quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:06 schreef TjopClown het volgende:
[..]
Hey leuk!
Hoe heet jouw character op Sporeggar? Ik zit er ook op met mijn Hunter en Shaman. Beide in <The Warband> guild.
Ik kanker niet op het spel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:21 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom op zeg, we hebben 2 jaar niks, dan hebben we 1 week (!) die plague om vervolgens weer 2 jaar hersenloos te mogen farmen. En het enige wat mensen kunnen doen is zeuren en kankeren dat het kutspel is, dat Blizzard er niks van bakt en dat ze ermee stoppen. Ik wens ze veel plezier.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:07 schreef stbabylon het volgende:
Mgoe, er komt nog een server-killing-event aan. Als alle QQ-ers daar nou weg blijven, en lekker hun dailies gaan doen dan, misschien klapt de server dan niet.
/agreequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:49 schreef stbabylon het volgende:
Nee, het is iets VEEL toffers. Ik was bij de opening van de portal, bij invasie van Naxx, bij het summonen van die wind demon in silithus voor het legendary zwaard, en bij het openen van de poorten naar AQ. Maar wat ik hier over heb gelezen, valt dat allemaal in het niets. Het zombie event hoort daar bij, alles loopt toe naar de ultieme reden om naar Northrend te gaan en Arthas zijn kont te schoppen.
Wat hoe waar en wanneer? Ik heb hier nl. niets over gelezen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:49 schreef stbabylon het volgende:
Nee, het is iets VEEL toffers. Ik was bij de opening van de portal, bij invasie van Naxx, bij het summonen van die wind demon in silithus voor het legendary zwaard, en bij het openen van de poorten naar AQ. Maar wat ik hier over heb gelezen, valt dat allemaal in het niets. Het zombie event hoort daar bij, alles loopt toe naar de ultieme reden om naar Northrend te gaan en Arthas zijn kont te schoppen.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:27 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Wat hoe waar en wanneer? Ik heb hier nl. niets over gelezen.je mag me uiteraard PM-en.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]Die pipo is nu in Shattrah te vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
Yupquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Die pipo is nu in Shattrah te vinden
Hebben we allang, in MHquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yup
Maar goed, ik hoop wel dat we eerst nog wat Frostwyrms krijgen
Idd, alhoewel het was ook leuk om op een gegeven moment maar te stoppen met die zombies te ontwijken en gewoon mee te doen omdat je er toch niet aan ontkwamquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:57 schreef Fir3fly het volgende:
Het event is een leuk idee en leuk uitgevoerd. Maar het zijn gewoon de retards die het weer verpesten voor zo veel anderen.
Sorry, niet tè persoonlijk bedoeld.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 06:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kanker niet op het spel.
BTW: Ja, ik speel de game alleen om hersenloos te farmen. Dan mag ik toch best mijn onvrede uiten over dat mij dat tijdelijk onmogelijk wordt gemaakt?
Dat gezeur altijd dat je geen kritiek mag hebben. Stelletje koorknaapjes zijn jullie.
Gz!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:30 schreef Murloc het volgende:
Heb eigenlijk last gehad van de zombies, was bezig met levellen van mn rogue;
/ding. Nu level 70
Nu 4 x level 70. Ben bezig altoholic te worden![]()
Toen TBC kwam had ik maar 1 level 60 en twee level 15 ofzo...
iemand bij mij in de guild heeft 8-10 lvl 70 ''alts''quote:
Haha tof doe je goedquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:14 schreef TripleM het volgende:
Ik vind het hele pre-launch event ge-wel-dig. Ik heb me suf lopen abolishen (zoals het hoort als ware holy priest) wat vaak tot de meest vreselijke whispers heeft geleid. Maar ja, op dit soort momenten komt de rp-er in me naar boven
Tuurlijk heeft het ook zo z'n nadelen. Ik stond rustig m'n bank op te ruimen toen de bankier ineens in een zombie veranderde, weg bank interface. Toen heb ik er dan ook maar m'n missie van gemaakt om zolang ik ingelogd was, Orgrimmar een beetje operationeel te houden. Iedereen die expres de disease oppikte net zo lang abolishen tot ze het beu waren, rondjes langs de bank en auction house...
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=6425673068&sid=1quote:
Idd maar ze hebben niet door dat hun jouw fun spoilen, maar goed dat mag maar wat een hond ben je als je aan de hunne komtquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:07 schreef TripleM het volgende:
Nou, je wil niet weten wat voor whispers ik heb gehad:
"FUCK OFF NOOB!"
"Ehh, no."
"WHY YOU DO THIS!!"
"Because I can!"
/cast Abolish Disease
"WTF GO AWAY FROM ME!!!!!"
"IS SOMETHING WRONG WITH YOUR HEAD?!?!"
/cast Abolish Disease
/cast Abolish Disease
/cast Abolish Disease
"FUCK OFF RETARD!!!"
"FUCK OFF RETARD!!!"
"FUCK OFF RETARD!!!"
/cast Abolish Disease
etc.
Ik vertel geen feiten, er wordt mij immers verteld dat ik het maar leuk heb te vinden. Ik mag blijkbaar geen kritiek uiten op iets wat ik niet als geslaagd heb ervaren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:15 schreef GI het volgende:
Ik vind het altijd het meest komische dat je het eens moet zijn als er iemand zich uitgebreid, in negatieve zin,uit acht te laten over het spel dat we allemaal spelen. Als je het namelijk niet met ze eens bent en je niet in hun belevingswereld kan scharen ben je een koorknaapje, een blizzard medewerker of gewoon een eikel omdat je het niet eens bent.
Wake up and smell the coffee, your opinion does not make it fact.
Je moet je ondertitel ff veranderen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd maar ze hebben niet door dat hun jouw fun spoilen, maar goed dat mag maar wat een hond ben je als je aan de hunne komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |