Slet!quote:
Kan je nog niet schijten ookquote:
Je hebt er nog een liggen van mij. Wil je die terugbrengen ajb.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:23 schreef Crazy-M het volgende:
OMG
is er die kneus met zijn vibrerende cactussen er ook weer
Dudequote:
Je verziekt het internet, wil je alstublieft deaudgaan aub?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:27 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Je hebt er nog een liggen van mij. Wil je die terugbrengen ajb.
Aaaightquote:
GAST!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:27 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Ik heb echt een heel arsenaal aan groene "vrienden". Wil je me "nemen" ajb.
ohja...sorry prinses Debbiequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dudeje hebt het tegen een dame ja
Deaudgaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je verziekt het internet, wil je alstublieft deaudgaan aub?
omgquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:27 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Ik heb nog stekels in m'n anus, wil je me rimmen aub?
DonGuidoquote:
quote:
Dude,quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:27 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Je hebt er nog een liggen van mij. Wil je die terugbrengen ajb.
QFTquote:
*proest* mn water..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
Hier krijgt guido zijn "kaktus..." van achteren...
[ afbeelding ]
Ik vond het al wel een beetje een kut aap maar jaquote:
Van wie is die hufter nou een kloon?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dude,
laat je castreren zodat jou soort gewoon niet meer terug kom. En doe ons een plezier en bok ff op richting de noordpool.
Alleen als jij met me meegaat vriend.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dude,
laat je castreren zodat jou soort gewoon niet meer terug kom. En doe ons een plezier en bok ff op richting de noordpool.
Whehehequote:
ja ik hou het niet meer bijquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:31 schreef Sgele het volgende:
WL zit in het verkeerde topic te editen![]()
![]()
De oplossing voor al uw schijt problemen [inclusief paints]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:31 schreef Sgele het volgende:
![]()
![]()
For realquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Van wie is die hufter nou een kloon?
Die moet echt dubbel liggen nu
Dude.... STERFquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:32 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Alleen als jij bij mij eerst een grote groene vriend bij mij naar binnen propt.
Ik dus ookquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]OMG whahaha ik moet echt lachen hahaha
![]()
![]()
Buiten geweldige edits op vrijdag, hebben we er nu dus een klassieker bijquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik hou het niet meer bij
Het gaat weer als vanoudsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Buiten geweldige edits op vrijdag, hebben we er nu dus een klassieker bij
Beller, for real... is die tering kloon van jou?quote:
ik dnek sm0kezquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beller, for real... is die tering kloon van jou?
Zmokes of jij... kan niet anders...
Denk het ook, die kut kaktus was ook pleite toen zmokes op vakantie ging...quote:
Oke dan. Beller en Smokez zijn klonen van mij...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet van mij, ik heb geen klonen op Fokquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdationquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het gaat weer als vanoudsIk kom niet meer bij hier
Ik kan je beloven dat ik het niet benquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb ik poep geroepen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:37 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Oke dan. Beller en Smokez zijn klonen van mij...
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik kan je beloven dat ik het niet ben
Tuurlijk, net als dat jij altijd wil beloven daar je linkjes nooit naar Ricky Martin gaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik kan je beloven dat ik het niet ben
Vraag het maar aan je moederquote:
* Dr.Droxz sluit draadloos stroom aan voor Draakjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:39 schreef draculettetje het volgende:
oei laptop wil stroom
maar ik niet uit bed
Dat kan ik ook beloven!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tuurlijk, net als dat jij altijd wil beloven daar je linkjes nooit naar Ricky Martin gaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rickroll is uit, we hebben nu "Bird is the word!"quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tuurlijk, net als dat jij altijd wil beloven daar je linkjes nooit naar Ricky Martin gaan![]()
Watte?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Rickroll is uit, we hebben nu "Bird is the word!"
Nog ff en ik zie het staal groeien....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:39 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Nee, ik zwaaide net met mijn aarshaar.
diertjuhhhquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:40 schreef diertjuh het volgende:
Hebben jullie een reunie georganiseert ofzo![]()
Middag trouwens
Doe je dat niet eens ff uploaden dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz sluit draadloos stroom aan voor Draakje
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:40 schreef Logician het volgende:
Zullen we vanaaf een meeting doen???
ps: p00p bowlen word niet wat, Guio wordt tot 23u gepijpt
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat kan ik ook beloven!
Check www.epicwinrar.com maar!Dude, ik ken al die linkjes wel noob...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem die kut kloon van je mee en ga lunchen ofzo.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
das een dilemmaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:39 schreef draculettetje het volgende:
oei laptop wil stroom
maar ik niet uit bed
ik zag dat jullie over klonen aan het praten waren , dus , maar ikz egt og niet dat jij een kloon bentquote:
En het wordt alleen maar beterquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:40 schreef diertjuh het volgende:
Middag trouwens
hey da's handigquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz sluit draadloos stroom aan voor Draakje
Haven't you heard?quote:
kerel leeft ook nog? hoe laat bennie vrij?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:43 schreef Runx het volgende:
[..]
ik zag dat jullie over klonen aan het praten waren , dus , maar ikz egt og niet dat jij een kloon bent
ik zeg dat ik een kloon ben van BAAS
....kut ik moet met spelfouten typen
Dan moet Lynda ook nog even langskomen, en sevenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:40 schreef diertjuh het volgende:
Middag trouwens
We zijn erachter van wie het geen kloon is ...telt dat ook?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:43 schreef debbie_19 het volgende:
Zijn we er al achter van wie die kloon is?
Hai Haiquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:40 schreef diertjuh het volgende:
Middag trouwens
Zmokes dusquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:43 schreef debbie_19 het volgende:
Zijn we er al achter van wie die kloon is?
diertjuh!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:40 schreef diertjuh het volgende:
Middag trouwens
Ik moet eerst mijn modem nog even defragmenterenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:41 schreef Maringo het volgende:
[..]
Doe je dat niet eens ff uploaden dan?
Haaiquote:
zelfde als altijd , nee maar een collega van mij heeft een buurjongen die autistisch is en die vind ict helemaal geweldig , en wou een keer komen kijken dus die begeleid ik een beetje rond . daar geef ik dus mijn hele vrijdag aan op , maar ok als hij het leuk vindt ben ik ook blijquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kerel leeft ook nog? hoe laat bennie vrij?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet eerst mijn tarzan nog even opladen
Sgelequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
En het wordt alleen maar beter![]()
![]()
![]()
Diertjuh!!!![]()
Dangquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
HaaiKdacht van hier moet ik vandaag even posten met de oude bekenden
![]()
Owhja weetje wat lui is...pas om half 2 je bed uit komen![]()
gezelligquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
Goed werk RunX!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:45 schreef Runx het volgende:
[..]
zelfde als altijd , nee maar een collega van mij heeft een buurjongen die autistisch is en die vind ict helemaal geweldig , en wou ene keer komen kijken dus die begeleid ik een beetje rond . daar geef ik dus mijn hele vrijdag aan op , maar ok als hij het leuk vindt ben ik ook blij
zal ik je weer ophalen dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:45 schreef Runx het volgende:
[..]
zelfde als altijd , nee maar een collega van mij heeft een buurjongen die autistisch is en die vind ict helemaal geweldig , en wou een keer komen kijken dus die begeleid ik een beetje rond . daar geef ik dus mijn hele vrijdag aan op , maar ok als hij het leuk vindt ben ik ook blij
vanaaf zou wel kunnen jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:40 schreef Logician het volgende:
Zullen we vanaaf een meeting doen???
ps: p00p bowlen word niet wat, Guio is tot 23u bezet
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat kan ik ook beloven!
Check www.epicwinrar.com maar!GODVER KUT... ik was weer veeeeeeeeeeeels te nieuwsgierig terwijl ik het had kunnen wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
Ik regel alles "spulletjes" voor zmokes, want die mag je moeder weer "onderhanden nemen" vanavondquote:
zeg maarc dat je voor mij komt en bellen ze minj op haal ik jou op je kan gewoon na binnenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zal ik je weer ophalen dan?
ik peer em om kwart over 4.. kan ik daar naar binnen of moet ik entree betalen? ik zeg wel.. dat ik jouw begeleider in het verkeer ben
ik weet niet wat jullie studeren.... maarreee...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:47 schreef debbie_19 het volgende:
Hooooooooooi Diertjuh heb je je al opgegeven aan de bukakke school
Godsamme, en dan zo snel al achter de pc?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
ait, wat is het adresquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:49 schreef Runx het volgende:
[..]
zeg maarc dat je voor mij komt en bellen ze minj op haal ik jou op je kan gewoon na binnen
Nooit linkjes van sm0kez klikkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:48 schreef renedis het volgende:
[..]
GODVER KUT... ik was weer veeeeeeeeeeeels te nieuwsgierig terwijl ik het had kunnen weten
Ja zekers te wetenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
If you are on Rockstar Games’ mailing list, you should’ve received the information that the much awaited trophies for Grand Theft Auto IV are coming out on Monday, October 27. The trophies won’t be retroactive though, meaning it won’t just unlock the trophies by loading your save file. Well have fun starting over!
Will you start over just for the sake of trophies?
Nee man, ben nu pas op 50%quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
If you are on Rockstar Games’ mailing list, you should’ve received the information that the much awaited trophies for Grand Theft Auto IV are coming out on Monday, October 27. The trophies won’t be retroactive though, meaning it won’t just unlock the trophies by loading your save file. Well have fun starting over!
Jamaar da's toch helemaal niet vet ofzo?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:49 schreef crazy987 het volgende:
[..]
weten jullie wat ik studeer.... diarree...
dank u alles gaat lekker , ik vindt het wel mooi om te zien dat die jongen helemaal joepie de poepie vindtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goed werk RunX!
En gaat alles een beetje daar?
Ik begin nog eens behendig te worden in het typen met 1 hand
OMG en ik klik er ook nog opquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:48 schreef renedis het volgende:
[..]
GODVER KUT... ik was weer veeeeeeeeeeeels te nieuwsgierig terwijl ik het had kunnen weten
geen probleem, moet het spel nog halen dusquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
daar kom je een beetje laat mee?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Nooit linkjes van sm0kez klikken
Ja sinds kort heb ik werk en dus vroeg opstaan..maar aangezien ik mn ritme totaal anders omgedraaid was..ben ik 's avonds helemaal kapotquote:
BOEM!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:48 schreef renedis het volgende:
[..]
Sesamstraat 1... ik ben meligquote:
Jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
geen probleem, moet het spel nog halen dus![]()
ik snap eigenlijk geen flikker van die trophies, hoe zit dat precies...zijn dat net zoals op de xbox achievements ofzo?
Gewoon, 500x de gehele songtekst doorklikkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMG en ik klik er ook nog ophoe lang duurt dat voordat dat weg is???
He stole my linequote:
Jawel hequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:51 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja sinds kort heb ik werk en dus vroeg opstaan..maar aangezien ik mn ritme totaal anders omgedraaid was..ben ik 's avonds helemaal kapotEn dan kan ik op een vrije dag lang slapen
Maar leuk jou hier ook weer eens te zien![]()
okquote:
is ook vervelend ook omdat ik meteen geen huis foon meer hebquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:48 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hey Dracu ook lang niet meer gezien![]()
had gelezen van je internet...lijkt me erg vervelend
goed man, maar is het echt een probleem dat hij zo autitisch is... is het erg bij hem? (zoiets als bij zmokes)quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:50 schreef Runx het volgende:
[..]
dank u alles gaat lekker , ik vindt het wel mooi om te zien dat die jongen helemaal joepie de poepie vindthij gaat om 15.00 weg en dan kan ik me volledig op grtdojw richten
straks kan je alleen maar met 1 hand typen
Ja dat was hij ook zekers te wetenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sorry, hij leek me wel toepasselijk
Sorry, ik moet naar de kroeg vanmiddagquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:52 schreef Logician het volgende:
Okay so far:
Crazy-p
Guio
DrMarten?
p00p
Logi
anyone else??
hey droxz..hoe isset met met je pols? Beetje vol te houden met 1 hand?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan moet Lynda ook nog even langskomen, en seven
Goede middag diertjuh!
Aanwezigquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Wie heeft nou allemaal een PS3 ?
ik heb van Mozzie en p00p
wie van jullie mag ik nog meer als psn vriend toevoegen ?
waar gaat dit oveR?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:52 schreef Logician het volgende:
Okay so far:
Crazy-p
Guio
DrMarten?
p00p
Logi
anyone else??
Gaat niet lukkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:52 schreef Logician het volgende:
Okay so far:
Crazy-p
Guio
DrMarten?
p00p
Logi
anyone else??
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
goed man, maar is het echt een probleem dat hij zo autitisch is... is het erg bij hem? (zoiets als bij zmokes)
Ik ga zo even stoppen met typen, zo maar even een filmpje aanzetten.
Ooo jaa hoe gaat het met je baan???quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:54 schreef diertjuh het volgende:
@debbie. Nope nog niet opgegeven voor de fotovakschool..moet daar eerst geld voor verdienen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:53 schreef debbie_19 het volgende:ik heb maar gewoon mijn internet eraf gegooid
voor wat is datquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:52 schreef Logician het volgende:
Okay so far:
Crazy-p
Guio
DrMarten?
p00p
Logi
anyone else??
die van mij zijn altijd veilig. dan weet je dat alvast!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:50 schreef renedis het volgende:
[..]
daar kom je een beetje laat mee?
ik zag epic: had het kunnen weten
kut veel pijn, slik veel pijnstillersquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
hey droxz..hoe isset met met je pols? Beetje vol te houden met 1 hand?
En idd..ze moet ook nog eventjes langs komen
psn naam ? Bellerophon ? gokjequote:
Even terug halen uit je prullebakquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:53 schreef debbie_19 het volgende:
ik heb maar gewoon mijn internet eraf gegooid
Behalve de afbeeldingen die je kan postenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die van mij zijn altijd veilig. dan weet je dat alvast!
onverbiddelijk gewoonquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sorry, ik moet mn anus laten harsen vanmiddag
droxz hierquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
psn naam ? Bellerophon ? gokje
--Bellerophon was het volgens mijquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
psn naam ? Bellerophon ? gokje
Jepquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
--ikhebnogsteedsgeengoedeheadset was het volgens mij
quote:
Bitchquote:
zeg komop hey! vrijwillig rick astley bekijkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:56 schreef Sm0keZ het volgende:
Trouwens, voor de mensen die Fear Factory kennen, check deze clip van Rick Astley dan... Z'n stem lijkt wel heeeeel veel op die van de zanger van Fear Factory af en toe
Ja maar het lullige is...o neej, dan heb je gewoon altijd weekend!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Prima, ik heb de komende 7 dagen toch nog geen weekend
Kijk dat zijn berichtenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:57 schreef diertjuh het volgende:
@Beller. Ik heb nu een baantje als administratief medewerkster en dat gaat erg lekker. Ik kan na een tijdje ook zelf bepalen of ik dus een hele dag of een halve dag werk enzo. Erg relaxt
@ Dracu. Naja dat is toch stom van KPN. Je hebt zeker al meerdere keren contact met ze opgenomen. Te laks gewooon
He? Wat?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:52 schreef Logician het volgende:
Okay so far:
Crazy-p
Guio
DrMarten?
p00p
Logi
anyone else??
bij ons niet hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:57 schreef diertjuh het volgende:
@Beller. Ik heb nu een baantje als administratief medewerkster en dat gaat erg lekker. Ik kan na een tijdje ook zelf bepalen of ik dus een hele dag of een halve dag werk enzo. Erg relaxt
@ Dracu. Naja dat is toch stom van KPN. Je hebt zeker al meerdere keren contact met ze opgenomen. Te laks gewooon
Wat heb jij een rare text onder je naam staan trouwens:quote:
ja en dinsdag werd ik om half 4 gebeld, de monteur laat weten dat ie verlaat is maar zeker nog komtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:57 schreef diertjuh het volgende:
juist jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat heb jij een geile text onder je naam staan trouwens:
"Fist in ass and done is done. Nobody lives forever, but we all cry on"
nee valt mee , bijvoorbeeld hij kijkt je niet aan als je tegen hem praat , sommige dingen begrijpt die niet , maar die mensen zijn meestal wel goed in 1 ding en hij is goed in ict , maar hij probeert het wel en dat is wel weer leuk aan hem , hij stelt vragen en laat enthousiasme zien .quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
goed man, maar is het echt een probleem dat hij zo autitisch is... is het erg bij hem? (zoiets als bij zmokes)
Ik ga zo even stoppen met typen, zo maar even een filmpje aanzetten.
To much infoquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Prima, ik heb de komende 7 dagen toch nog geen zaad
Beller heeft mijn piemol echt helemaal leeg gezogen!
Je bent toch niet stiekem de broer van beller he?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
godver ik moet echt binnenkort een headset halen. ja ik weet het , zet het al 6 maanden ofzo
kpn is hier in de buurt de lijnen gaan verleggenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:58 schreef crazy987 het volgende:
[..]
bij ons niet hoor
ligt de lijn eruit, gaan hun bellen voordat wij het doorhebben
Poolen vanaafquote:
ja ik vergeet het gewoon man. ding staat alleen maar stof te happen ook.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je bent toch niet stiekem de broer van beller he?
Wodka? Nee dank jequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:01 schreef Logician het volgende:
[..]
Vanavond stad in BIER/VODKA MEET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
waar in de stad , ik wil mee maar moet thomas ook meequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:01 schreef Logician het volgende:
[..]
m`n energydrinkquote:
Boten ana:quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:00 schreef Bellerophon het volgende:
Geniaal!!!
No limited (Draaiorgel remix)
Children of the Night (Draaiorgel remix)
Kijk dan wil ik best kleingeld in zo'n bakje gooienquote:
heb rijlesquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:01 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik heb het nadeel/voordeel dat ik op de pc niet meer KAN gamen... speelde laatste tijd juist weer iets meerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik vergeet het gewoon man. ding staat alleen maar stof te happen ook.
pas geleden toen mn pc was doorgebrand heb ik mgs4 3x uitgespeeld, en daarna niet meer eraan gezeten.
*proest*quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk dan wil ik best fappen in zo'n bakje
Ik doe gewoon lekker waar ik zin in heb, heb geen schaamte en principes, en als ik niet tegen je praat is dat simpelweg omdat ik je niet magquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:00 schreef Runx het volgende:
[..]
nee valt mee , bijvoorbeeld hij kijkt je niet aan als je tegen hem praat , sommige dingen begrijpt die niet , maar die mensen zijn meestal wel goed in 1 ding en hij is goed in ict , maar hij probeert het wel en dat is wel weer leuk aan hem , hij stelt vragen en laat enthousiasme zien .
somkez is een ander verhaal
je hebt 's avonds toch geen rijlesquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:07 schreef crazy987 het volgende:
[..]
heb rijles
met een kater autorijden gaat nog wel
maar dronken
ja ik ben zwaar teleurgesteld in GTA4 eigelijk, hoewel het mulitplayer gedeelte wel weer leuk is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb het nadeel/voordeel dat ik op de pc niet meer KAN gamen... speelde laatste tijd juist weer iets meer
whehehequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik doe gewoon lekker waar ik zin in heb, heb geen schaamte en principes, en als ik niet tegen je praat is dat simpelweg omdat ik je niet mag
die heeft zmokes al eens gepost, daar trappen we natuurlijk niet inquote:
huh ik weet niet eens waar je het over hebt , maar ik vind jou wel lief hoarquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik doe gewoon lekker waar ik zin in heb, heb geen schaamte en principes, en als ik niet tegen je praat is dat simpelweg omdat ik je niet mag
Ik wist hetquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
die heeft zmokes al eens gepost, daar trappen we natuurlijk niet in
MP is zeker leuk jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik ben zwaar teleurgesteld in GTA4 eigelijk, hoewel het mulitplayer gedeelte wel weer leuk is.
heb alle delen al uitgespeeld, dus kwam er eigelijk niets extras bij
ik wel,quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:09 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
je hebt 's avonds toch geen rijles![]()
Dat is wel goed/leuk om te horen ja! Leg hem GRTDOJW maar nog even niet uitquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:00 schreef Runx het volgende:
[..]
nee valt mee , bijvoorbeeld hij kijkt je niet aan als je tegen hem praat , sommige dingen begrijpt die niet , maar die mensen zijn meestal wel goed in 1 ding en hij is goed in ict , maar hij probeert het wel en dat is wel weer leuk aan hem , hij stelt vragen en laat enthousiasme zien .
somkez is een ander verhaal
We gaan ook pas rond 23:00 wegquote:
* Dr.Droxz zoekt alvast zijn rocket launcher en wacht op een heliquote:
Och praat me er niet vanquote:
same herequote:
PIMP! wat een taal....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:12 schreef Sgele het volgende:
Godskolere mijn handen houden het niet bij, ik denk alleen maar *fappen fappen fappen*
je denkt toch zeker niet ddat ik daar nog een keer intrap. gvd 5 minuten reizen zowat. schiet jij me naar benedenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zoekt alvast zijn rocket launcher en wacht op een heli
Of een busquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zie geen schijt, valt dus mee hier.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:13 schreef WhiteLightning het volgende:
is het bij jullie ook vd schijtweer ? het regent hier de hele dag
Zekersquote:
Doe ik het een keer niet, vliegen we in die heli, springt beller (piloot) gewoon uit dat ding... duzzzzzquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je denkt toch zeker niet ddat ik daar nog een keer intrap. gvd 5 minuten reizen zowat. schiet jij me naar beneden
Moet je onderhand wel gewend zijn van me nu hequote:
Hahaha geniaal om te zienquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je denkt toch zeker niet ddat ik daar nog een keer intrap. gvd 5 minuten reizen zowat. schiet jij me naar beneden
en mag beller hem dan wel weer besturenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Meer crashes als in... met een bus tegen een gebouw aanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Och praat me er niet vanDaar heb ik me dus zo vaak aan geergerd...als je er tig keer uitgeknikkerd wordt enzo
Als ik het doe dan stort dat ding neerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en mag beller hem dan wel weer besturen
of was het nou andersom?
Nouja zegquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:16 schreef debbie_19 het volgende:
Net was ik ff bij Jezus 2 tellen aan het 'werk'
ow ja dat was hetquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Doe ik het een keer niet, vliegen we in die heli, springt beller (piloot) gewoon uit dat ding... duzzzzz
Alles kan kapot!quote:
Dat nummer is vet btwquote:
Heb je die edit wel gezien?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moet je onderhand wel gewend zijn van me nu he
Dude, 2 much....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:17 schreef Sm0keZ het volgende:
Beste GRTDOJW'ers,
* Sm0keZ gaat ff swaffelen
daarna kringrukken, en daarna naar een bukkake party!
Helaasch geen homobar vanavond, maarja... t is in ieder geval wél kringruk-vrijdag!
Fijn weekend allemaal!
nee ik bedoel auto/helicopter/bus crashes.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Och praat me er niet vanDaar heb ik me dus zo vaak aan geergerd...als je er tig keer uitgeknikkerd wordt enzo
Beller mag niet meer vliegen, en WL mag niet meer rijdenquote:
nou ik zet je tenmiste op het hoogste gebouw af wat er in het spel zitquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Doe ik het een keer niet, vliegen we in die heli, springt beller (piloot) gewoon uit dat ding... duzzzzz
Die waren er maar af en toequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik bedoel auto/helicopter/bus crashes.
daar ben ik te goed in..vraag maar aan runxquote:
Hoplakee gewoon tijdens het vliegen eruit springenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beller mag niet meer vliegen, en WL mag niet meer rijden
daht al dat jij aa nhet zeiken wasquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:13 schreef WhiteLightning het volgende:
is het bij jullie ook vd schijtweer ? het regent hier de hele dag
GTA MP op playstation of pc?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoplakee gewoon tijdens het vliegen eruit springen
Dat dan weer wel, ik moest alleen naar beneden springen... en een pleister is dan niet echt genoegquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik zet je tenmiste op het hoogste gebouw af wat er in het spel zit
Succes Smokez! Ik zal je geen fijn weekend wensenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:17 schreef Sm0keZ het volgende:
Beste GRTDOJW'ers,
* Sm0keZ gaat ff roken
daarna vergadering, en daarna naar huis!
Helaasch geen weekend, maarja... t is in ieder geval wél vrijdag!
Fijn weekend allemaal!
Droxz diedquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, ik moest alleen naar beneden springen... en een pleister is dan niet echt genoeg
playstationquote:
Idd, en daarna een pleuris einde zwemmen ja!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoplakee gewoon tijdens het vliegen eruit springen
Niet?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, ik moest alleen naar beneden springen... en een pleister is dan niet echt genoeg
ps3quote:
PS3 natuurlijkquote:
van hetzelfde maar dan niet omgekeerdquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Succes Smokez! Ik zal je geen fijn weekend wensen
Net als die andere keren dat ik weer eens iets te dichtbij mijn eigen rocketlauncher aan het afschieten wasquote:
Same herequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Idd, en daarna een pleuris einde zwemmen ja!
GODVER ik wil gamen!
Nee, ik had er 2 nodigquote:
Ja of dat je WL en mij gewoon de lucht inschootquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Net als die andere keren dat ik weer eens iets te dichtbij mijn eigen rocketlauncher aan het afschieten was
ik ook, ik wil verder met PESquote:
Weet je zeker dat dat WL was?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja of dat je WL en mij gewoon de lucht inschoot
Wel relaxt, vooral als je b.v veel thuis moet zitten met je pootjequote:
Doenquote:
voordat je schoot was ik nog herkenbaar jaquote:
Dat kan pas over 5 jaar, als WL en Beller eens een headset hebbenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Moeten echt een keer met zijn allen GTA Free roam gaan doen..dat is mie gruwelijk
Dat dan weer nietquote:
Sletquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat kan pas over 5 jaar, als WL en Beller eens een headset hebben
Service Truck Racequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Moeten echt een keer met zijn allen GTA Free roam gaan doen..dat is mie gruwelijk
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
voordat je schoot was ik nog herkenbaar ja
rofl nicequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben er weer... ben halverwege maar omgedraait..... tyfus files laat die mensen ebola krijgen!
hahahaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als we een headset hebben dan hoor je ons alleen maar lachenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahhaha, ik heb echt tranen in mijn ogen gehad van het lachen die avond
Ebola, sars en een vleugje H5N1 hequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben er weer... ben halverwege maar omgedraait..... tyfus files laat die mensen ebola krijgen!
je lijkt Runx welquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:27 schreef Maringo het volgende:
Ik wil verzekeringsgeld....kan ik weer een PS3 kopen.....
en dagen hier over gehad ha haquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahhaha, ik heb echt tranen in mijn ogen gehad van het lachen die avond
Superquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben dan ook heus wel aan het sparen!
gvd, je was me voorquote:
Was het zo erg danquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en dagen hier over gehad ha ha
toppie!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben dan ook heus wel aan het sparen!
lijkt me op zich wel weer een grappig hoorspelquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als we een headset hebben dan hoor je ons alleen maar lachen
Ja dat is het ookquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lijkt me op zich wel weer een grappig hoorspel
't is maar waar je van houdtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lijkt me op zich wel grappig voorspel
lol... neh... nepnewage doos naast ons had een kaarsje laten branden... en toen ff later brandde niet alleen dat kaarsje, maar heel dr appartement. Brandweer moets bij ons de muur nat houden. En aan die muur stond alle apparatuur zoal TV, radio, PS3 en nog meer van dat soort dingen. Heb alles weg kunnen gooienquote:
als hun hoofd 4 meten van hun romp gescheiden is vind ik het ook prima!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ebola, sars en een vleugje H5N1 he
mevrouw_19 noemt ons kidsquote:
normaal hou je wel van snelquote:
Ja mamaquote:
o dus die komt nog wel op de pc?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ps3
pc moet je nog even een maandje wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |