Gratz!quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Damn gaaf! Net me pet gewonnen
.
[ link | afbeelding ]
Dan log je even 3 weken niet in. Problem solved!quote:Op maandag 27 oktober 2008 01:16 schreef Fir3fly het volgende:
Die zombies komen me nu echt de strot uit, er is geen enkele npc meer te vinden in SW. Het was even leuk, de battlemasters in shat infecteren zorgde voor veel hilariteit in mijn guild, maar nu is het mooi geweest.
Hoe is dat ,een leven hebben, klinkt best eng.quote:Op maandag 27 oktober 2008 01:50 schreef raaavi het volgende:
hallooooooo mensen
ik heb lekker wel een leven
Hoe kun je uberhaubt nog zonder bartender en bagnon?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Had hem wel alleen laastst met 3.0.2 alle addons er uit gegooit en weer me belangrijkste dingen opnieuw gedownload. Die alleen nog niet.
[..]
Staat er op eens kijken of het wat is.
Hehe, jij zit op hockey.quote:Op maandag 27 oktober 2008 01:50 schreef raaavi het volgende:
hallooooooo mensen
ik heb lekker wel een leven
In WC3 waren er ook overal kratten. Die waren daar geplaatst door de Lich King (nou ja, z'n leger). Nu gebeurt hetzelfde (dat we er weer in trappen is vrij bijzonder...). Maar goed, dit is dus Arthas/Lich King die wakker wordt. And he's a real bad ass.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:41 schreef vogelkooi het volgende:
Wat is de lore achter die zombies dan?
Mijn hele guild haat het event behalve ikquote:Op maandag 27 oktober 2008 01:16 schreef Fir3fly het volgende:
Die zombies komen me nu echt de strot uit, er is geen enkele npc meer te vinden in SW. Het was even leuk, de battlemasters in shat infecteren zorgde voor veel hilariteit in mijn guild, maar nu is het mooi geweest.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:03 schreef stbabylon het volgende:
Eh... misschien even een aantal van de laatste posts lezen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |