Zit best lekker, jammer alleen met een robe dat je er niet mee kan "showen".quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:37 schreef Fir3fly het volgende:
Gratz voor de loot. Voor de kill, mwah. Hoe zijn T6 pants voor locks?
Had gisteravond in AH een aantal aanslagen door zombiesquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:36 schreef effex1000 het volgende:
Wheheh door die plague is de flightmaster in shatt nu bugged xD met een zooi van die vogels en vliegende leeuwen eromheen is die niet meer te zien.
Bij ons is de boot van ratchet naar booty bay een zombie boot xD echt mooi om te zien jammer genoeg zijn er ook van die mensen die het verpesten voor de restquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:32 schreef Murloc het volgende:
[..]
Had gisteravond in AH een aantal aanslagen door zombies
Komt er een AH binnen rennen
/y die everyone
Daarna zombie explosion en iedereen geïnfecteerd
Hmm, dat zou niet verkeerd zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:16 schreef Hanstin het volgende:
Er gaan ook geruchten dat stratholme nu friendly is voor je
Ik noem specifiek DrDamage en Theorycraft voor de kenners.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Recount heeft dat. Damagemeter met best uitgebreide statistieken. Aantal keren dat je de spell gebruikt, average damage, average crit damage, crit percentage al die dingen.
Hmmm Rak'Shiri heeft me echt weken gekost om die te vinden en te tamen. Indertijd als verse level 60 tussen die klote tijgers rondrennen om een rare spawn te vinden om te tamen. Verder sinds TBC uitkwam zie ik bijna niemand er meer mee lopen (een hunter ermee gezien).quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:16 schreef stbabylon het volgende:
Net zoals geen enkele cat, hoe rare zijn spawn ook is, een bijzondere pet zal zijn.
De cat die het meest in het wild rond is de minst getamede cat. De cats die het minst rondlopen, zijn de meest getamede.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:25 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hmmm Rak'Shiri heeft me echt weken gekost om die te vinden en te tamen. Indertijd als verse level 60 tussen die klote tijgers rondrennen om een rare spawn te vinden om te tamen. Verder sinds TBC uitkwam zie ik bijna niemand er meer mee lopen (een hunter ermee gezien).
Conclusie: Mijn cat is bijzonder
Een kameraad van mij speelt een Retridin. Hij wordt wel eens gevraagd om te tanken of te healen. Dan zegt hij: "Mijn class kan dat wel (ie, healing spells), alleen ik kan dat niet (ie, ik bak er niks van)."quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:25 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Paladins kunnen toch ook healen..?
Daarom zie je ook heel weinig hunters met een kat uit de Ghostlands he?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De cat die het meest in het wild rond is de minst getamede cat. De cats die het minst rondlopen, zijn de meest getamede.
Ah joh, die drop kans is toch enorm omhoog gehaald. 1 op 100 kans nu dat je de mount krijgt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:21 schreef Murloc het volgende:
[..]
Hmm, dat zou niet verkeerd zijn.
Ff aan de baron vragen of hij zn paard wil verkopen dan
Nou, ik heb 'em anders nog steeds niet, en ik blijf maar trick 'n treaten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:07 schreef Jdijkers het volgende:
De sinister squashling is een joke geworden. Het was eerst een drop van +/- 2% nu met die achievements loopt driekwart van de WoWers ermee rond. (Ik zelf ook dus daar niet van). Ik heb hem dan ook niet gefarmd omdat hij zo 'rare' is maar omdat ik die verdomde titel wilde hebben. De squashling verdwijnt toch in mijn petboekje.
In het begin heb je weinig keus, maar later tamed iedereen een bijzondere pet. Je ziet in Shatt geen level 70 Hunter met een ghostlands pet. Iedereen heeft tegenwoordig die corehounds bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Daarom zie je ook heel weinig hunters met een kat uit de Ghostlands he?
Corehoundsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:00 schreef Catbert het volgende:
In het begin heb je weinig keus, maar later tamed iedereen een bijzondere pet. Je ziet in Shatt geen level 70 Hunter met een ghostlands pet. Iedereen heeft tegenwoordig die corehounds bijvoorbeeld.
Ik + Paladin healing = [Recipe: Disaster]quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:25 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Paladins kunnen toch ook healen..?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:04 schreef Ps2K het volgende:
Corehounds
Je hebt de hele tijd dat *STOMP* *STOMP* *STOMP* naast je en daarbij trilt het scherm ook nog eens...
Dat is me een partij irritant inderdaad... Laat die Core Hounds lekker dood vallen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:04 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Corehounds
Je hebt de hele tijd dat *STOMP* *STOMP* *STOMP* naast je en daarbij trilt het scherm ook nog eens...
Idd, de reden dat ik nu aan een shaman ben begonnen die ik op 70 (of 80) resto ga speccen. Na Wotlk zal iedereen een deathknight rollen, dus is er helemaal geen tekort aan tanks meer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:31 schreef Omentuva het volgende:
Al is er wel een massief healer tekort sinds 3.0.2. Tanks iets minder, maar daar merk ik dus minder van. (Hoewel de hoeveelheid; "LF tank ZA" wel massief is..)
Epic fail!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:16 schreef Elmowan het volgende:
zowiezo
quote:
Echte bazen raiden met hun LBRS Worg + worg pupquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:26 schreef Fir3fly het volgende:
Irritant ja. Maar het maakt het wel makkelijker om een goede hunter van een noob te onderscheiden.
80? dat is wel erg optimistisch.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:19 schreef Sapstengel het volgende:
Hunters zijn wel cool, alleen het valt me op dat ongeveer 80%, als het al niet meer is, van de hunters een enorme noob is. Echt, wat ik allemaal al heb meegemaakt. Pet pulls op een boss, viper stings op mobs zonder mana etc..
Sorry maar dit is niet goed. Go for the throat is nu altijd beter dan de 51 punter, welke pet je ook neemt en wat je ook doet (grinden, raiden, pvp). Op level 80 zal dat waarschijnlijk heel anders zijn, maar nu moet je altijd kiezen voor Gftt. Tenzijn je natuurlijk voor de lol zo'n exotic wilt tamenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:37 schreef stbabylon het volgende:
Oh en die 12 is puur voor GFTT, als die er niet in zat was ik full BM gegaan waarschijnlijk. Nog genoeg punten daar te besteden lijkt me
edit: ik vergips me, 63/8, meer is er niet kwijt te raken in BM: http://www.wowhead.com/?talent=cVbGzggRwuGest0e
Hehequote:
Hmm die 63/8/0 build klinkt stiekem wel interessant...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:37 schreef stbabylon het volgende:
Oh en die 12 is puur voor GFTT, als die er niet in zat was ik full BM gegaan waarschijnlijk. Nog genoeg punten daar te besteden lijkt me
edit: ik vergips me, 63/8, meer is er niet kwijt te raken in BM: http://www.wowhead.com/?talent=cVbGzggRwuGest0e
Of <TAB> gebruiken om te targetten...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:43 schreef Murloc het volgende:
[..]
Hehe
Hunters en rogues zijn gewoon meest gespeelde klasses. Dus vind je er ook de meeste noobs.
Gelukkig haal je ze er wel zo tussenuit.
Maken geen gebruik van vanish/feign death/CC en ga zo maar door.
Alleen pet pulls op een boss, terwijl je nog bezig bent de trash te clearen niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:33 schreef stbabylon het volgende:
Overigens zijn pet pulls op bosses soms best toegestaan. Sterker nog, vroeger (opa pakt de vertelstoel erbij), was DE manier om Gedon en Shazz te pullen door Eyes te gebruiken.
Hmm, inderdaad.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:47 schreef Ps2K het volgende:
Of <TAB> gebruiken om te targetten...![]()
Dit is een klassieker in the rookery van Scholo, dan zie je ineens een pet de trap naar beneden rennen en terug komen met de boss achter zich aan.
Dat zijn de noobs die met tab targetten...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alleen pet pulls op een boss, terwijl je nog bezig bent de trash te clearen niet.
Ik ben een solo instance speler. Of wel in een party, maar dan met een pet tank. En de 4 punten van die talent zijn gewoon erg interessant. Tuurlijk heb ik ook een Devilsaur en een Corehound (een echte, niet zo'n lelijke witte of groene nep corehound), maar daar gaat het mij niet om. Mijn Gorilladin moet gewoon on-overwinnelijk zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Sorry maar dit is niet goed. Go for the throat is nu altijd beter dan de 51 punter, welke pet je ook neemt en wat je ook doet (grinden, raiden, pvp). Op level 80 zal dat waarschijnlijk heel anders zijn, maar nu moet je altijd kiezen voor Gftt. Tenzijn je natuurlijk voor de lol zo'n exotic wilt tamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |