* Knuffelt terug *quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:46 schreef Valkire het volgende:
[..]
*geeft NB een stevige knuffel*
![]()
was het zo'n slechte nacht dan ?
niet onsamenhangend, maar wel onduidelijk. net alsof je praat zonder iets te zeggen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
Word ik onsamenhangend? Misschien moet ik toch maar gewoon gaan slapen
Redbull -wodkaquote:
Ik geloof dat ik dan niet zo rustig was geweestquote:
Of jij leest zonder het te begrijpen. Ik besefte alleen opeens dat wat ik postte echt volledig oninteressant was. Maar ik had geen zin meer om te wissen. Dus ergens heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niet onsamenhangend, maar wel onduidelijk. net alsof je praat zonder iets te zeggen.
ja klopt. mensen kijken naar het uiterlijk als eerste en het tweede komt pas veeeeeel later.quote:
dus ik lees zonder het te begrijpen, maar ik heb wel een punt. ok.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Of jij leest zonder het te begrijpen. Ik besefte alleen opeens dat wat ik postte echt volledig oninteressant was. Maar ik had geen zin meer om te wissen. Dus ergens heb je wel een punt.
Ook lekker creatief.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:47 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Klopt, ik heb het snel gekopieerd.
Tja, dat gaat vanzelf.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja klopt. mensen kijken naar het uiterlijk als eerste en het tweede komt pas veeeeeel later.
Ik weet niet hoe dat moetquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:49 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik stem ervoor dat Valkyrie in de OP word opgenomen.
Daar stem ik toch tegenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:49 schreef Noorsbloed het volgende:
Zo lang post ze nog nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:49 schreef Noorsbloed het volgende:
bleek toch de uitkomst te zijn van een heel duur onderzoek.quote:
Persoonlijke motieven worden niet als rechtsgeldig erkend in de stemming om de inaugiratie van users in de OP.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:49 schreef Noorsbloed het volgende:
Och de zoveelste tegenslag van vandaag.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:50 schreef Valkire het volgende:
[..]
Daar stem ik toch tegenmaar wel lief van je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |