die heeft zmokes al eens gepost, daar trappen we natuurlijk niet inquote:
huh ik weet niet eens waar je het over hebt , maar ik vind jou wel lief hoarquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik doe gewoon lekker waar ik zin in heb, heb geen schaamte en principes, en als ik niet tegen je praat is dat simpelweg omdat ik je niet mag
Ik wist hetquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
die heeft zmokes al eens gepost, daar trappen we natuurlijk niet in
MP is zeker leuk jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik ben zwaar teleurgesteld in GTA4 eigelijk, hoewel het mulitplayer gedeelte wel weer leuk is.
heb alle delen al uitgespeeld, dus kwam er eigelijk niets extras bij
ik wel,quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:09 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
je hebt 's avonds toch geen rijles![]()
Dat is wel goed/leuk om te horen ja! Leg hem GRTDOJW maar nog even niet uitquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:00 schreef Runx het volgende:
[..]
nee valt mee , bijvoorbeeld hij kijkt je niet aan als je tegen hem praat , sommige dingen begrijpt die niet , maar die mensen zijn meestal wel goed in 1 ding en hij is goed in ict , maar hij probeert het wel en dat is wel weer leuk aan hem , hij stelt vragen en laat enthousiasme zien .
somkez is een ander verhaal
We gaan ook pas rond 23:00 wegquote:
* Dr.Droxz zoekt alvast zijn rocket launcher en wacht op een heliquote:
Och praat me er niet vanquote:
same herequote:
PIMP! wat een taal....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:12 schreef Sgele het volgende:
Godskolere mijn handen houden het niet bij, ik denk alleen maar *fappen fappen fappen*
je denkt toch zeker niet ddat ik daar nog een keer intrap. gvd 5 minuten reizen zowat. schiet jij me naar benedenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zoekt alvast zijn rocket launcher en wacht op een heli
Of een busquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zie geen schijt, valt dus mee hier.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:13 schreef WhiteLightning het volgende:
is het bij jullie ook vd schijtweer ? het regent hier de hele dag
Zekersquote:
Doe ik het een keer niet, vliegen we in die heli, springt beller (piloot) gewoon uit dat ding... duzzzzzquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je denkt toch zeker niet ddat ik daar nog een keer intrap. gvd 5 minuten reizen zowat. schiet jij me naar beneden
Moet je onderhand wel gewend zijn van me nu hequote:
Hahaha geniaal om te zienquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je denkt toch zeker niet ddat ik daar nog een keer intrap. gvd 5 minuten reizen zowat. schiet jij me naar beneden
en mag beller hem dan wel weer besturenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Meer crashes als in... met een bus tegen een gebouw aanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Och praat me er niet vanDaar heb ik me dus zo vaak aan geergerd...als je er tig keer uitgeknikkerd wordt enzo
Als ik het doe dan stort dat ding neerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en mag beller hem dan wel weer besturen
of was het nou andersom?
Nouja zegquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:16 schreef debbie_19 het volgende:
Net was ik ff bij Jezus 2 tellen aan het 'werk'
ow ja dat was hetquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Doe ik het een keer niet, vliegen we in die heli, springt beller (piloot) gewoon uit dat ding... duzzzzz
Alles kan kapot!quote:
Dat nummer is vet btwquote:
Heb je die edit wel gezien?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moet je onderhand wel gewend zijn van me nu he
Dude, 2 much....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:17 schreef Sm0keZ het volgende:
Beste GRTDOJW'ers,
* Sm0keZ gaat ff swaffelen
daarna kringrukken, en daarna naar een bukkake party!
Helaasch geen homobar vanavond, maarja... t is in ieder geval wél kringruk-vrijdag!
Fijn weekend allemaal!
nee ik bedoel auto/helicopter/bus crashes.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Och praat me er niet vanDaar heb ik me dus zo vaak aan geergerd...als je er tig keer uitgeknikkerd wordt enzo
Beller mag niet meer vliegen, en WL mag niet meer rijdenquote:
nou ik zet je tenmiste op het hoogste gebouw af wat er in het spel zitquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Doe ik het een keer niet, vliegen we in die heli, springt beller (piloot) gewoon uit dat ding... duzzzzz
Die waren er maar af en toequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik bedoel auto/helicopter/bus crashes.
daar ben ik te goed in..vraag maar aan runxquote:
Hoplakee gewoon tijdens het vliegen eruit springenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beller mag niet meer vliegen, en WL mag niet meer rijden
daht al dat jij aa nhet zeiken wasquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:13 schreef WhiteLightning het volgende:
is het bij jullie ook vd schijtweer ? het regent hier de hele dag
GTA MP op playstation of pc?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoplakee gewoon tijdens het vliegen eruit springen
Dat dan weer wel, ik moest alleen naar beneden springen... en een pleister is dan niet echt genoegquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik zet je tenmiste op het hoogste gebouw af wat er in het spel zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |