quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
Niet geneukt is nooit bezwangerd zeg ik altijd maar.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:54 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom gaan jullie vrouwen, als jullie die wc zo smerig vinden, niet gewoon met je kont boven de wc hangen zodat je kan pissen maar met je kont de wc-bril net niet raakt ?
Die ene.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:41 schreef KingOfPop het volgende:
Welke mongool maakte de lapo?
Ja dus...?quote:
Dat zou mij niets verbazenquote:
Die wilde hier alleen rellen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:42 schreef Noorsbloed het volgende:
Wat een debiel is dat.
Moah dat valt best mee toch ?quote:
Oh..quote:
Als ik die gast hoor, denk ik: "Ga jij eens even heel snel terug de boom in"quote:
Een meelevend denkvermogen is ook goed.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh..
en moet ik nu medelijden met je hebben?
Dat heb ik altijd als ik met het OV reisquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:44 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Als ik die gast hoor, denk ik: "Ga jij eens even heel snel terug de boom in"
Jij bent dat gewend, eergister ging ik zo'n beetje nu weer UIT bed.quote:
Emmmmmm- pa-- thieeeeee?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:44 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Een meelevend denkvermogen is ook goed.![]()
Ik haat vroeg op staan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:45 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jij bent dat gewend, eergister ging ik zo'n beetje nu weer UIT bed.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:44 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Als ik die gast hoor, denk ik: "Ga jij eens even heel snel terug de boom in"
Ik dacht al dat ik jou laatst zag..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als ik met het OV reis
Van zichzelf?quote:
HOAXquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:46 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik jou laatst zag..
ik denk van jou die zittend plast.quote:
Jammer dat het nooit gebeurtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Vreemd.
Ik denk altijd als ik die debiel hoor:
" Boom val eens heel snel op zijn hoofd "
Rustgevende plaatjesquote:
Ik ben niet de enige hoor...quote:
als ik naar jouw apenkoppie kijk denk ik altijd, jammer het is weer een slecht mastjaar.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Vreemd.
Ik denk altijd als ik die debiel hoor:
" Boom val eens heel snel op zijn hoofd "
Heb jij dat bij elke user?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:48 schreef Fascination het volgende:
Van jezelf natuurlijk.
Ben zo benieuwd wie er achter je username schuil gaat![]()
.
Waarom dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige hoor...
Mja wel vaak jaquote:
Goeie vraag !quote:
Hehehehe.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mja wel vaak ja. Maar niet subtiel over een ander onderwerp beginnen he, posten die hap.
Valt wel meequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:50 schreef cerror het volgende:
Rustig hier.
Vond ik zelf ook wel!quote:
Hoeft niet per se hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Vond ik zelf ook wel!Waarom wil jij pics van mij zien?
Honey, it's all about the magic!
Pm 't me andersquote:
Dit is KLB.quote:
Biogarde !quote:
in jouw geval is er veel mis aapje. baal je van het slechte mastjaar?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:52 schreef Noorsbloed het volgende:
Och en het zijn maar foto's
Het helpt altijd om dan een beeld bij die persoon te vormen..
En daar is niets mis mee toch ?
Jawelquote:
Ja hier hebben we dan ook alleen maar kwaliteitsgesprekkenquote:
Met mij prima.quote:
Whehequote:
Ik merk hetquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja hier hebben we dan ook alleen maar kwaliteitsgesprekken.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:55 schreef Fascination het volgende:
Ohh noess Biogardetha slotjesmastaahhhh.
Nou ja, ik ben dus half Roemeens en dus best wel donker, zeker in vergelijking met Nederlanders. Donker qua haar, huid en ogen. Als ik heel even in de zon loop ben ik al 'bruiner' ik ben dan ook nog nooit verbrand geweest.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pm 't me anders. Zo nee geef een omschrijving van je uiterlijk.
Je gooide altijd m'n kwaliteitstopics dicht voordat iemand er nog in gepost hadquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:56 schreef Red_Cat het volgende:
Ey peepzz, ik ga naar mn nest..
sleep well enzo..
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je gooide altijd m'n kwaliteitstopics dicht voordat iemand er nog in gepost had.
Ben je twee-talig?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:56 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben dus half Roemeens en dus best wel donker, zeker in vergelijking met Nederlanders. Donker qua haar, huid en ogen. Als ik heel even in de zon loop ben ik al 'bruiner' ik ben dan ook nog nooit verbrand geweest.
Roemenen zijn toch helemaal niet zo donker of heb ik dat mis? Donker is wel mooi thoughquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:56 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben dus half Roemeens en dus best wel donker, zeker in vergelijking met Nederlanders. Donker qua haar, huid en ogen. Als ik heel even in de zon loop ben ik al 'bruiner' ik ben dan ook nog nooit verbrand geweest.
Niet voor handen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:59 schreef Noorsbloed het volgende:
Argh in odins naam, ik moet echt koffie hebben nu
Zat maar ik moet minderen enzoquote:
Het is bijna 3 uur hehquote:
Ja eigenlijk moet ik ook minderen met fok !quote:
Sowieso dat Oost-Europese, die zijn zo'n beetje allemaal donker. Maar je hebt natuurlijk ook de zigeuners, dat zijn 4-kwarts-negers, en daar ben ik dan niet ene van.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Roemenen zijn toch helemaal niet zo donker of heb ik dat mis? Donker is wel mooi though.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eigenlijk moet ik ook minderen met fok !
Nog een paar uur te gaan voor jouquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Ik slaap toch niet eerder dan half 8quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nog een paar uur te gaan voor jou![]()
.
Ik ben ook helemaal niet moe he.
Jullie dan?
Maar, zigeuners is een soort verzamelnaam voor ... wat?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Sowieso dat Oost-Europese, die zijn zo'n beetje allemaal donker. Maar je hebt natuurlijk ook de zigeuners, dat zijn 4-kwarts-negers, en daar ben ik dan niet ene van.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nog een paar uur te gaan voor jou![]()
.
Ik ben ook helemaal niet moe he.
Jullie dan?
Dat mag ik hopen van niet neequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:01 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
lol ..
Maar jij krijgt geen hartkloppingen van Fok! enzo.
Zo laat wilde ik het niet makenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:02 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik slaap toch niet eerder dan half 8
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen van niet nee
Zigeuners zijn van die woonwagenkampbewoners.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar, zigeuners is een soort verzamelnaam voor ... wat?
Ik dacht dat het namelijk roemenen waren
Mm ik zie weleens van die supergespierde turnstertjes met hun haar strak in een staart gedaan zodat ze kijken alsof ze harry mens naakt zien uit oost europese landen op tv, maar die zijn heul niet donkerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Sowieso dat Oost-Europese, die zijn zo'n beetje allemaal donker. Maar je hebt natuurlijk ook de zigeuners, dat zijn 4-kwarts-negers, en daar ben ik dan niet ene van.
Roemeense meisjes kunnen goed turnen ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm ik zie weleens van die supergespierde turnstertjes met hun haar strak in een staart gedaan zodat ze kijken alsof ze harry mens naakt zien uit oost europese landen op tv, maar die zijn heul niet donker.
kijk je uit dat je met je apenkopje niet in een boom blijft hangen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:07 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik ga nog maar eens even een ronde lopen .. tot zo
roemenen houden van woonwagens en slechte vioolmuziek. paupers en dieven.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
UHM, wat voor wansmaak heb jij?
Schat, check de tijd en de OPquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij is hij op missie, om heel insomnia-fok nog depressiever te krijgen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:11 schreef KingOfPop het volgende:
Maar euh, willen jullie nog pics dan?
Het is het foute muziek -uurtjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Volgens mij is hij op missie, om heel insomnia-fok nog depressiever te krijgen.
Van wat?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:11 schreef KingOfPop het volgende:
Maar euh, willen jullie nog pics dan?
Welke oetlul verzint zoiets?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is het foute muziek -uurtje
Was het helemaal vergeten
Hey, dat duurde 13 minutenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En jij dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:13 schreef zoalshetis het volgende:
dit is echt klb he? wat een wanstaltige smaak en onzekere mensen hier. roemenen, zwartogen en apenkopjes.
ik wat?quote:
Eencellig hehquote:
ik nietquote:
Hum... nee?quote:
een verschrikkelijk kutmens. en jij?quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooi zoquote:
en jij?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:16 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ah, jij bent een depressief-insomnia-geval
ik jou ookquote:
Dat moet je überhaupt niet kunnen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooi zo
Je kunt niet al te kieskeurig zijn, op dit tijdstip
HAHAHAHAHAquote:
Ja, dat had ik dan ook al wel weer gezien, maar ben te moe en lui om te edittenquote:
heb je vandaag nog zittend geplast?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:17 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat moet je überhaupt niet kunnen.
wie niet. nee depressief. wel insomnia.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dan ook al wel weer gezien, maar ben te moe en lui om te editten
Dat is niet echt, toch?quote:
Ik heb geen zin om naar bed te gaan, maar daar krijg ik later vandaag natuurlijk spijt van. Behalve dat ik gewoon heel erg lief ben, blijf ik vooral toch ook blond.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wie niet. nee depressief. wel insomnia.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is niet echt, toch?
... toch?
moet ik je even masseren? of ben je geen vrouw?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:20 schreef Red_Cat het volgende:
Ja godverdetiefusdekut ik stoot verdomme net mn been wat fakkin veel pijn doen en nu heb ik geen zin meer om te slapen
Slapen is sowieso voor losersquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:20 schreef Red_Cat het volgende:
Ja godverdetiefusdekut ik stoot verdomme net mn been wat fakkin veel pijn doen en nu heb ik geen zin meer om te slapen
nou dat valt toch wel mee? ik vind je vaak wel leuke antwoorden geven waar dat niet uit blijkt, maar ik kan het mis hebben.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:20 schreef djenneke het volgende:
O ja, en uiteindelijk gewoon een aandachtshoer. Dat vergat ik eerder nog ergens te vermelden.
Het schijnt dat een of andere idioot dit verzonnen heeft, na 3 uur moet er een uur lang kutmuziek worden geplaatst. Hoe masochistisch wil je zijn? Ben ik toch liever aandachtshoer, als ik dan toch zou moeten kiezenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:20 schreef zoalshetis het volgende:
is dit ineens het wie-heeft-nog-een-slechte-muzieksmaak-topic?
Heb je mn fobo niet gezien danquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
moet ik je even masseren? of ben je geen vrouw?
Mm ik weet 't niet, ik zie wel vaker van die kansloze muziek met dito clips voorbij komen op tv oranjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is niet echt, toch?
... toch?
ja net lol, die foto waar je je volle lippen iets naar voren drukt om het nog voller te laten lijken is hylarisch.quote:
Ik vind het zelf eigenlijk helemaal niet, maar aangezien ik het wel vaak gepost krijg (meestal als ik me verveel, en onzin begin te postenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou dat valt toch wel mee? ik vind je vaak wel leuke antwoorden geven waar dat niet uit blijkt, maar ik kan het mis hebben.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja net lol, die foto waar je je volle lippen iets naar voren drukt om het nog voller te laten lijken is hylarisch.
stel; je niet aan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het schijnt dat een of andere idioot dit verzonnen heeft, na 3 uur moet er een uur lang kutmuziek worden geplaatst. Hoe masochistisch wil je zijn? Ben ik toch liever aandachtshoer, als ik dan toch zou moeten kiezen
Ik verslikte me even in mn tandenborstelquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm ik weet 't niet, ik zie wel vaker van die kansloze muziek met dito clips voorbij komen op tv oranje.
je snapt me wel, maar dat geeft niet.quote:
tv oranje dat is baas, als je steuntrekker bent.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm ik weet 't niet, ik zie wel vaker van die kansloze muziek met dito clips voorbij komen op tv oranje.
Dat is de leeftijd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je snapt me wel, maar dat geeft niet.
Nee , welke foto bedoel je dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je snapt me wel, maar dat geeft niet.
weet je gastje. ik mocht je wel in dat mcdonald's topic. ik hoop dat je je niet teveel geërgerd hebt aan mijn posts.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:24 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
tv oranje dat is baas, als je steuntrekker bent.
Zou dat het zijnquote:
O jaquote:
Ik was alleen maar even mijn punt kracht aan het bijzetten, om het jouwe te ehm... wat is het juiste werkwoord? af te zwakken?quote:
tweede van onder.quote:
Jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja![]()
Moest ff terugscrollen.
Fascination wil graag foto's zien, ja
ach ja. we doen allemaal wel eens iets waar we niet trots op zijn of uitkomen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik was alleen maar even mijn punt kracht aan het bijzetten, om het jouwe te ehm... wat is het juiste werkwoord? af te zwakken?
Ja ok, maar waarom?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja![]()
Moest ff terugscrollen.
Fascination wil graag foto's zien, ja
Nou sorry, maar dat zie ik er dus echt niet inquote:
Och jesus....quote:
Ze is aan 't tandenpoetsenquote:
ja maar ik wel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:27 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nou sorry, maar dat zie ik er dus echt niet in
nee hoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze is aan 't tandenpoetsenjezus christus zeg.
Probleem is dat ik wel overal voor uitkomquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ach ja. we doen allemaal wel eens iets waar we niet trots op zijn of uitkomen.
Dank je schatquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze is aan 't tandenpoetsenjezus christus zeg.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jesus ook, maar dat is écht lang geleden hoor.
Wie is die persoon dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:31 schreef djenneke het volgende:
Laten we vooral Djenneke midden in de nacht niet al te serieus nemen. Dat is vooralsnog slechts voor één persoon weggelegd
Fascination?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja ok, maar waarom?
'Ik ben benieuwd.'
Ja, dat zal best, maar waardoor, waarom!?
![]()
Je doet er wel je best voor in ieder geval.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:30 schreef Fascination het volgende:
Als ik nu niet in de dagcijfers kom weet ik 't ook niet meer.
Heb ik toch gezegd, wil graag weten wie er achter de user schuilt.quote:
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je doet er wel je best voor in ieder geval.
Waarom?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb ik toch gezegd, wil graag weten wie er achter de user schuilt.
Jesus het is 3:33 hiero..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik denk niet mijn moeder, denk jij wel?
eerlijk=eerlijk. toch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
Probleem is dat ik wel overal voor uitkom
(Daar zou ik nou eens mee moeten ophouden)
Heul niet, ik sta op 1 in de cijfers van vandaag.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad jakansloos eigenlijk
.
Das toch loik ??quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja ok, maar waarom?
Ik ben benieuwd.
Ja, waarom!?
![]()
De dubbelzinnigheid van mijn post gaat je echt volledig voorbij dus?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:34 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Jesus het is 3:33 hiero..Denk je nou echt dat ik dat op dit tijdstip weet ?
hou eens op met vissen en hou jezelf mysterieus.quote:
Daarom.quote:
Iedereen is uniek, zullen we het daar maar op houden?quote:
Ik wil mezelf nog wel eens onderschatten. Dan is dat niet altijd even handig.quote:
Anti climaxquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:35 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Iedereen is uniek, zullen we het daar maar op houden?
Nou gewoon jezus christus, ik ga niet een uitgebreid verhaal posten op dit tijdstipquote:
Ja dat effect krijg je met vodkaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
De dubbelzinnigheid van mijn post gaat je echt volledig voorbij dus?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:36 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik begrijp het al, ik heb te veel gevraagd
Jij vindt dat leuk, een ander misschien minder, dan ben je toch uniek?quote:
Door jouw naam ga ik de hele tijd dat rotlied zitten zingen... wel passend bij dit uur, in dit topic. Dat dan weer welquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou gewoon jezus christus, ik ga niet een uitgebreid verhaal posten op dit tijdstip. Deze zin kostte me al moeite
.
Iedereen is toch uniek ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:37 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jij vindt dat leuk, een ander misschien minder, dan ben je toch uniek?
Iemand serieus nemen. Of iemand eens lekker serieus NEMEN...??? you know? Voor de duidelijkheid en om misverstanden te voorkomen: Nee, niet mijn moederquote:
Mogguh liev!quote:
Wil je wat hebben, mag je er toch best wat moeite (quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou gewoon jezus christus, ik ga niet een uitgebreid verhaal posten op dit tijdstip. Deze zin kostte me al moeite
.
Zo uniek vind ik iedereen niet hoor. Mens is gewoon een kuddebeest. Ja, ook ik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen is toch uniek ?![]()
Bovendien hoeft uniek niet positief uit te vallen.
zit je nou te vissen naar woorden als: ik vind je helemaal niet vervelend of lelijk?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik wil mezelf nog wel eens onderschatten. Dan is dat niet altijd even handig.
Voor jou misschien niet, maar ja dat komt dus weer op uniek neer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen is toch uniek ?![]()
Bovendien hoeft uniek niet positief uit te vallen.
Ja, op een zilveren presenteerblaadjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:39 schreef KingOfPop het volgende:
Of komt jou altijd al alles aanwaaien?
quote:
Nou laten we 'het iemand nemen' even voorbij gaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
Iemand serieus nemen. Of iemand eens lekker serieus NEMEN...??? you know? Voor de duidelijkheid en om misverstanden te voorkomen: Nee, niet mijn moeder
Mensen zonder mening wel ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zo uniek vind ik iedereen niet hoor. Mens is gewoon een kuddebeest. Ja, ook ik.
Ik weet nou eigenlijk niet of het nu om het uiterlijk of om het innerlijk gaatquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zo uniek vind ik iedereen niet hoor. Mens is gewoon een kuddebeest. Ja, ook ik.
Nope. Ik vertel je gewoon iets waar je a. helemaal niets aan hebt en b. om die reden ook helemaal niet interessant voor je is maar c. wel antwoord geeft op jouw reactie.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zit je nou te vissen naar woorden als: ik vind je helemaal niet vervelend of lelijk?
Ok, daar komt iequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, op een zilveren presenteerblaadje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Ja maar niet op dit tijdstipquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wil je wat hebben, mag je er toch best wat moeite () voor doen? Of komt jou altijd al alles aanwaaien?
Wat heb ik aangericht..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb 'm aan m'n favorieten toegevoegd en luister 'm nu steeds, hij's geniaal.
Vooral die achtergrond: jabidabida.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:41 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ok, daar komt ie
Jaaaahhh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij een dipool bevindt dit elektron zich niet in het midden van deze twee atomen, wat bij een normale covalente binding wel het geval is. 1 atoom trekt dus harder aan het elektron dan het andere atoom, en dus bevindt het elektron zich niet in het midden tussen de twee atomen. H2O is bijvoorbeeld ook een dipool.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Wat jij wil hé, het is jouw feestje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja maar niet op dit tijdstip. Nee geloof me dingen komen me echt niet aanwaaien
!
Ik begin heel melig te worden nuohhh godd.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nope. Ik vertel je gewoon iets waar je a. helemaal niets aan hebt en b. om die reden ook helemaal niet interessant voor je is maar c. wel antwoord geeft op jouw reactie.
Ik zit er niet zo mee als mensen op Fok me vervelend of lelijk, of wat dan ook vinden.
Hoe hij ook danst, geweldig, subliem gevoel voor foutheidquote:
Wat dacht je van allebei?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet nou eigenlijk niet of het nu om het uiterlijk of om het innerlijk gaat
Seems like mijn woordkeuze en zinsopbouw... Am I right, or am I right?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaaahhh!
Bij een dipool bevindt dit elektron zich niet in het midden van deze twee atomen, wat bij een normale covalente binding wel het geval is. 1 atoom trekt dus harder aan het elektron dan het andere atoom, en dus bevindt het elektron zich niet in het midden tussen de twee atomen. H2O is bijvoorbeeld ook een dipool.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:42 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik heb medelijden met de volgende persoon die lastig doet tijdens mijn laatste uurtjes dienst.
ik wel. was vandaag nog een onderzoek gepubliceerd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet nou eigenlijk niet of het nu om het uiterlijk of om het innerlijk gaat
Word ik onsamenhangend? Misschien moet ik toch maar gewoon gaan slapenquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:43 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Seems like mijn woordkeuze en zinsopbouw... Am I right, or am I right?
Mijn humeur staat op -10 op het momentquote:
vandaag nog je ronde gedaan? fijne aap ben je. beetje agressief. wil je er over praten, dit is tenslotte klb.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:45 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mijn humeur staat op -10 op het moment
Ik zweer dat ik de eerst volgende gek hier helemaal volspuit met pepperspray
MOOI !quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik wel. was vandaag nog een onderzoek gepubliceerd.
Ik had de laatste twee woorden nog niet gelezen, en toen verwachtte ik nog een heel ander verhaal. Ja, het wordt echt tijd dat ik naar bed gaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:45 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik had de laatste twee woorden nog niet gelezen, en toen verwachtte ik nog een heel ander verhaal. Ja, het wordt echt tijd dat ik naar bed ga
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:45 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
uitgelegd moet het zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:45 schreef KingOfPop het volgende:
Het kan me niet meer schelen wat je zegt
Alles wat maar krom is praat je recht
Het kan me niet meer schelen wat je zegt
Ook al heb je het anders uitgelegt
Niemand die gelooft nou wat je zegt
Wat je ook belooft het is nooit echt
Het kan met niet meer schelen wat jij zegt
Alles uit je mond dat voelt nog slechter dan je adem
* Knuffelt terug *quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:46 schreef Valkire het volgende:
[..]
*geeft NB een stevige knuffel*
![]()
was het zo'n slechte nacht dan ?
niet onsamenhangend, maar wel onduidelijk. net alsof je praat zonder iets te zeggen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
Word ik onsamenhangend? Misschien moet ik toch maar gewoon gaan slapen
Redbull -wodkaquote:
Ik geloof dat ik dan niet zo rustig was geweestquote:
Of jij leest zonder het te begrijpen. Ik besefte alleen opeens dat wat ik postte echt volledig oninteressant was. Maar ik had geen zin meer om te wissen. Dus ergens heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niet onsamenhangend, maar wel onduidelijk. net alsof je praat zonder iets te zeggen.
ja klopt. mensen kijken naar het uiterlijk als eerste en het tweede komt pas veeeeeel later.quote:
dus ik lees zonder het te begrijpen, maar ik heb wel een punt. ok.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Of jij leest zonder het te begrijpen. Ik besefte alleen opeens dat wat ik postte echt volledig oninteressant was. Maar ik had geen zin meer om te wissen. Dus ergens heb je wel een punt.
Ook lekker creatief.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:47 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Klopt, ik heb het snel gekopieerd.
Tja, dat gaat vanzelf.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja klopt. mensen kijken naar het uiterlijk als eerste en het tweede komt pas veeeeeel later.
Ik weet niet hoe dat moetquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:49 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik stem ervoor dat Valkyrie in de OP word opgenomen.
Daar stem ik toch tegenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:49 schreef Noorsbloed het volgende:
Zo lang post ze nog nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:49 schreef Noorsbloed het volgende:
bleek toch de uitkomst te zijn van een heel duur onderzoek.quote:
Persoonlijke motieven worden niet als rechtsgeldig erkend in de stemming om de inaugiratie van users in de OP.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:49 schreef Noorsbloed het volgende:
Och de zoveelste tegenslag van vandaag.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:50 schreef Valkire het volgende:
[..]
Daar stem ik toch tegenmaar wel lief van je
quote:
Okee, nog een keer. Wat ik postte, is waar. En ik zeg er iets heel fundamenteels over mezelf mee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dus ik lees zonder het te begrijpen, maar ik heb wel een punt. ok.
Het spijt mijquote:
Sorryquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Persoonlijke motieven worden niet als rechtsgeldig erkend in de stemming om de inaugiratie van users in de OP.
Ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Persoonlijke motieven worden niet als rechtsgeldig erkend in de stemming om de inaugiratie van users in de OP.
Dat hadden ze niet eerder kunnen bedenkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bleek toch de uitkomst te zijn van een heel duur onderzoek.
Wel bedenken, maar niet kunnen aantonen. Best wel een verschilletjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat hadden ze niet eerder kunnen bedenken
maak je niet druk. ik begreep het al. wilde je gewoon even uit je tent lokken. met cbl gaat het leuk qua meningsverschillen. jij zegt a ik zeg b en toch hebben we allebei gelijk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Okee, nog een keer. Wat ik postte, is waar. En ik zeg er iets heel fundamenteels over mezelf mee.
Maaaaar.... wat zou jou dat verder kunnen schelen? In andere woorden: Ik post iets, het heeft inhoud, maar niet voor jou, aangezien je niets aan de boodschap hebt. Waarmee de het dus voor jou niet inhoudelijk is. Wat nog niet betekent dat het niet inhoudelijk is
Gelukkig heb ik mijn pyjama al aan. Dat scheelt.
quote:
Het is al goedquote:
En, is dat gelukt? Ik heb wel meer woorden getypt binnen een paar minuten dan ik van plan was. Dus ik voorspel bij deze dat je antwoord "Ja" gaat zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maak je niet druk. ik begreep het al. wilde je gewoon even uit je tent lokken.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:54 schreef KingOfPop het volgende:
EN DE KLAPPERRRRRRRRRRRRRRRR VAN DE WEEKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
lees ook mijn vervolg.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
En, is dat gelukt? Ik heb wel meer woorden getypt binnen een paar minuten dan ik van plan was. Dus ik voorspel bij deze dat je antwoord "Ja" gaat zijn.
quote:
Bij sommige lukt dat welquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
En, is dat gelukt? Ik heb wel meer woorden getypt binnen een paar minuten dan ik van plan was. Dus ik voorspel bij deze dat je antwoord "Ja" gaat zijn.
Valkyriequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:54 schreef Valkire het volgende:
[..]
heb je je pepperspray al gepakt
[ afbeelding ]
Fijnquote:
Dat vind ik altijd zo vreemd aan jou. Ik ben het zo goed als nooit met je eens, maar toch vind ik dat je vaak ergens wel een punt hebtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |