Inderdationquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het gaat weer als vanoudsIk kom niet meer bij hier
Ik kan je beloven dat ik het niet benquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beller, for real... is die tering kloon van jou?
Zmokes of jij... kan niet anders...
Heb ik poep geroepen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:37 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Oke dan. Beller en Smokez zijn klonen van mij...
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik kan je beloven dat ik het niet ben
Tuurlijk, net als dat jij altijd wil beloven daar je linkjes nooit naar Ricky Martin gaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik kan je beloven dat ik het niet ben
Vraag het maar aan je moederquote:
* Dr.Droxz sluit draadloos stroom aan voor Draakjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:39 schreef draculettetje het volgende:
oei laptop wil stroom
maar ik niet uit bed
Dat kan ik ook beloven!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tuurlijk, net als dat jij altijd wil beloven daar je linkjes nooit naar Ricky Martin gaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rickroll is uit, we hebben nu "Bird is the word!"quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tuurlijk, net als dat jij altijd wil beloven daar je linkjes nooit naar Ricky Martin gaan![]()
Watte?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Rickroll is uit, we hebben nu "Bird is the word!"
Nog ff en ik zie het staal groeien....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:39 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Nee, ik zwaaide net met mijn aarshaar.
diertjuhhhquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:40 schreef diertjuh het volgende:
Hebben jullie een reunie georganiseert ofzo![]()
Middag trouwens
Doe je dat niet eens ff uploaden dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz sluit draadloos stroom aan voor Draakje
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:40 schreef Logician het volgende:
Zullen we vanaaf een meeting doen???
ps: p00p bowlen word niet wat, Guio wordt tot 23u gepijpt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |