Wat is er mis met de standaard? De enige mods die ik gebruik zijn Questhelper en Cartographerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:15 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dr zijn al wel UI mods uit hoor..
Been there done that, ziet er tof uit maar wat een gekut. Dan werkt dit weer niet, update je dan werkt dat weer niet. Dan gooit blizzard er weer een grote patch uit, en zoals ik het hoor ben je dan weer 2 uur bezig om alles goed te makenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:15 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dr zijn al wel UI mods uit hoor..
OmniCCquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:19 schreef feelsgoodman het volgende:
Echt te stom voor woorden dit. Ik zit nu al zo'n 10minuten te zoeken naar een simpele skill cooldown timer (die visueel op je bar laat zien hoeveel seconden de cooldown nog duurt) maar ik kan het potverdomme maar niet vinden. Iemand een addon naam voor me?
Echt te stom dit, hoho.
Samequote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:13 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Net http://wotlk.wowhead.com/?item=33292 van een Treat bag ontvangen!
Hopelijk weer een paar leuke quests voor de opening van Northrendquote:Op donderdag 23 oktober 2008 07:06 schreef stbabylon het volgende:
Overal Argent Dawn healers in Orgri... I'm suspecting big trouble...
Doh.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:40 schreef Elmowan het volgende:
Vond het erg makkelijk, maar dat was wss door de 30% hp nerf.
Nu. Dat is de intro van WotLk. Zal steeds heftiger worden naarmete WotLK dichterbij komt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:00 schreef Blistering het volgende:
Wtf is dat Zombie dinges voor event? Ik lees er vanalles over.. Is dat nu al live? Of pas in WOTLK?
Ah, ik kan er toch niet aan mee doenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nu. Dat is de intro van WotLk. Zal steeds heftiger worden naarmete WotLK dichterbij komt.
Zijn er ook al quests om te doen? Ik wil weer een nieuwe tabard, the tabard of the protector begint versleten te raken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nu. Dat is de intro van WotLk. Zal steeds heftiger worden naarmete WotLK dichterbij komt.
Ook in XR, Razor Hill etc etcquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:03 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ah, ik kan er toch niet aan mee doen. Dat start toch in BB? Ik ben hated met BB namelijk
.
Hmm? Krijg je rep als zombie zijnde?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:47 schreef WyriHaximus het volgende:
Ook in XR, Razor Hill etc etc. Hoop dat we er wel nog een leuk hoopje rep aan overhouden
.
Nope nog geen rep gezienquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:53 schreef Murloc het volgende:
[..]
Hmm? Krijg je rep als zombie zijnde?
hehe
Recount heeft dat. Damagemeter met best uitgebreide statistieken. Aantal keren dat je de spell gebruikt, average damage, average crit damage, crit percentage al die dingen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:35 schreef muhahaha het volgende:
Iemand al een vervanger voor Theorycraft / DrDamage gevonden? Deze laat de avg damage zien die je spell kan doen, wel handig
Is dat including die 20 maskers?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:50 schreef Jdijkers het volgende:
Ik heb nu wel voor het eerst echt kara/gruul/mag/TK helemaal gedaan. ZA was nog iets te lastig voor mij (eu armory: skínnyd op Magtheridon)
Alleen niet het gevoel dat ik iets gepresteerd heb, maar ben wel blij die content een beetje te zien. En ik heb nu alle achievements voor me Hallow's End title!
Wrom nie? Die is best simpel te doen hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:47 schreef dekkered het volgende:
ik krijg die stink bom quest maar niet af (die cleaning quest)
maar der komen geen hordes stink bommen planten of werkt t nie zo?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wrom nie? Die is best simpel te doen hoor
Ik kan niet inloggen... ding blijft op Handshaking hangen
als ally moet je fucking lang wachten op hordes die komenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh speel je Alliance? Ehm, dan weet ik het niet...
Paladins kunnen toch ook healen..?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:19 schreef Omentuva het volgende:
Even een kleine klacht, maar als je in LFG (Ja,-worthy, I know) tool als comment 'Protadin' zet, dan is een whisper van 'spec?' toch licht overbodig?
Of vraag ik nu een psycholoog om quantum physics uit te leggen?
Yataquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:19 schreef Ps2K het volgende:
Iets handigs voor de totems op mijn shaman zou wel sjiek zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |