kut veel pijn, slik veel pijnstillersquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
hey droxz..hoe isset met met je pols? Beetje vol te houden met 1 hand?
En idd..ze moet ook nog eventjes langs komen
psn naam ? Bellerophon ? gokjequote:
Even terug halen uit je prullebakquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:53 schreef debbie_19 het volgende:
ik heb maar gewoon mijn internet eraf gegooid
Behalve de afbeeldingen die je kan postenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die van mij zijn altijd veilig. dan weet je dat alvast!
onverbiddelijk gewoonquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sorry, ik moet mn anus laten harsen vanmiddag
droxz hierquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
psn naam ? Bellerophon ? gokje
--Bellerophon was het volgens mijquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
psn naam ? Bellerophon ? gokje
Jepquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
--ikhebnogsteedsgeengoedeheadset was het volgens mij
quote:
Bitchquote:
zeg komop hey! vrijwillig rick astley bekijkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:56 schreef Sm0keZ het volgende:
Trouwens, voor de mensen die Fear Factory kennen, check deze clip van Rick Astley dan... Z'n stem lijkt wel heeeeel veel op die van de zanger van Fear Factory af en toe
Ja maar het lullige is...o neej, dan heb je gewoon altijd weekend!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Prima, ik heb de komende 7 dagen toch nog geen weekend
Kijk dat zijn berichtenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:57 schreef diertjuh het volgende:
@Beller. Ik heb nu een baantje als administratief medewerkster en dat gaat erg lekker. Ik kan na een tijdje ook zelf bepalen of ik dus een hele dag of een halve dag werk enzo. Erg relaxt
@ Dracu. Naja dat is toch stom van KPN. Je hebt zeker al meerdere keren contact met ze opgenomen. Te laks gewooon
He? Wat?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:52 schreef Logician het volgende:
Okay so far:
Crazy-p
Guio
DrMarten?
p00p
Logi
anyone else??
bij ons niet hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:57 schreef diertjuh het volgende:
@Beller. Ik heb nu een baantje als administratief medewerkster en dat gaat erg lekker. Ik kan na een tijdje ook zelf bepalen of ik dus een hele dag of een halve dag werk enzo. Erg relaxt
@ Dracu. Naja dat is toch stom van KPN. Je hebt zeker al meerdere keren contact met ze opgenomen. Te laks gewooon
Wat heb jij een rare text onder je naam staan trouwens:quote:
ja en dinsdag werd ik om half 4 gebeld, de monteur laat weten dat ie verlaat is maar zeker nog komtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:57 schreef diertjuh het volgende:
juist jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat heb jij een geile text onder je naam staan trouwens:
"Fist in ass and done is done. Nobody lives forever, but we all cry on"
nee valt mee , bijvoorbeeld hij kijkt je niet aan als je tegen hem praat , sommige dingen begrijpt die niet , maar die mensen zijn meestal wel goed in 1 ding en hij is goed in ict , maar hij probeert het wel en dat is wel weer leuk aan hem , hij stelt vragen en laat enthousiasme zien .quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
goed man, maar is het echt een probleem dat hij zo autitisch is... is het erg bij hem? (zoiets als bij zmokes)
Ik ga zo even stoppen met typen, zo maar even een filmpje aanzetten.
To much infoquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Prima, ik heb de komende 7 dagen toch nog geen zaad
Beller heeft mijn piemol echt helemaal leeg gezogen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |