Dat kan pas over 5 jaar, als WL en Beller eens een headset hebbenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Moeten echt een keer met zijn allen GTA Free roam gaan doen..dat is mie gruwelijk

Dat dan weer nietquote:

Sletquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat kan pas over 5 jaar, als WL en Beller eens een headset hebben

Service Truck Racequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Moeten echt een keer met zijn allen GTA Free roam gaan doen..dat is mie gruwelijk

quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
voordat je schoot was ik nog herkenbaar ja

rofl nicequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben er weer... ben halverwege maar omgedraait..... tyfus files laat die mensen ebola krijgen!

hahahaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]

hahaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]

Als we een headset hebben dan hoor je ons alleen maar lachenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahhaha, ik heb echt tranen in mijn ogen gehad van het lachen die avond

Ebola, sars en een vleugje H5N1 hequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben er weer... ben halverwege maar omgedraait..... tyfus files laat die mensen ebola krijgen!

je lijkt Runx welquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:27 schreef Maringo het volgende:
Ik wil verzekeringsgeld....kan ik weer een PS3 kopen.....

en dagen hier over gehad ha haquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahhaha, ik heb echt tranen in mijn ogen gehad van het lachen die avond

Superquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben dan ook heus wel aan het sparen!

gvd, je was me voorquote:

Was het zo erg danquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en dagen hier over gehad ha ha

toppie!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben dan ook heus wel aan het sparen!

lijkt me op zich wel weer een grappig hoorspelquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als we een headset hebben dan hoor je ons alleen maar lachen

Ja dat is het ookquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lijkt me op zich wel weer een grappig hoorspel

't is maar waar je van houdtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lijkt me op zich wel grappig voorspel

lol... neh... nepnewage doos naast ons had een kaarsje laten branden... en toen ff later brandde niet alleen dat kaarsje, maar heel dr appartement. Brandweer moets bij ons de muur nat houden. En aan die muur stond alle apparatuur zoal TV, radio, PS3 en nog meer van dat soort dingen. Heb alles weg kunnen gooienquote:

als hun hoofd 4 meten van hun romp gescheiden is vind ik het ook prima!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ebola, sars en een vleugje H5N1 he

mevrouw_19 noemt ons kidsquote:

normaal hou je wel van snelquote:

Ja mamaquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |