fobo kijkt*quote:Op maandag 27 oktober 2008 01:50 schreef raaavi het volgende:
hallooooooo mensen
ik heb lekker wel een leven
noobquote:Op maandag 27 oktober 2008 01:50 schreef raaavi het volgende:
hallooooooo mensen
lol omg stfu gtfoquote:Op maandag 27 oktober 2008 01:50 schreef raaavi het volgende:
hallooooooo mensen
Nope Master Sergeant Gilfin en mijn Cat Cthulhu ruimen alle zombies opquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:00 schreef CocaColaLight het volgende:
Hebben jullie ook zo'n last van dat zombie gebeuren?
Gisteravond de halve avond in poging gedaan om quests in te leveren. Area 52 was een en al zombie....
Uhm, als je naast je werk en wow niks hebt is het ook allemaal wat leeg hoor.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:25 schreef ensolieser24 het volgende:
wat is dat toch met sommige mensen
niet iedereen die wow speelt is een no lifer ik ken gasten van 30 die naast wow hard werken en als ze thuis komen de avond wow spelen dus denk na voordat je wat zegt.
Ik leef in hotels dus het enige "nuttige" wat ik na mijn werk kan doen is WoW spelenquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:25 schreef ensolieser24 het volgende:
niet iedereen die wow speelt is een no lifer ik ken gasten van 30 die naast wow hard werken en als ze thuis komen de avond wow spelen dus denk na voordat je wat zegt.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:27 schreef GI het volgende:
[..]
Uhm, als je naast je werk en wow niks hebt is het ook allemaal wat leeg hoor.
Ik ben ook bezig. Ik heb gisteren die newbie quests in Northshire abbey gedaanquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:27 schreef GI het volgende:
EN op mijn mage moet ik nog maar 7000 rep met de gnomes voor ik Ambassedor Farlad ben
Uhm, jij omschrijft het niet helemaal goed denk ik. Ik ben zelf bijna 30, en ik speel regelmatig wow, dus ik snap wat je bedoelt maar je zegt heel wat anders.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:28 schreef ensolieser24 het volgende:
[..]
jij begrijpt me niet helemaal
Die heb ik ook gedaan, en een heel stuk in Redridge mountains om exalted met de humans te worden.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:29 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik ben ook bezig. Ik heb gisteren die newbie quests in Northshire abbey gedaan
Best chill als lvl70 + epic mount. Diegene die track low level quests heeft voorgesteld mag een medaille krijgen,
dan ben je een noliferquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:25 schreef ensolieser24 het volgende:
als je hard werkt dan ben je geen nolifer in mijn meningquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:36 schreef dekkered het volgende:
[..]
dan ben je een nolifer
als je naast je werk en naast wow ook nog een normaal leven hebt dan ben je normaal.
wowjuju.com als ik jou was zou ik storm crystals inleveren of blood ??? in alterac valley iets van 19 rep per 5 crystals/bloodquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:31 schreef GI het volgende:
[..]
Die heb ik ook gedaan, en een heel stuk in Redridge mountains om exalted met de humans te worden.
Gnomeregan Exiles is heel wat anders trouwensAls ik goed reken moet ik iets van 1800 runecloth bij elkaar farmen
De quests voor gnomeregan exiles rep zijn gewoon op
Bullshit, als jij de hele dag heel hard staat te werken aan de lopende band of heel de dag heel braaf orders uit het magazijn bij elkaar haalt dan ben je niet meteen een 'lifer'. Als je buiten je werk niks hebt dan de virtuele fantasiewereld die WoW of welke andere wereld ben je een nolifer.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:38 schreef ensolieser24 het volgende:
[..]
als je hard werkt dan ben je geen nolifer
dus jij wilt zeggen dat hardwerkende mensen geen sociale contacten hebben ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:39 schreef GI het volgende:
[..]
Bullshit, als jij de hele dag heel hard staat te werken aan de lopende band of heel de dag heel braaf orders uit het magazijn bij elkaar haalt dan ben je niet meteen een 'lifer'. Als je buiten je werk niks hebt dan de virtuele fantasiewereld die WoW of welke andere wereld ben je een nolifer.
Partner, Kinderen, Vrienden. Sociale contacten buiten je moeder bij wie je nog woont. Vriendschappen die voorbij gaan aan online contact.
Nee, ik zeg dat het niet per definitie zo is dat hardwerkende mensen sociale contacten hebben.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:44 schreef ensolieser24 het volgende:
[..]
dus jij wilt zeggen dat hardwerkende mensen geen sociale contacten hebben ?
ik heb het natuurlijk niet over de mensen die elk weekend alleen thuis zitten dat moet ik er wel bij zeggen.
Idd of in AV rep shit inleveren of alle quests bij hun doenquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:39 schreef Hanstin het volgende:
[..]
wowjuju.com als ik jou was zou ik storm crystals inleveren of blood ??? in alterac valley iets van 19 rep per 5 crystals/blood
Lijkt me ook niet alles. Wat voor werk doen je dan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:28 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik leef in hotels dus het enige "nuttige" wat ik na mijn werk kan doen is WoW spelen
als ik zo oordeel naar de mensen in mijn omgeving is dat dus wel zo.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:47 schreef GI het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat het niet per definitie zo is dat hardwerkende mensen sociale contacten hebben.
Iets dat jij wel deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |