Goed werk RunX!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:45 schreef Runx het volgende:
[..]
zelfde als altijd , nee maar een collega van mij heeft een buurjongen die autistisch is en die vind ict helemaal geweldig , en wou ene keer komen kijken dus die begeleid ik een beetje rond . daar geef ik dus mijn hele vrijdag aan op , maar ok als hij het leuk vindt ben ik ook blij
zal ik je weer ophalen dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:45 schreef Runx het volgende:
[..]
zelfde als altijd , nee maar een collega van mij heeft een buurjongen die autistisch is en die vind ict helemaal geweldig , en wou een keer komen kijken dus die begeleid ik een beetje rond . daar geef ik dus mijn hele vrijdag aan op , maar ok als hij het leuk vindt ben ik ook blij
vanaaf zou wel kunnen jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:40 schreef Logician het volgende:
Zullen we vanaaf een meeting doen???
ps: p00p bowlen word niet wat, Guio is tot 23u bezet
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat kan ik ook beloven!
Check www.epicwinrar.com maar!GODVER KUT... ik was weer veeeeeeeeeeeels te nieuwsgierig terwijl ik het had kunnen wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
Ik regel alles "spulletjes" voor zmokes, want die mag je moeder weer "onderhanden nemen" vanavondquote:
zeg maarc dat je voor mij komt en bellen ze minj op haal ik jou op je kan gewoon na binnenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zal ik je weer ophalen dan?
ik peer em om kwart over 4.. kan ik daar naar binnen of moet ik entree betalen? ik zeg wel.. dat ik jouw begeleider in het verkeer ben
ik weet niet wat jullie studeren.... maarreee...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:47 schreef debbie_19 het volgende:
Hooooooooooi Diertjuh heb je je al opgegeven aan de bukakke school
Godsamme, en dan zo snel al achter de pc?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
HaaiKdacht van hier moet ik vandaag even posten met de oude bekenden
![]()
Owhja weetje wat lui is...pas om half 2 je bed uit komen![]()
ait, wat is het adresquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:49 schreef Runx het volgende:
[..]
zeg maarc dat je voor mij komt en bellen ze minj op haal ik jou op je kan gewoon na binnen
Nooit linkjes van sm0kez klikkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:48 schreef renedis het volgende:
[..]
GODVER KUT... ik was weer veeeeeeeeeeeels te nieuwsgierig terwijl ik het had kunnen weten
Ja zekers te wetenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
If you are on Rockstar Games’ mailing list, you should’ve received the information that the much awaited trophies for Grand Theft Auto IV are coming out on Monday, October 27. The trophies won’t be retroactive though, meaning it won’t just unlock the trophies by loading your save file. Well have fun starting over!
Will you start over just for the sake of trophies?
Nee man, ben nu pas op 50%quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
If you are on Rockstar Games’ mailing list, you should’ve received the information that the much awaited trophies for Grand Theft Auto IV are coming out on Monday, October 27. The trophies won’t be retroactive though, meaning it won’t just unlock the trophies by loading your save file. Well have fun starting over!
Jamaar da's toch helemaal niet vet ofzo?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:49 schreef crazy987 het volgende:
[..]
weten jullie wat ik studeer.... diarree...
dank u alles gaat lekker , ik vindt het wel mooi om te zien dat die jongen helemaal joepie de poepie vindtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goed werk RunX!
En gaat alles een beetje daar?
Ik begin nog eens behendig te worden in het typen met 1 hand
OMG en ik klik er ook nog opquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:48 schreef renedis het volgende:
[..]
GODVER KUT... ik was weer veeeeeeeeeeeels te nieuwsgierig terwijl ik het had kunnen weten
geen probleem, moet het spel nog halen dusquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
daar kom je een beetje laat mee?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Nooit linkjes van sm0kez klikken
Ja sinds kort heb ik werk en dus vroeg opstaan..maar aangezien ik mn ritme totaal anders omgedraaid was..ben ik 's avonds helemaal kapotquote:
BOEM!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:48 schreef renedis het volgende:
[..]
Sesamstraat 1... ik ben meligquote:
Jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
geen probleem, moet het spel nog halen dus![]()
ik snap eigenlijk geen flikker van die trophies, hoe zit dat precies...zijn dat net zoals op de xbox achievements ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |