Succes Smokez! Ik zal je geen fijn weekend wensenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:17 schreef Sm0keZ het volgende:
Beste GRTDOJW'ers,
* Sm0keZ gaat ff roken
daarna vergadering, en daarna naar huis!
Helaasch geen weekend, maarja... t is in ieder geval wél vrijdag!
Fijn weekend allemaal!
Droxz diedquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, ik moest alleen naar beneden springen... en een pleister is dan niet echt genoeg
playstationquote:
Idd, en daarna een pleuris einde zwemmen ja!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoplakee gewoon tijdens het vliegen eruit springen
Niet?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, ik moest alleen naar beneden springen... en een pleister is dan niet echt genoeg
ps3quote:
PS3 natuurlijkquote:
van hetzelfde maar dan niet omgekeerdquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Succes Smokez! Ik zal je geen fijn weekend wensen
Net als die andere keren dat ik weer eens iets te dichtbij mijn eigen rocketlauncher aan het afschieten wasquote:
Same herequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Idd, en daarna een pleuris einde zwemmen ja!
GODVER ik wil gamen!
Nee, ik had er 2 nodigquote:
Ja of dat je WL en mij gewoon de lucht inschootquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Net als die andere keren dat ik weer eens iets te dichtbij mijn eigen rocketlauncher aan het afschieten was
ik ook, ik wil verder met PESquote:
Weet je zeker dat dat WL was?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja of dat je WL en mij gewoon de lucht inschoot
Wel relaxt, vooral als je b.v veel thuis moet zitten met je pootjequote:
Doenquote:
voordat je schoot was ik nog herkenbaar jaquote:
Dat kan pas over 5 jaar, als WL en Beller eens een headset hebbenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Moeten echt een keer met zijn allen GTA Free roam gaan doen..dat is mie gruwelijk
Dat dan weer nietquote:
Sletquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat kan pas over 5 jaar, als WL en Beller eens een headset hebben
Service Truck Racequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Moeten echt een keer met zijn allen GTA Free roam gaan doen..dat is mie gruwelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |