kut veel pijn, slik veel pijnstillersquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
hey droxz..hoe isset met met je pols? Beetje vol te houden met 1 hand?
En idd..ze moet ook nog eventjes langs komen
psn naam ? Bellerophon ? gokjequote:
Even terug halen uit je prullebakquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:53 schreef debbie_19 het volgende:
ik heb maar gewoon mijn internet eraf gegooid
Behalve de afbeeldingen die je kan postenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die van mij zijn altijd veilig. dan weet je dat alvast!
onverbiddelijk gewoonquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sorry, ik moet mn anus laten harsen vanmiddag
droxz hierquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
psn naam ? Bellerophon ? gokje
--Bellerophon was het volgens mijquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
psn naam ? Bellerophon ? gokje
Jepquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
--ikhebnogsteedsgeengoedeheadset was het volgens mij
quote:
Bitchquote:
zeg komop hey! vrijwillig rick astley bekijkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:56 schreef Sm0keZ het volgende:
Trouwens, voor de mensen die Fear Factory kennen, check deze clip van Rick Astley dan... Z'n stem lijkt wel heeeeel veel op die van de zanger van Fear Factory af en toe
Ja maar het lullige is...o neej, dan heb je gewoon altijd weekend!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Prima, ik heb de komende 7 dagen toch nog geen weekend
Kijk dat zijn berichtenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:57 schreef diertjuh het volgende:
@Beller. Ik heb nu een baantje als administratief medewerkster en dat gaat erg lekker. Ik kan na een tijdje ook zelf bepalen of ik dus een hele dag of een halve dag werk enzo. Erg relaxt
@ Dracu. Naja dat is toch stom van KPN. Je hebt zeker al meerdere keren contact met ze opgenomen. Te laks gewooon
He? Wat?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:52 schreef Logician het volgende:
Okay so far:
Crazy-p
Guio
DrMarten?
p00p
Logi
anyone else??
bij ons niet hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:57 schreef diertjuh het volgende:
@Beller. Ik heb nu een baantje als administratief medewerkster en dat gaat erg lekker. Ik kan na een tijdje ook zelf bepalen of ik dus een hele dag of een halve dag werk enzo. Erg relaxt
@ Dracu. Naja dat is toch stom van KPN. Je hebt zeker al meerdere keren contact met ze opgenomen. Te laks gewooon
Wat heb jij een rare text onder je naam staan trouwens:quote:
ja en dinsdag werd ik om half 4 gebeld, de monteur laat weten dat ie verlaat is maar zeker nog komtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:57 schreef diertjuh het volgende:
juist jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat heb jij een geile text onder je naam staan trouwens:
"Fist in ass and done is done. Nobody lives forever, but we all cry on"
nee valt mee , bijvoorbeeld hij kijkt je niet aan als je tegen hem praat , sommige dingen begrijpt die niet , maar die mensen zijn meestal wel goed in 1 ding en hij is goed in ict , maar hij probeert het wel en dat is wel weer leuk aan hem , hij stelt vragen en laat enthousiasme zien .quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
goed man, maar is het echt een probleem dat hij zo autitisch is... is het erg bij hem? (zoiets als bij zmokes)
Ik ga zo even stoppen met typen, zo maar even een filmpje aanzetten.
To much infoquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Prima, ik heb de komende 7 dagen toch nog geen zaad
Beller heeft mijn piemol echt helemaal leeg gezogen!
Je bent toch niet stiekem de broer van beller he?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
godver ik moet echt binnenkort een headset halen. ja ik weet het , zet het al 6 maanden ofzo
kpn is hier in de buurt de lijnen gaan verleggenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:58 schreef crazy987 het volgende:
[..]
bij ons niet hoor
ligt de lijn eruit, gaan hun bellen voordat wij het doorhebben
Poolen vanaafquote:
ja ik vergeet het gewoon man. ding staat alleen maar stof te happen ook.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je bent toch niet stiekem de broer van beller he?
Wodka? Nee dank jequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:01 schreef Logician het volgende:
[..]
Vanavond stad in BIER/VODKA MEET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
waar in de stad , ik wil mee maar moet thomas ook meequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:01 schreef Logician het volgende:
[..]
m`n energydrinkquote:
Boten ana:quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:00 schreef Bellerophon het volgende:
Geniaal!!!
No limited (Draaiorgel remix)
Children of the Night (Draaiorgel remix)
Kijk dan wil ik best kleingeld in zo'n bakje gooienquote:
heb rijlesquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:01 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik heb het nadeel/voordeel dat ik op de pc niet meer KAN gamen... speelde laatste tijd juist weer iets meerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik vergeet het gewoon man. ding staat alleen maar stof te happen ook.
pas geleden toen mn pc was doorgebrand heb ik mgs4 3x uitgespeeld, en daarna niet meer eraan gezeten.
*proest*quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk dan wil ik best fappen in zo'n bakje
Ik doe gewoon lekker waar ik zin in heb, heb geen schaamte en principes, en als ik niet tegen je praat is dat simpelweg omdat ik je niet magquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:00 schreef Runx het volgende:
[..]
nee valt mee , bijvoorbeeld hij kijkt je niet aan als je tegen hem praat , sommige dingen begrijpt die niet , maar die mensen zijn meestal wel goed in 1 ding en hij is goed in ict , maar hij probeert het wel en dat is wel weer leuk aan hem , hij stelt vragen en laat enthousiasme zien .
somkez is een ander verhaal
je hebt 's avonds toch geen rijlesquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:07 schreef crazy987 het volgende:
[..]
heb rijles
met een kater autorijden gaat nog wel
maar dronken
ja ik ben zwaar teleurgesteld in GTA4 eigelijk, hoewel het mulitplayer gedeelte wel weer leuk is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb het nadeel/voordeel dat ik op de pc niet meer KAN gamen... speelde laatste tijd juist weer iets meer
whehehequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik doe gewoon lekker waar ik zin in heb, heb geen schaamte en principes, en als ik niet tegen je praat is dat simpelweg omdat ik je niet mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |