Iedereen is uniek, zullen we het daar maar op houden?quote:
Ik wil mezelf nog wel eens onderschatten. Dan is dat niet altijd even handig.quote:
Anti climaxquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:35 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Iedereen is uniek, zullen we het daar maar op houden?
Nou gewoon jezus christus, ik ga niet een uitgebreid verhaal posten op dit tijdstipquote:
Ja dat effect krijg je met vodkaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
De dubbelzinnigheid van mijn post gaat je echt volledig voorbij dus?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:36 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik begrijp het al, ik heb te veel gevraagd
Jij vindt dat leuk, een ander misschien minder, dan ben je toch uniek?quote:
Door jouw naam ga ik de hele tijd dat rotlied zitten zingen... wel passend bij dit uur, in dit topic. Dat dan weer welquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou gewoon jezus christus, ik ga niet een uitgebreid verhaal posten op dit tijdstip. Deze zin kostte me al moeite
.
Iedereen is toch uniek ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:37 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jij vindt dat leuk, een ander misschien minder, dan ben je toch uniek?
Iemand serieus nemen. Of iemand eens lekker serieus NEMEN...??? you know? Voor de duidelijkheid en om misverstanden te voorkomen: Nee, niet mijn moederquote:
Mogguh liev!quote:
Wil je wat hebben, mag je er toch best wat moeite (quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou gewoon jezus christus, ik ga niet een uitgebreid verhaal posten op dit tijdstip. Deze zin kostte me al moeite
.
Zo uniek vind ik iedereen niet hoor. Mens is gewoon een kuddebeest. Ja, ook ik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen is toch uniek ?![]()
Bovendien hoeft uniek niet positief uit te vallen.
zit je nou te vissen naar woorden als: ik vind je helemaal niet vervelend of lelijk?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik wil mezelf nog wel eens onderschatten. Dan is dat niet altijd even handig.
Voor jou misschien niet, maar ja dat komt dus weer op uniek neer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen is toch uniek ?![]()
Bovendien hoeft uniek niet positief uit te vallen.
Ja, op een zilveren presenteerblaadjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:39 schreef KingOfPop het volgende:
Of komt jou altijd al alles aanwaaien?
quote:
Nou laten we 'het iemand nemen' even voorbij gaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
Iemand serieus nemen. Of iemand eens lekker serieus NEMEN...??? you know? Voor de duidelijkheid en om misverstanden te voorkomen: Nee, niet mijn moeder
Mensen zonder mening wel ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zo uniek vind ik iedereen niet hoor. Mens is gewoon een kuddebeest. Ja, ook ik.
Ik weet nou eigenlijk niet of het nu om het uiterlijk of om het innerlijk gaatquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zo uniek vind ik iedereen niet hoor. Mens is gewoon een kuddebeest. Ja, ook ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |