* Knuffelt terug *quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:46 schreef Valkire het volgende:
[..]
*geeft NB een stevige knuffel*
![]()
was het zo'n slechte nacht dan ?
niet onsamenhangend, maar wel onduidelijk. net alsof je praat zonder iets te zeggen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
Word ik onsamenhangend? Misschien moet ik toch maar gewoon gaan slapen
Redbull -wodkaquote:
Ik geloof dat ik dan niet zo rustig was geweestquote:
Of jij leest zonder het te begrijpen. Ik besefte alleen opeens dat wat ik postte echt volledig oninteressant was. Maar ik had geen zin meer om te wissen. Dus ergens heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niet onsamenhangend, maar wel onduidelijk. net alsof je praat zonder iets te zeggen.
ja klopt. mensen kijken naar het uiterlijk als eerste en het tweede komt pas veeeeeel later.quote:
dus ik lees zonder het te begrijpen, maar ik heb wel een punt. ok.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Of jij leest zonder het te begrijpen. Ik besefte alleen opeens dat wat ik postte echt volledig oninteressant was. Maar ik had geen zin meer om te wissen. Dus ergens heb je wel een punt.
Ook lekker creatief.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:47 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Klopt, ik heb het snel gekopieerd.
Tja, dat gaat vanzelf.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja klopt. mensen kijken naar het uiterlijk als eerste en het tweede komt pas veeeeeel later.
Ik weet niet hoe dat moetquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:49 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik stem ervoor dat Valkyrie in de OP word opgenomen.
Daar stem ik toch tegenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:49 schreef Noorsbloed het volgende:
Zo lang post ze nog nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:49 schreef Noorsbloed het volgende:
bleek toch de uitkomst te zijn van een heel duur onderzoek.quote:
Persoonlijke motieven worden niet als rechtsgeldig erkend in de stemming om de inaugiratie van users in de OP.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:49 schreef Noorsbloed het volgende:
Och de zoveelste tegenslag van vandaag.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:50 schreef Valkire het volgende:
[..]
Daar stem ik toch tegenmaar wel lief van je
quote:
Okee, nog een keer. Wat ik postte, is waar. En ik zeg er iets heel fundamenteels over mezelf mee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dus ik lees zonder het te begrijpen, maar ik heb wel een punt. ok.
Het spijt mijquote:
Sorryquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Persoonlijke motieven worden niet als rechtsgeldig erkend in de stemming om de inaugiratie van users in de OP.
Ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Persoonlijke motieven worden niet als rechtsgeldig erkend in de stemming om de inaugiratie van users in de OP.
Dat hadden ze niet eerder kunnen bedenkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bleek toch de uitkomst te zijn van een heel duur onderzoek.
Wel bedenken, maar niet kunnen aantonen. Best wel een verschilletjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat hadden ze niet eerder kunnen bedenken
maak je niet druk. ik begreep het al. wilde je gewoon even uit je tent lokken. met cbl gaat het leuk qua meningsverschillen. jij zegt a ik zeg b en toch hebben we allebei gelijk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Okee, nog een keer. Wat ik postte, is waar. En ik zeg er iets heel fundamenteels over mezelf mee.
Maaaaar.... wat zou jou dat verder kunnen schelen? In andere woorden: Ik post iets, het heeft inhoud, maar niet voor jou, aangezien je niets aan de boodschap hebt. Waarmee de het dus voor jou niet inhoudelijk is. Wat nog niet betekent dat het niet inhoudelijk is
Gelukkig heb ik mijn pyjama al aan. Dat scheelt.
quote:
Het is al goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
En, is dat gelukt? Ik heb wel meer woorden getypt binnen een paar minuten dan ik van plan was. Dus ik voorspel bij deze dat je antwoord "Ja" gaat zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maak je niet druk. ik begreep het al. wilde je gewoon even uit je tent lokken.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:54 schreef KingOfPop het volgende:
EN DE KLAPPERRRRRRRRRRRRRRRR VAN DE WEEKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
lees ook mijn vervolg.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
En, is dat gelukt? Ik heb wel meer woorden getypt binnen een paar minuten dan ik van plan was. Dus ik voorspel bij deze dat je antwoord "Ja" gaat zijn.
quote:
Bij sommige lukt dat welquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
En, is dat gelukt? Ik heb wel meer woorden getypt binnen een paar minuten dan ik van plan was. Dus ik voorspel bij deze dat je antwoord "Ja" gaat zijn.
Valkyriequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:54 schreef Valkire het volgende:
[..]
heb je je pepperspray al gepakt
[ afbeelding ]
Fijnquote:
Dat vind ik altijd zo vreemd aan jou. Ik ben het zo goed als nooit met je eens, maar toch vind ik dat je vaak ergens wel een punt hebtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |