Sorry, alliance druid.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:06 schreef Serani het volgende:
[..]
Ik zit op Dragonmaw, het is aardig druk hier op de horde kant, terwijl het een uitgestorven server schijnt te zijn (daar is dus niks van waar, het is stervensdruk in Shattrah en Orgrimmar altijd).
Ik zit trouwens daar ook in een leuke guild met RL vrienden en andere knapen, altijd lachen in de guildchat enzo, mocht je op dragonmaw komen, pm me even.
Naar mijn weten gaat de trial in wanneer je voor het eerst inlogt. Dat gebeurde met mijn tweede account wel geloof ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:33 schreef Ulquiorra het volgende:
Ok, nog 1 vraagje.
Ik heb die key ingevuld, account gegevens aangemaakt, ben nu bij het laatste scherm van de Signup, als ik hier op Ok druk, gaat de Trial dan gelijk in? Want ik ben nog wel een tijd bezig met installeren en patchen, denkik ..
En je deed met afstand top DPS in blue gear?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:15 schreef OFfSprngr het volgende:
En Illidan is down!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:47 schreef TripleM het volgende:
[..]
En je deed met afstand top DPS in blue gear?
Ik, zei de gek.quote:
*kuch STV kuch*quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:00 schreef Serani het volgende:
In de gebieden waar Horde en Alliance allebei kunnen questen (contested areas) zul je het wel vaak hebben op PVP servers dat je aangevallen word
Wie kreeg 'm?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
m'n guild deed net TK voor de lol, dropt de mount van kael
Ik heb het idee dat het wel goed zit met de Beta!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:37 schreef Fir3fly het volgende:
Is alles zo'n beetje klaar in de Beta? Lijkt het goed genoeg om 13 november te halen?
BAN BAN BAN BANquote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:51 schreef Omentuva het volgende:
Oh, btw, een kleine bug, maar wel leuk: Als je Baron killed met 1 of 2 man (daarmee heb ik het tot nu toe getest..) maakt het niet uit of je de 45 minuten haalt of niet, je krijgt alsnog 300 rep van Ysida Harmon en ze leeft ook nog.
Ik deed het solo in 40 minuten, dus tsja...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:51 schreef Omentuva het volgende:
Oh, btw, een kleine bug, maar wel leuk: Als je Baron killed met 1 of 2 man (daarmee heb ik het tot nu toe getest..) maakt het niet uit of je de 45 minuten haalt of niet, je krijgt alsnog 300 rep van Ysida Harmon en ze leeft ook nog.
gz!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:51 schreef DjNivek het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, m'n warrior na gisteren
Ben al bezigquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:52 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Je moet je ondertitel ff veranderen.
Release the zombie in you.
Vind ik wel wat hebben, laat die Acolytes wat Necropolisjes bouwen, en sacrificed ie ze, wat een hork, die Lich Kingquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:59 schreef stbabylon het volgende:
In WC3 waren dat verkenningseenheden. Suspecious!
Waar zijn de Chinezen?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:09 schreef stbabylon het volgende:
We hebben wel één probleem: geen goudmijnen...
True, maar het duurt soms lang voordat hij aanvalt met magic.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:37 schreef GI het volgende:
Gewoon net zoals elke andere mage het wapen met zo veel mogelijk + int en +spell power
Verspil je tijd niet aan meppen met een wapen, je hebt je magic niet voor niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |