quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
Niet geneukt is nooit bezwangerd zeg ik altijd maar.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:54 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom gaan jullie vrouwen, als jullie die wc zo smerig vinden, niet gewoon met je kont boven de wc hangen zodat je kan pissen maar met je kont de wc-bril net niet raakt ?
Die ene.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:41 schreef KingOfPop het volgende:
Welke mongool maakte de lapo?
Ja dus...?quote:
Dat zou mij niets verbazenquote:
Die wilde hier alleen rellen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:42 schreef Noorsbloed het volgende:
Wat een debiel is dat.
Moah dat valt best mee toch ?quote:
Oh..quote:
Als ik die gast hoor, denk ik: "Ga jij eens even heel snel terug de boom in"quote:
Een meelevend denkvermogen is ook goed.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh..
en moet ik nu medelijden met je hebben?
Dat heb ik altijd als ik met het OV reisquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:44 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Als ik die gast hoor, denk ik: "Ga jij eens even heel snel terug de boom in"
Jij bent dat gewend, eergister ging ik zo'n beetje nu weer UIT bed.quote:
Emmmmmm- pa-- thieeeeee?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:44 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Een meelevend denkvermogen is ook goed.![]()
Ik haat vroeg op staan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:45 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jij bent dat gewend, eergister ging ik zo'n beetje nu weer UIT bed.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:44 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Als ik die gast hoor, denk ik: "Ga jij eens even heel snel terug de boom in"
Ik dacht al dat ik jou laatst zag..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als ik met het OV reis
Van zichzelf?quote:
HOAXquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:46 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik jou laatst zag..
ik denk van jou die zittend plast.quote:
Jammer dat het nooit gebeurtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Vreemd.
Ik denk altijd als ik die debiel hoor:
" Boom val eens heel snel op zijn hoofd "
Rustgevende plaatjesquote:
Ik ben niet de enige hoor...quote:
als ik naar jouw apenkoppie kijk denk ik altijd, jammer het is weer een slecht mastjaar.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Vreemd.
Ik denk altijd als ik die debiel hoor:
" Boom val eens heel snel op zijn hoofd "
Heb jij dat bij elke user?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:48 schreef Fascination het volgende:
Van jezelf natuurlijk.
Ben zo benieuwd wie er achter je username schuil gaat![]()
.
Waarom dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige hoor...
Mja wel vaak jaquote:
Goeie vraag !quote:
Hehehehe.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mja wel vaak ja. Maar niet subtiel over een ander onderwerp beginnen he, posten die hap.
Valt wel meequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:50 schreef cerror het volgende:
Rustig hier.
Vond ik zelf ook wel!quote:
Hoeft niet per se hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Vond ik zelf ook wel!Waarom wil jij pics van mij zien?
Honey, it's all about the magic!
Pm 't me andersquote:
Dit is KLB.quote:
Biogarde !quote:
in jouw geval is er veel mis aapje. baal je van het slechte mastjaar?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:52 schreef Noorsbloed het volgende:
Och en het zijn maar foto's
Het helpt altijd om dan een beeld bij die persoon te vormen..
En daar is niets mis mee toch ?
Jawelquote:
Ja hier hebben we dan ook alleen maar kwaliteitsgesprekkenquote:
Met mij prima.quote:
Whehequote:
Ik merk hetquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja hier hebben we dan ook alleen maar kwaliteitsgesprekken.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:55 schreef Fascination het volgende:
Ohh noess Biogardetha slotjesmastaahhhh.
Nou ja, ik ben dus half Roemeens en dus best wel donker, zeker in vergelijking met Nederlanders. Donker qua haar, huid en ogen. Als ik heel even in de zon loop ben ik al 'bruiner' ik ben dan ook nog nooit verbrand geweest.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pm 't me anders. Zo nee geef een omschrijving van je uiterlijk.
Je gooide altijd m'n kwaliteitstopics dicht voordat iemand er nog in gepost hadquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:56 schreef Red_Cat het volgende:
Ey peepzz, ik ga naar mn nest..
sleep well enzo..
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je gooide altijd m'n kwaliteitstopics dicht voordat iemand er nog in gepost had.
Ben je twee-talig?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:56 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben dus half Roemeens en dus best wel donker, zeker in vergelijking met Nederlanders. Donker qua haar, huid en ogen. Als ik heel even in de zon loop ben ik al 'bruiner' ik ben dan ook nog nooit verbrand geweest.
Roemenen zijn toch helemaal niet zo donker of heb ik dat mis? Donker is wel mooi thoughquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:56 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben dus half Roemeens en dus best wel donker, zeker in vergelijking met Nederlanders. Donker qua haar, huid en ogen. Als ik heel even in de zon loop ben ik al 'bruiner' ik ben dan ook nog nooit verbrand geweest.
Niet voor handen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:59 schreef Noorsbloed het volgende:
Argh in odins naam, ik moet echt koffie hebben nu
Zat maar ik moet minderen enzoquote:
Het is bijna 3 uur hehquote:
Ja eigenlijk moet ik ook minderen met fok !quote:
Sowieso dat Oost-Europese, die zijn zo'n beetje allemaal donker. Maar je hebt natuurlijk ook de zigeuners, dat zijn 4-kwarts-negers, en daar ben ik dan niet ene van.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Roemenen zijn toch helemaal niet zo donker of heb ik dat mis? Donker is wel mooi though.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eigenlijk moet ik ook minderen met fok !
Nog een paar uur te gaan voor jouquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Ik slaap toch niet eerder dan half 8quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nog een paar uur te gaan voor jou![]()
.
Ik ben ook helemaal niet moe he.
Jullie dan?
Maar, zigeuners is een soort verzamelnaam voor ... wat?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Sowieso dat Oost-Europese, die zijn zo'n beetje allemaal donker. Maar je hebt natuurlijk ook de zigeuners, dat zijn 4-kwarts-negers, en daar ben ik dan niet ene van.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nog een paar uur te gaan voor jou![]()
.
Ik ben ook helemaal niet moe he.
Jullie dan?
Dat mag ik hopen van niet neequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:01 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
lol ..
Maar jij krijgt geen hartkloppingen van Fok! enzo.
Zo laat wilde ik het niet makenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:02 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik slaap toch niet eerder dan half 8
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen van niet nee
Zigeuners zijn van die woonwagenkampbewoners.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar, zigeuners is een soort verzamelnaam voor ... wat?
Ik dacht dat het namelijk roemenen waren
Mm ik zie weleens van die supergespierde turnstertjes met hun haar strak in een staart gedaan zodat ze kijken alsof ze harry mens naakt zien uit oost europese landen op tv, maar die zijn heul niet donkerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Sowieso dat Oost-Europese, die zijn zo'n beetje allemaal donker. Maar je hebt natuurlijk ook de zigeuners, dat zijn 4-kwarts-negers, en daar ben ik dan niet ene van.
Roemeense meisjes kunnen goed turnen ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm ik zie weleens van die supergespierde turnstertjes met hun haar strak in een staart gedaan zodat ze kijken alsof ze harry mens naakt zien uit oost europese landen op tv, maar die zijn heul niet donker.
kijk je uit dat je met je apenkopje niet in een boom blijft hangen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:07 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik ga nog maar eens even een ronde lopen .. tot zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |