Hehehe ja kijken hoe vaak je op Hakkar kunt schieten en FD kunt doen met een groepje hunters. Het groepje cloth wat naast ons stond vond het wat minder tofquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:48 schreef Murloc het volgende:
[..]
Hmm, inderdaad.
Of in MC: Hee, eens kijken of ik Golemagg vanaf de brug kan raken.
Euhh, waarom komt hij nou op de raid afrennen?
Ik heb dat nog noooooit expres gedaan.... ook niet afgelopen woensdag nog....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:48 schreef Murloc het volgende:
[..]
Hmm, inderdaad.
Of in MC: Hee, eens kijken of ik Golemagg vanaf de brug kan raken.
Euhh, waarom komt hij nou op de raid afrennen?
Misdirect op een mage was ook niet zo succesvolquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:54 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hehehe ja kijken hoe vaak je op Hakkar kunt schieten en FD kunt doen met een groepje hunters. Het groepje cloth wat naast ons stond vond het wat minder tof
Als raidleader een priest opdracht geven om die infusion (+mega spellpower) buff onverwachts aan die lock met super aggro gevenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Misdirect op een mage was ook niet zo succesvol. Een hunter deed het ooit per ongeluk bij mij, 1 klap en ik was dood
.
Ik hoorde gisteren dat een scorpid eventveel dps doet als een catquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:52 schreef stbabylon het volgende:
Even talent calculator in, kijken of dat kan werken. Daarna eens kijken wat voor een Ferocity pet ik wil hebben (NEE geen cat, ik hoef niet de pet die 80% van de hunters heeft, ook al is het nu nog de meeste damage)
Leeft die guild nog? Dan kom ik nog es langs met een charquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:57 schreef GI het volgende:
<TVP>
Worden binnenkort (net als cats) generfed. Daarbij wil ik wel een Fero pet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren dat een scorpid eventveel dps doet als een cat
Staat er ook niks interessants op Petopia, of zat je daar al te neuzen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Worden binnenkort (net als cats) generfed. Daarbij wil ik wel een Fero pet.
Nu ik er wat langer over nadenk, moet ik sowieso een non-exotic fero pet heb. Voor als de dual specs komen. Maar ik weiger een kat, en naast kat zie ik nou niet echt kicke non-exotic fero's staan.
Uiteraard. Maar niks is echt tof. Komt nog eens bij dat ik niet echt zin heb om veel te levellen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Staat er ook niks interessants op Petopia, of zat je daar al te neuzen?
quote:
Niks noobs aan om met Tab te targeten. Ik gebruikte altijd een addon welke tab targeten aanpaste. Zo kon je de 'frontal cone' aanpassen hoeveel graden deze was, en hoe ver weg je dingen kan targeten. Targeten met je muis vind ik maar te langzaamquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:49 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dat zijn de noobs die met tab targetten...
Kloptquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:27 schreef GI het volgende:
Levellen hoeft toch niet echt meer ?
Na tame is het beest meteen 65 volgens mij.
Tof, nieuwe serversquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:05 schreef CittaR het volgende:
tvp dan maar ook...
gaan vanmiddag 2 nieuwe servers open... Azuremyst & Terrokar
denk dat ik voor de grap een char op terrokar ga levelen.
Haha had dat gelezen van die glyph, echt vet!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:27 schreef WyriHaximus het volgende:
Woei ben jezus
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:27 schreef WyriHaximus het volgende:
Woei ben jezus
[ link | afbeelding ]
Priest kan ik me voorstellen maar shammies zijn toch alleen maar stoned en denken dat ze over water kunnen lopenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:26 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Alleen priest en shamans mogen over water lopen!
Failquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:26 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Alleen priest en shamans mogen over water lopen!
http://fok.wyrihaximus.net/fok_wow_characters/fokker/stbabylonquote:
Mja. Alleen laatste tijd zit ik meer op ijsbeertje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:11 schreef Sapstengel het volgende:
Wist niet dat jij Lithariel was Sharquedo, heb die naam wel eens voorbij zien komen.
Yup, heb de gele en ze tellen mee voor je 50 mounts achievementquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:32 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf, waar heb je die mount vandaan?
[edit]Ah alleen binnen de tempel, dacht al die dingen zijn toch alleen voor Scarab Lords?
Die ook nog eens verdomde lelijk isquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 08:58 schreef stbabylon het volgende:
En dan heb je 50 mounts verzameld, en dan krijg je een.... mount...
eh wel? Thunderbluff, orgrimmar, kurenai, sha'tari skyguard, netherwing en de normale mounts(inclusief pvp) dat zal er wel voor zorgen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:47 schreef Blistering het volgende:
[..]
Die ook nog eens verdomde lelijk is. Jammer genoeg kunnen taurens geen 50 mounts halen
.
Kunnen ze wel. Eerst was het 75 mounts voor de mount maar Blizzard heeft dat vanwege Taurens teruggebracht naar 50.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:47 schreef Blistering het volgende:
[..]
Die ook nog eens verdomde lelijk is. Jammer genoeg kunnen taurens geen 50 mounts halen
.
Dat neemt niet weg dat Taurens nog altijd in het nadeel zijn. Geen Raptor, UD paard, Hawkstrider..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:35 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Kunnen ze wel. Eerst was het 75 mounts voor de mount maar Blizzard heeft dat vanwege Taurens teruggebracht naar 50.
Mijn epeen wordt ook niet gevondenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:02 schreef WyriHaximus het volgende:
Goed heb een be.imba.hu SOAP API key dus kan gear scores fetchen, en heb dat ingebouwt in de lijst: http://fok.wyrihaximus.net/fok_wow_characters/ranking/pve/ Nog niet alles gaat goed zijn nog een redelijk set chars waarvan ik nog geen score terug krijg maar dat komt goed. Wil ook nog een pvp lijst maken maar moet ff zien hoe ik dat ga maken
.
Scarab lord krijgt een aparte mount die je ook buiten AQ kan gebruiken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:32 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf, waar heb je die mount vandaan?
[edit]Ah alleen binnen de tempel, dacht al die dingen zijn toch alleen voor Scarab Lords?
Offsprngr @ Draenor EUquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:02 schreef WyriHaximus het volgende:
Goed heb een be.imba.hu SOAP API key dus kan gear scores fetchen, en heb dat ingebouwt in de lijst: http://fok.wyrihaximus.net/fok_wow_characters/ranking/pve/ Nog niet alles gaat goed zijn nog een redelijk set chars waarvan ik nog geen score terug krijg maar dat komt goed. Wil ook nog een pvp lijst maken maar moet ff zien hoe ik dat ga maken
.
lolquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:27 schreef stbabylon het volgende:
Ok, ik kom er net achter dat Mechanical Toads verkopen voor 75g mijzelf keihard in de vingers snijden is... Ik zit op een goud mijn! Schijnt dat ze ook makkelijk voor 300g verkopen
Ben er nog mee bezig, het kan zijn dat ik teveel chars tegelijkertijd probeer te checkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:58 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Mijn epeen wordt ook niet gevonden, van 2 chars te begrijpen omdat die niet meer bestaan, maar de andere
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:19 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Offsprngr @ Draenor EU
Nachtraaf @ Draenor EU
Edit: zelf toegevoegd.
Gister Vashj down, vanaaf waarschijnlijk Kael en deze week iig Illi en Archi.
Tof iedereen wel pets nu natuurlijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:27 schreef stbabylon het volgende:
Ok, ik kom er net achter dat Mechanical Toads verkopen voor 75g mijzelf keihard in de vingers snijden is... Ik zit op een goud mijn! Schijnt dat ze ook makkelijk voor 300g verkopen
Droprate is increased van 0.02% naar 1%. Desalniettemin: GZ!!quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:23 schreef Blistering het volgende:
...en dan, als je de moed bijna hebt opgegeven word je dan toch beloond! Met een beetje hulp van Blizzard. Maar mijn god, dat was ff 5 minuten gillen en juichen! En ik ben een zéér tevreden mens!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarom de ''beetje hulp van Blizzard''quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:27 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Droprate is increased van 0.02% naar 1%. Desalniettemin: GZ!!
zelf ook mijn chars ge-add... Milk op hellfire pakte die wel, alleen staat daar nog geen score bij, speciaal nog uitgelogged in pve gearquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
http://fok.wyrihaximus.net/fok_wow_characters/fokker/stbabylon
Zelf adden werkt trouwens weer, had een bugje er in zitten.
Of mensen die in SW level 1 bankalts gaan zitten gankenquote:Op zondag 26 oktober 2008 07:12 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben ook niet meer zo blij met al die zombies. Er zijn momenten dat ik er niet op zit te wachten (eigenlijk zit ik er nooit op te wachten) en dan is er toch zo'n mongool die je ff komt infecteren.
Het is verdomme net telefonische verkoop. Zit je lekker te eten, belt er zo'n onberhouwen zeikerd op om je een hypotheek te slijten. Zeg je nee, gaat 'ie toch door.
je zal wel ff be.imba moeten updaten want met 3m+ doen ze dat niet automaticquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:03 schreef CittaR het volgende:
[..]
zelf ook mijn chars ge-add... Milk op hellfire pakte die wel, alleen staat daar nog geen score bij, speciaal nog uitgelogged in pve gear
maar mijn character op Grim Batol (Chay) kan ik niet toevoegen
Er zit ook geen gamecard bij. Gewoon op de WoW site allebei de serials invullen. Eerst voor de normale WoW en dan een TBC upgrade doen en de andere serial invullen. De gratis 30 dagen gaan dan automatisch in.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik me de battle chest gekocht kan ik de game card niet vinden
Wel eebn 10 dagen guest pass voor een vriend, maar op die kaart staat ook : the key voor your regular world of warcraft account is located on the front cover of the game manual.
Alleen ik op de game manual staat geen nummer
staan ze neit op de cd hoezen?quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik me de battle chest gekocht kan ik de game card niet vinden
Wel eebn 10 dagen guest pass voor een vriend, maar op die kaart staat ook : the key voor your regular world of warcraft account is located on the front cover of the game manual.
Alleen ik op de game manual staat geen nummer
Gaafquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Iemand die nieuwe baas in Karazhan al gedaan? Als je hem killed en hij dropt z'n axe dan kan je die equippen. En als je er dan met je rechtsmuisknop op klikt dan gaat je character gitaat spelen
maar als je een acount actieveert en dus wow (normaal) die code invoerd krijg je automatisch 30 dagenquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jewel maar die code's zijn te groot voor die 30 vrije dagen
Damn gaafquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:42 schreef SharQueDo het volgende:
[Haunted Memento] item...
[ afbeelding ]
Ziet er tof uit:quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Iemand die nieuwe baas in Karazhan al gedaan? Als je hem killed en hij dropt z'n axe dan kan je die equippen. En als je er dan met je rechtsmuisknop op klikt dan gaat je character gitaat spelen
dat had ik gister gedaan... maar als het gewoon dezelfde rating is als op be.imba.hu dan zit ik rond de 11e/12e plek, niet verkeerd voor iemand die al ruim een half jaar niet meer raid. kheb zelf dan ook eigenlijk alleen Tier 5 geraid. paar bazen in MH en BT gedaan maar de eerste bazen daar droppen alleen maar kutspul voor arms warriors.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
je zal wel ff be.imba moeten updaten want met 3m+ doen ze dat niet automatic
Yeah het is die rating. Zit nog te twijfelen of ik de highest score of de huidige score moet gebruikenquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:38 schreef CittaR het volgende:
[..]
dat had ik gister gedaan... maar als het gewoon dezelfde rating is als op be.imba.hu dan zit ik rond de 11e/12e plek, niet verkeerd voor iemand die al ruim een half jaar niet meer raid. kheb zelf dan ook eigenlijk alleen Tier 5 geraid. paar bazen in MH en BT gedaan maar de eerste bazen daar droppen alleen maar kutspul voor arms warriors.
Leuk, zitten ze straks op 70, met zn 2en. Gezelligquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:06 schreef Knipoogje het volgende:
Nieuwe PvE servers
Azuremyst & Terokkar... Heb eindelijk resubscribed na anderhalf jaar wachten. Heb een horde druid genaamd Bones op Azuremyst gemaakt. Wel leuk, zo'n maagdelijke server met economie zonder inflatie.
Die zombies maken het wel klote om te levelen hehe.
Maar goed, na 2 dagen zijn er al 2 lvl 63s (dankzij dat buddy ding). De eerstvolgende is lvl 54 (ook via buddy), maar het gros is allemaal nog tussen de 1 en de 20.
Gebruik jij dan ook een macro om alle grijze items te vendoren zodra je bij een vendor bent?quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:45 schreef WyriHaximus het volgende:
Whehe moet je straks ff gaan legen, meeste is junk. Zijn zo weer 2 of 3 bags vrij
.
Haal bagnon.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Damn gaaf! Net me pet gewonnen
.
[ link | afbeelding ]
Had hem wel alleen laastst met 3.0.2 alle addons er uit gegooit en weer me belangrijkste dingen opnieuw gedownload. Die alleen nog niet.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:22 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Gebruik jij dan ook een macro om alle grijze items te vendoren zodra je bij een vendor bent?
Handig ding.
Staat er op eens kijken of het wat isquote:
Strax als migration unlocked is heen migraten, Scarab Lord halen weg wegwezen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:06 schreef Knipoogje het volgende:
Nieuwe PvE servers
Azuremyst & Terokkar... Heb eindelijk resubscribed na anderhalf jaar wachten. Heb een horde druid genaamd Bones op Azuremyst gemaakt. Wel leuk, zo'n maagdelijke server met economie zonder inflatie.
Die zombies maken het wel klote om te levelen hehe.
Maar goed, na 2 dagen zijn er al 2 lvl 63s (dankzij dat buddy ding). De eerstvolgende is lvl 54 (ook via buddy), maar het gros is allemaal nog tussen de 1 en de 20.
'even' scarab lord halenquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:44 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Strax als migration unlocked is heen migraten, Scarab Lord halen weg wegwezen.
Ik heb zowel mijn pet als mijn hoed uit een trick or treat bag gekregen, nu alleen die verdomde toothpick nog.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Damn gaaf! Net me pet gewonnen
.
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |