Maar jij bent dan ook een zeikertje hé.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:49 schreef Fir3fly het volgende:
Het was even leuk maar niet meer dan dat. Ik ben blij dat we daar van af zijn.
zo lang heeft het natuurlijk ook weer niet geduurd...quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:49 schreef Fir3fly het volgende:
Het was even leuk maar niet meer dan dat. Ik ben blij dat we daar van af zijn.
quote:I am a little disappointed in most people's reactions to this. We are actually being allowed to participate in part of the plot of the game. I think that so much of the lore has already taken place that, as players, we are basically living in our own constant "Cavern of time" in game. Our quests have been done and redone. This makes a lot of this game "easy" and "safe." I play on a PVE server - I don't wish to be ganked while I am trying to do my dailies, but this is different. The storyline is unfolding in front you as you play. If you find the zombies annoying, fight them, protect your faction leaders, defend lower levels from their wrath, but at least appreciate the fact that you are being involved with what is actually happening in the HERE and NOW ingame. Conceptually, It is one of the coolest things I have seen ingame because you CAN'T just ignore it and go out and do your dailies. I think game creators want the players to experience the true evil behind the Litch King. This is their way of showing you exactly how bad ass he is before the expansion.
But the sad truth is, is that this is change. Level 70 toons who have been playing the same way for over a year and are going to at the very least have to take a break from their raiding to level are going to have a hard time dealing. I expect for a while, it may seem like it isn't any fun, but if you log out until the expansion, think about how much you will miss. AND logging will not make the new changes ingame any easier to deal with when they come.
I just think that a lot of the complaining is due to the fact that people can't do their same old routine in the same old way. Stop your routine. The world is on fire. Thrall and Tyrande won't make it without your help. Be a part of the action and PLAY.
/agreequote:Op maandag 27 oktober 2008 21:57 schreef Fir3fly het volgende:
Het event is een leuk idee en leuk uitgevoerd. Maar het zijn gewoon de retards die het weer verpesten voor zo veel anderen.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:20 schreef Mystikvm het volgende:
Lore en alle extraatjes interesseren me niet als ik daarvoor afhankelijk ben van een stel mongolen die het uitermate leuk vinden om anderen lastig te vallen, jouw questgivers af te pakken en gewoon een all-round asshole te zijn omdat het nu ineens 'mag'.
Je kent ze wel, van die lui die ineens zwart gaan rijden als ze horen dat de kaartjesautomaat op het station stuk is. Een klootzak zijn om het klootzak zijn, want ze hoeven helemaal niet met de trein. Maar ja, hoe konden zij nou weten dat de automaat stuk was? Wat een toeval!
Als je lore in de game wilt stoppen dan moet je dat doen zoals het altijd al gedaan is. Als ik mij niet met die lore wil bemoeien dan wil ik niet verplicht worden tot een week niet inloggen en wachten tot het voorbij is, dan wil ik het gewoon links kunnen laten liggen.
Nogmaals, als je het van bovenaf bekijkt (op een flying mount in Shattrath omdat de kneusjes beneden hun speeltuin hebben) dan is het allemaal tof uitgewerkt, maar in de praktijk is het stomvervelend.
Ja, lekker 'meedoen met de lore'. Da's hetzelfde als meedoen met carnaval omdat iemand je vastbindt en je een rooie pruik en een rare neus op je harses drukt en je dan de polonaise indrukt. Da's gezellig joh! In elk geval heb ik nog de keuze om niet naar Braboland te gaan als het carnaval is.
Als je dat vindt, waarom stop je dan niet zelf?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:21 schreef SharQueDo het volgende:
om vervolgens weer 2 jaar hersenloos te mogen farmen.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:06 schreef TjopClown het volgende:
[..]
Hey leuk!
Hoe heet jouw character op Sporeggar? Ik zit er ook op met mijn Hunter en Shaman. Beide in <The Warband> guild.
Ik kanker niet op het spel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:21 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom op zeg, we hebben 2 jaar niks, dan hebben we 1 week (!) die plague om vervolgens weer 2 jaar hersenloos te mogen farmen. En het enige wat mensen kunnen doen is zeuren en kankeren dat het kutspel is, dat Blizzard er niks van bakt en dat ze ermee stoppen. Ik wens ze veel plezier.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:07 schreef stbabylon het volgende:
Mgoe, er komt nog een server-killing-event aan. Als alle QQ-ers daar nou weg blijven, en lekker hun dailies gaan doen dan, misschien klapt de server dan niet.
/agreequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:49 schreef stbabylon het volgende:
Nee, het is iets VEEL toffers. Ik was bij de opening van de portal, bij invasie van Naxx, bij het summonen van die wind demon in silithus voor het legendary zwaard, en bij het openen van de poorten naar AQ. Maar wat ik hier over heb gelezen, valt dat allemaal in het niets. Het zombie event hoort daar bij, alles loopt toe naar de ultieme reden om naar Northrend te gaan en Arthas zijn kont te schoppen.
Wat hoe waar en wanneer? Ik heb hier nl. niets over gelezen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:49 schreef stbabylon het volgende:
Nee, het is iets VEEL toffers. Ik was bij de opening van de portal, bij invasie van Naxx, bij het summonen van die wind demon in silithus voor het legendary zwaard, en bij het openen van de poorten naar AQ. Maar wat ik hier over heb gelezen, valt dat allemaal in het niets. Het zombie event hoort daar bij, alles loopt toe naar de ultieme reden om naar Northrend te gaan en Arthas zijn kont te schoppen.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:27 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Wat hoe waar en wanneer? Ik heb hier nl. niets over gelezen.je mag me uiteraard PM-en.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]Die pipo is nu in Shattrah te vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
Yupquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Die pipo is nu in Shattrah te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |