We gaan ook pas rond 23:00 wegquote:
* Dr.Droxz zoekt alvast zijn rocket launcher en wacht op een heliquote:
Och praat me er niet vanquote:
same herequote:
PIMP! wat een taal....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:12 schreef Sgele het volgende:
Godskolere mijn handen houden het niet bij, ik denk alleen maar *fappen fappen fappen*
je denkt toch zeker niet ddat ik daar nog een keer intrap. gvd 5 minuten reizen zowat. schiet jij me naar benedenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zoekt alvast zijn rocket launcher en wacht op een heli
Of een busquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zie geen schijt, valt dus mee hier.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:13 schreef WhiteLightning het volgende:
is het bij jullie ook vd schijtweer ? het regent hier de hele dag
Zekersquote:
Doe ik het een keer niet, vliegen we in die heli, springt beller (piloot) gewoon uit dat ding... duzzzzzquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je denkt toch zeker niet ddat ik daar nog een keer intrap. gvd 5 minuten reizen zowat. schiet jij me naar beneden
Moet je onderhand wel gewend zijn van me nu hequote:
Hahaha geniaal om te zienquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je denkt toch zeker niet ddat ik daar nog een keer intrap. gvd 5 minuten reizen zowat. schiet jij me naar beneden
en mag beller hem dan wel weer besturenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Meer crashes als in... met een bus tegen een gebouw aanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Och praat me er niet vanDaar heb ik me dus zo vaak aan geergerd...als je er tig keer uitgeknikkerd wordt enzo
Als ik het doe dan stort dat ding neerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en mag beller hem dan wel weer besturen
of was het nou andersom?
Nouja zegquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:16 schreef debbie_19 het volgende:
Net was ik ff bij Jezus 2 tellen aan het 'werk'
ow ja dat was hetquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Doe ik het een keer niet, vliegen we in die heli, springt beller (piloot) gewoon uit dat ding... duzzzzz
Alles kan kapot!quote:
Dat nummer is vet btwquote:
Heb je die edit wel gezien?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moet je onderhand wel gewend zijn van me nu he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |