Sorry, alliance druid.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:06 schreef Serani het volgende:
[..]
Ik zit op Dragonmaw, het is aardig druk hier op de horde kant, terwijl het een uitgestorven server schijnt te zijn (daar is dus niks van waar, het is stervensdruk in Shattrah en Orgrimmar altijd).
Ik zit trouwens daar ook in een leuke guild met RL vrienden en andere knapen, altijd lachen in de guildchat enzo, mocht je op dragonmaw komen, pm me even.
Naar mijn weten gaat de trial in wanneer je voor het eerst inlogt. Dat gebeurde met mijn tweede account wel geloof ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:33 schreef Ulquiorra het volgende:
Ok, nog 1 vraagje.
Ik heb die key ingevuld, account gegevens aangemaakt, ben nu bij het laatste scherm van de Signup, als ik hier op Ok druk, gaat de Trial dan gelijk in? Want ik ben nog wel een tijd bezig met installeren en patchen, denkik ..
En je deed met afstand top DPS in blue gear?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:15 schreef OFfSprngr het volgende:
En Illidan is down!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:47 schreef TripleM het volgende:
[..]
En je deed met afstand top DPS in blue gear?
Ik, zei de gek.quote:
*kuch STV kuch*quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:00 schreef Serani het volgende:
In de gebieden waar Horde en Alliance allebei kunnen questen (contested areas) zul je het wel vaak hebben op PVP servers dat je aangevallen word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |