
Mijn broertje en enkele vrienden spelen op Sporeggar
SAP consultant af en aan in Italie, Spanje of NL. Maar ik weet mijn hele sociale leven in het weekend te persenquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:55 schreef WyriHaximus het volgende:
Lijkt me ook niet alles. Wat voor werk doen je dan?
mm maar had ik vanancht geen zin inquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:07 schreef GI het volgende:
Ik heb Ironforge, Stormind, Darnassus,Exodar allemaal op exalted gekregen zonder ook maar 1 keer cloth in te leveren en gewoon lekker veel quests te doen. Dat moet voor de horde ook te doen zijn zou je zo denken. Beginlandjes aflopen en eventueel de followups daarvan
Hehe wel leuk werk? Damn alles in 1 weekend? 0_oquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:15 schreef Ps2K het volgende:
[..]
SAP consultant af en aan in Italie, Spanje of NL. Maar ik weet mijn hele sociale leven in het weekend te persen
Als het niet leuk was dan was ik er al rap mee gestopt, maar voor de komende paar jaar is dit nog wel primaquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:34 schreef WyriHaximus het volgende:
Hehe wel leuk werk? Damn alles in 1 weekend? 0_o
quote:
Hehe, jullie zitten op hockey.quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 01:50 schreef raaavi het volgende:
hallooooooo mensen
niet echt veel rep, ik ben als level 58 troll zijnde al revered met thunderbluff, 11k revered met orgrimmar, 6k revered met de trolls en halverwege honored met silvermoon en undercityquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:05 schreef stbabylon het volgende:
Horde
Darkspear Trolls 999/1000 Exalted
Orgrimmar 2855/21000 Revered
18145 > 242 stacks
Silvermoon City 4710/6000 Friendly
34290 > 458 stacks
Thunder Bluff 8567/12000 Honored
24433 > 326 stacks
Undercity 4925/12000 Honored
28075 > 375 stacks
total: 1401 stacks
7005 gold (5g per stack rekenend)
Valt op zich nog mee. Kan er ws. nog wel de helft van afkrijgen door een lading quests te doen.
Toen ik aan het levellen was, was er nog geen Silvermoon. Maar ja, blijkbaar toch een redelijk aantal quests geskipped.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:28 schreef Platina het volgende:
[..]
niet echt veel rep, ik ben als level 58 troll zijnde al revered met thunderbluff, 11k revered met orgrimmar, 6k revered met de trolls en halverwege honored met silvermoon en undercity
En daar komt bij dat je vroeger voor quests bijna geen reputation kreeg. Mijn hunter is Honored met iedereen terwijl mijn latere shaman bijna met iedereen exhalted is...quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toen ik aan het levellen was, was er nog geen Silvermoon. Maar ja, blijkbaar toch een redelijk aantal quests geskipped.
Ik kreeg voor de level 1 quests soms tussen de 150 en 350 rep, dus dat schiet lekker op.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:18 schreef Blistering het volgende:
Is er wellicht ergens te vinden hoeveel rep alle begin quests van een zone opleveren? Zo kan ik beetje uitrekenen hoeveel RC ik nodig heb met de steden.
Ken genoeg mensen die een pest hekel aan hun werk hebben maar het toch doenquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:41 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Als het niet leuk was dan was ik er al rap mee gestopt, maar voor de komende paar jaar is dit nog wel prima
Pfff maar als de expansion komt ga ik ook eens een raid schema opstellen, er wordt veels te weinig geraid in ons guild.
Ik beschouw mezelf nog steeds als een en dezelfde persoon, dank uquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:46 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
[..]
Hehe, jullie zitten op hockey.
yep! "makkelijke" manier voor aliance om naar RFC te gaan in Ogriquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Als zombie kan je door de alliance portals gaan heb ik gehoord
Hoezo? het was het beste event ever het deed me erg veel denken aan het einde van de beta met grote infernals in elke main city en doomguards.quote:
Maar jij bent dan ook een zeikertje hé.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:49 schreef Fir3fly het volgende:
Het was even leuk maar niet meer dan dat. Ik ben blij dat we daar van af zijn.
zo lang heeft het natuurlijk ook weer niet geduurd...quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:49 schreef Fir3fly het volgende:
Het was even leuk maar niet meer dan dat. Ik ben blij dat we daar van af zijn.
quote:I am a little disappointed in most people's reactions to this. We are actually being allowed to participate in part of the plot of the game. I think that so much of the lore has already taken place that, as players, we are basically living in our own constant "Cavern of time" in game. Our quests have been done and redone. This makes a lot of this game "easy" and "safe." I play on a PVE server - I don't wish to be ganked while I am trying to do my dailies, but this is different. The storyline is unfolding in front you as you play. If you find the zombies annoying, fight them, protect your faction leaders, defend lower levels from their wrath, but at least appreciate the fact that you are being involved with what is actually happening in the HERE and NOW ingame. Conceptually, It is one of the coolest things I have seen ingame because you CAN'T just ignore it and go out and do your dailies. I think game creators want the players to experience the true evil behind the Litch King. This is their way of showing you exactly how bad ass he is before the expansion.
But the sad truth is, is that this is change. Level 70 toons who have been playing the same way for over a year and are going to at the very least have to take a break from their raiding to level are going to have a hard time dealing. I expect for a while, it may seem like it isn't any fun, but if you log out until the expansion, think about how much you will miss. AND logging will not make the new changes ingame any easier to deal with when they come.
I just think that a lot of the complaining is due to the fact that people can't do their same old routine in the same old way. Stop your routine. The world is on fire. Thrall and Tyrande won't make it without your help. Be a part of the action and PLAY.
/agreequote:Op maandag 27 oktober 2008 21:57 schreef Fir3fly het volgende:
Het event is een leuk idee en leuk uitgevoerd. Maar het zijn gewoon de retards die het weer verpesten voor zo veel anderen.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:20 schreef Mystikvm het volgende:
Lore en alle extraatjes interesseren me niet als ik daarvoor afhankelijk ben van een stel mongolen die het uitermate leuk vinden om anderen lastig te vallen, jouw questgivers af te pakken en gewoon een all-round asshole te zijn omdat het nu ineens 'mag'.
Je kent ze wel, van die lui die ineens zwart gaan rijden als ze horen dat de kaartjesautomaat op het station stuk is. Een klootzak zijn om het klootzak zijn, want ze hoeven helemaal niet met de trein. Maar ja, hoe konden zij nou weten dat de automaat stuk was? Wat een toeval!
Als je lore in de game wilt stoppen dan moet je dat doen zoals het altijd al gedaan is. Als ik mij niet met die lore wil bemoeien dan wil ik niet verplicht worden tot een week niet inloggen en wachten tot het voorbij is, dan wil ik het gewoon links kunnen laten liggen.
Nogmaals, als je het van bovenaf bekijkt (op een flying mount in Shattrath omdat de kneusjes beneden hun speeltuin hebben) dan is het allemaal tof uitgewerkt, maar in de praktijk is het stomvervelend.
Ja, lekker 'meedoen met de lore'. Da's hetzelfde als meedoen met carnaval omdat iemand je vastbindt en je een rooie pruik en een rare neus op je harses drukt en je dan de polonaise indrukt. Da's gezellig joh! In elk geval heb ik nog de keuze om niet naar Braboland te gaan als het carnaval is.
Als je dat vindt, waarom stop je dan niet zelf?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:21 schreef SharQueDo het volgende:
om vervolgens weer 2 jaar hersenloos te mogen farmen.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:06 schreef TjopClown het volgende:
[..]
Hey leuk!
Hoe heet jouw character op Sporeggar? Ik zit er ook op met mijn Hunter en Shaman. Beide in <The Warband> guild.
Ik kanker niet op het spel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:21 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom op zeg, we hebben 2 jaar niks, dan hebben we 1 week (!) die plague om vervolgens weer 2 jaar hersenloos te mogen farmen. En het enige wat mensen kunnen doen is zeuren en kankeren dat het kutspel is, dat Blizzard er niks van bakt en dat ze ermee stoppen. Ik wens ze veel plezier.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:07 schreef stbabylon het volgende:
Mgoe, er komt nog een server-killing-event aan. Als alle QQ-ers daar nou weg blijven, en lekker hun dailies gaan doen dan, misschien klapt de server dan niet.
/agreequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:49 schreef stbabylon het volgende:
Nee, het is iets VEEL toffers. Ik was bij de opening van de portal, bij invasie van Naxx, bij het summonen van die wind demon in silithus voor het legendary zwaard, en bij het openen van de poorten naar AQ. Maar wat ik hier over heb gelezen, valt dat allemaal in het niets. Het zombie event hoort daar bij, alles loopt toe naar de ultieme reden om naar Northrend te gaan en Arthas zijn kont te schoppen.
Wat hoe waar en wanneer? Ik heb hier nl. niets over gelezen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:49 schreef stbabylon het volgende:
Nee, het is iets VEEL toffers. Ik was bij de opening van de portal, bij invasie van Naxx, bij het summonen van die wind demon in silithus voor het legendary zwaard, en bij het openen van de poorten naar AQ. Maar wat ik hier over heb gelezen, valt dat allemaal in het niets. Het zombie event hoort daar bij, alles loopt toe naar de ultieme reden om naar Northrend te gaan en Arthas zijn kont te schoppen.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:27 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Wat hoe waar en wanneer? Ik heb hier nl. niets over gelezen.je mag me uiteraard PM-en.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]Die pipo is nu in Shattrah te vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
Yupquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Die pipo is nu in Shattrah te vinden
Hebben we allang, in MHquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yup
Maar goed, ik hoop wel dat we eerst nog wat Frostwyrms krijgen
Idd, alhoewel het was ook leuk om op een gegeven moment maar te stoppen met die zombies te ontwijken en gewoon mee te doen omdat je er toch niet aan ontkwamquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:57 schreef Fir3fly het volgende:
Het event is een leuk idee en leuk uitgevoerd. Maar het zijn gewoon de retards die het weer verpesten voor zo veel anderen.
Sorry, niet tè persoonlijk bedoeld.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 06:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kanker niet op het spel.
BTW: Ja, ik speel de game alleen om hersenloos te farmen. Dan mag ik toch best mijn onvrede uiten over dat mij dat tijdelijk onmogelijk wordt gemaakt?
Dat gezeur altijd dat je geen kritiek mag hebben. Stelletje koorknaapjes zijn jullie.
Gz!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:30 schreef Murloc het volgende:
Heb eigenlijk last gehad van de zombies, was bezig met levellen van mn rogue;
/ding. Nu level 70
Nu 4 x level 70. Ben bezig altoholic te worden![]()
Toen TBC kwam had ik maar 1 level 60 en twee level 15 ofzo...
iemand bij mij in de guild heeft 8-10 lvl 70 ''alts''quote:
Haha tof doe je goedquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:14 schreef TripleM het volgende:
Ik vind het hele pre-launch event ge-wel-dig. Ik heb me suf lopen abolishen (zoals het hoort als ware holy priest) wat vaak tot de meest vreselijke whispers heeft geleid. Maar ja, op dit soort momenten komt de rp-er in me naar boven
Tuurlijk heeft het ook zo z'n nadelen. Ik stond rustig m'n bank op te ruimen toen de bankier ineens in een zombie veranderde, weg bank interface. Toen heb ik er dan ook maar m'n missie van gemaakt om zolang ik ingelogd was, Orgrimmar een beetje operationeel te houden. Iedereen die expres de disease oppikte net zo lang abolishen tot ze het beu waren, rondjes langs de bank en auction house...
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=6425673068&sid=1quote:
Idd maar ze hebben niet door dat hun jouw fun spoilen, maar goed dat mag maar wat een hond ben je als je aan de hunne komtquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:07 schreef TripleM het volgende:
Nou, je wil niet weten wat voor whispers ik heb gehad:
"FUCK OFF NOOB!"
"Ehh, no."
"WHY YOU DO THIS!!"
"Because I can!"
/cast Abolish Disease
"WTF GO AWAY FROM ME!!!!!"
"IS SOMETHING WRONG WITH YOUR HEAD?!?!"
/cast Abolish Disease
/cast Abolish Disease
/cast Abolish Disease
"FUCK OFF RETARD!!!"
"FUCK OFF RETARD!!!"
"FUCK OFF RETARD!!!"
/cast Abolish Disease
etc.
Ik vertel geen feiten, er wordt mij immers verteld dat ik het maar leuk heb te vinden. Ik mag blijkbaar geen kritiek uiten op iets wat ik niet als geslaagd heb ervaren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:15 schreef GI het volgende:
Ik vind het altijd het meest komische dat je het eens moet zijn als er iemand zich uitgebreid, in negatieve zin,uit acht te laten over het spel dat we allemaal spelen. Als je het namelijk niet met ze eens bent en je niet in hun belevingswereld kan scharen ben je een koorknaapje, een blizzard medewerker of gewoon een eikel omdat je het niet eens bent.
Wake up and smell the coffee, your opinion does not make it fact.
Je moet je ondertitel ff veranderen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd maar ze hebben niet door dat hun jouw fun spoilen, maar goed dat mag maar wat een hond ben je als je aan de hunne komt.
Welke frikkin drake is dat nu weer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:51 schreef DjNivek het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, m'n warrior na gisteren
Albino Drake.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:11 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Welke frikkin drake is dat nu weer.
Ik zit op Dragonmaw, het is aardig druk hier op de horde kant, terwijl het een uitgestorven server schijnt te zijn (daar is dus niks van waar, het is stervensdruk in Shattrah en Orgrimmar altijd).quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:18 schreef drumstickNL het volgende:
Welke PvP server is het drukst momenteel ? (Ik zit nu op bloodfeather waar het niks meer aan is)
Vind em ook niet super, maar tot aan het raiden van WotLK wel een leuke afwisseling van de 'normale' mounts als de Netherdrake. Zo vlug mogelijk voor een Proto-Drake gaan in WotLK, de rode is niet al te lastig te krijgen (Heroic Achievements halen)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:15 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Albino Drake.
50 mounts voor nodig om die te krijgen.
Ik vind hem maar lelijk
Grim Batol is ook vrij druk, zit nu in een queue van 670 man om er al binnen te komenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:18 schreef drumstickNL het volgende:
Welke PvP server is het drukst momenteel ? (Ik zit nu op bloodfeather waar het niks meer aan is)
Oja, 11 miljoen subscribers!![]()
Dat betekent dus dat ze 165 miljoen per maand verdienen.
Je bent op mijn server welkom! Turalyon PvE Alliance. Als je wil mag je je email wel even PMen naar mij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:21 schreef Ulquiorra het volgende:
Hallo,
Ik had een vraagje, zou iemand misschien zo vriendelijk willen zijn om met mij de Recruit-A-Friend actie te doen?
Realm & faction maakt niet uit, Ik ben nu bezig met het installeren, heb alleen nog de Pre-TBC hier liggen.
Ik hoor het wel.
Sorry, alliance druid.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:06 schreef Serani het volgende:
[..]
Ik zit op Dragonmaw, het is aardig druk hier op de horde kant, terwijl het een uitgestorven server schijnt te zijn (daar is dus niks van waar, het is stervensdruk in Shattrah en Orgrimmar altijd).
Ik zit trouwens daar ook in een leuke guild met RL vrienden en andere knapen, altijd lachen in de guildchat enzo, mocht je op dragonmaw komen, pm me even.
Naar mijn weten gaat de trial in wanneer je voor het eerst inlogt. Dat gebeurde met mijn tweede account wel geloof ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:33 schreef Ulquiorra het volgende:
Ok, nog 1 vraagje.
Ik heb die key ingevuld, account gegevens aangemaakt, ben nu bij het laatste scherm van de Signup, als ik hier op Ok druk, gaat de Trial dan gelijk in? Want ik ben nog wel een tijd bezig met installeren en patchen, denkik ..
En je deed met afstand top DPS in blue gear?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:15 schreef OFfSprngr het volgende:
En Illidan is down!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:47 schreef TripleM het volgende:
[..]
En je deed met afstand top DPS in blue gear?
Ik, zei de gek.quote:
*kuch STV kuch*quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:00 schreef Serani het volgende:
In de gebieden waar Horde en Alliance allebei kunnen questen (contested areas) zul je het wel vaak hebben op PVP servers dat je aangevallen word
Wie kreeg 'm?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
m'n guild deed net TK voor de lol, dropt de mount van kael
Ik heb het idee dat het wel goed zit met de Beta!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:37 schreef Fir3fly het volgende:
Is alles zo'n beetje klaar in de Beta? Lijkt het goed genoeg om 13 november te halen?
BAN BAN BAN BANquote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:51 schreef Omentuva het volgende:
Oh, btw, een kleine bug, maar wel leuk: Als je Baron killed met 1 of 2 man (daarmee heb ik het tot nu toe getest..) maakt het niet uit of je de 45 minuten haalt of niet, je krijgt alsnog 300 rep van Ysida Harmon en ze leeft ook nog.
Ik deed het solo in 40 minuten, dus tsja...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:51 schreef Omentuva het volgende:
Oh, btw, een kleine bug, maar wel leuk: Als je Baron killed met 1 of 2 man (daarmee heb ik het tot nu toe getest..) maakt het niet uit of je de 45 minuten haalt of niet, je krijgt alsnog 300 rep van Ysida Harmon en ze leeft ook nog.
gz!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:51 schreef DjNivek het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, m'n warrior na gisteren
Ben al bezigquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:52 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Je moet je ondertitel ff veranderen.
Release the zombie in you.
Vind ik wel wat hebben, laat die Acolytes wat Necropolisjes bouwen, en sacrificed ie ze, wat een hork, die Lich Kingquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:59 schreef stbabylon het volgende:
In WC3 waren dat verkenningseenheden. Suspecious!
Waar zijn de Chinezen?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:09 schreef stbabylon het volgende:
We hebben wel één probleem: geen goudmijnen...
True, maar het duurt soms lang voordat hij aanvalt met magic.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:37 schreef GI het volgende:
Gewoon net zoals elke andere mage het wapen met zo veel mogelijk + int en +spell power
Verspil je tijd niet aan meppen met een wapen, je hebt je magic niet voor niks.
Die mag je even uitleggen...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:52 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
True, maar het duurt soms lang voordat hij aanvalt met magic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |