Och jesus....quote:
Ze is aan 't tandenpoetsenquote:
ja maar ik wel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:27 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nou sorry, maar dat zie ik er dus echt niet in
nee hoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze is aan 't tandenpoetsenjezus christus zeg.
Probleem is dat ik wel overal voor uitkomquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ach ja. we doen allemaal wel eens iets waar we niet trots op zijn of uitkomen.
Dank je schatquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze is aan 't tandenpoetsenjezus christus zeg.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jesus ook, maar dat is écht lang geleden hoor.
Wie is die persoon dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:31 schreef djenneke het volgende:
Laten we vooral Djenneke midden in de nacht niet al te serieus nemen. Dat is vooralsnog slechts voor één persoon weggelegd
Fascination?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja ok, maar waarom?
'Ik ben benieuwd.'
Ja, dat zal best, maar waardoor, waarom!?
![]()
Je doet er wel je best voor in ieder geval.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:30 schreef Fascination het volgende:
Als ik nu niet in de dagcijfers kom weet ik 't ook niet meer.
Heb ik toch gezegd, wil graag weten wie er achter de user schuilt.quote:
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je doet er wel je best voor in ieder geval.
Waarom?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb ik toch gezegd, wil graag weten wie er achter de user schuilt.
Jesus het is 3:33 hiero..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik denk niet mijn moeder, denk jij wel?
eerlijk=eerlijk. toch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
Probleem is dat ik wel overal voor uitkom
(Daar zou ik nou eens mee moeten ophouden)
Heul niet, ik sta op 1 in de cijfers van vandaag.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad jakansloos eigenlijk
.
Das toch loik ??quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja ok, maar waarom?
Ik ben benieuwd.
Ja, waarom!?
![]()
De dubbelzinnigheid van mijn post gaat je echt volledig voorbij dus?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:34 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Jesus het is 3:33 hiero..Denk je nou echt dat ik dat op dit tijdstip weet ?
hou eens op met vissen en hou jezelf mysterieus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |