Gewoon, 500x de gehele songtekst doorklikkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMG en ik klik er ook nog ophoe lang duurt dat voordat dat weg is???

He stole my linequote:

Jawel hequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:51 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja sinds kort heb ik werk en dus vroeg opstaan..maar aangezien ik mn ritme totaal anders omgedraaid was..ben ik 's avonds helemaal kapotEn dan kan ik op een vrije dag lang slapen
Maar leuk jou hier ook weer eens te zien![]()

okquote:

is ook vervelend ook omdat ik meteen geen huis foon meer hebquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:48 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hey Dracu ook lang niet meer gezien![]()
had gelezen van je internet...lijkt me erg vervelend

goed man, maar is het echt een probleem dat hij zo autitisch is... is het erg bij hem? (zoiets als bij zmokes)quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:50 schreef Runx het volgende:
[..]
dank u alles gaat lekker , ik vindt het wel mooi om te zien dat die jongen helemaal joepie de poepie vindthij gaat om 15.00 weg en dan kan ik me volledig op grtdojw richten
straks kan je alleen maar met 1 hand typen

Ja dat was hij ook zekers te wetenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sorry, hij leek me wel toepasselijk

Sorry, ik moet naar de kroeg vanmiddagquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:52 schreef Logician het volgende:
Okay so far:
Crazy-p
Guio
DrMarten?
p00p
Logi
anyone else??

hey droxz..hoe isset met met je pols? Beetje vol te houden met 1 hand?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan moet Lynda ook nog even langskomen, en seven
Goede middag diertjuh!

Aanwezigquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Wie heeft nou allemaal een PS3 ?
ik heb van Mozzie en p00p
wie van jullie mag ik nog meer als psn vriend toevoegen ?

waar gaat dit oveR?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:52 schreef Logician het volgende:
Okay so far:
Crazy-p
Guio
DrMarten?
p00p
Logi
anyone else??

Gaat niet lukkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:52 schreef Logician het volgende:
Okay so far:
Crazy-p
Guio
DrMarten?
p00p
Logi
anyone else??

quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
goed man, maar is het echt een probleem dat hij zo autitisch is... is het erg bij hem? (zoiets als bij zmokes)
Ik ga zo even stoppen met typen, zo maar even een filmpje aanzetten.

Ooo jaa hoe gaat het met je baan???quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:54 schreef diertjuh het volgende:
@debbie. Nope nog niet opgegeven voor de fotovakschool..moet daar eerst geld voor verdienen.

quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:53 schreef debbie_19 het volgende:ik heb maar gewoon mijn internet eraf gegooid

voor wat is datquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:52 schreef Logician het volgende:
Okay so far:
Crazy-p
Guio
DrMarten?
p00p
Logi
anyone else??

die van mij zijn altijd veilig. dan weet je dat alvast!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:50 schreef renedis het volgende:
[..]
daar kom je een beetje laat mee?
ik zag epic: had het kunnen weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |