nou dat valt toch wel mee? ik vind je vaak wel leuke antwoorden geven waar dat niet uit blijkt, maar ik kan het mis hebben.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:20 schreef djenneke het volgende:
O ja, en uiteindelijk gewoon een aandachtshoer. Dat vergat ik eerder nog ergens te vermelden.
Het schijnt dat een of andere idioot dit verzonnen heeft, na 3 uur moet er een uur lang kutmuziek worden geplaatst. Hoe masochistisch wil je zijn? Ben ik toch liever aandachtshoer, als ik dan toch zou moeten kiezenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:20 schreef zoalshetis het volgende:
is dit ineens het wie-heeft-nog-een-slechte-muzieksmaak-topic?
Heb je mn fobo niet gezien danquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
moet ik je even masseren? of ben je geen vrouw?
Mm ik weet 't niet, ik zie wel vaker van die kansloze muziek met dito clips voorbij komen op tv oranjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is niet echt, toch?
... toch?
ja net lol, die foto waar je je volle lippen iets naar voren drukt om het nog voller te laten lijken is hylarisch.quote:
Ik vind het zelf eigenlijk helemaal niet, maar aangezien ik het wel vaak gepost krijg (meestal als ik me verveel, en onzin begin te postenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou dat valt toch wel mee? ik vind je vaak wel leuke antwoorden geven waar dat niet uit blijkt, maar ik kan het mis hebben.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja net lol, die foto waar je je volle lippen iets naar voren drukt om het nog voller te laten lijken is hylarisch.
stel; je niet aan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het schijnt dat een of andere idioot dit verzonnen heeft, na 3 uur moet er een uur lang kutmuziek worden geplaatst. Hoe masochistisch wil je zijn? Ben ik toch liever aandachtshoer, als ik dan toch zou moeten kiezen
Ik verslikte me even in mn tandenborstelquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm ik weet 't niet, ik zie wel vaker van die kansloze muziek met dito clips voorbij komen op tv oranje.
je snapt me wel, maar dat geeft niet.quote:
tv oranje dat is baas, als je steuntrekker bent.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm ik weet 't niet, ik zie wel vaker van die kansloze muziek met dito clips voorbij komen op tv oranje.
Dat is de leeftijd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je snapt me wel, maar dat geeft niet.
Nee , welke foto bedoel je dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je snapt me wel, maar dat geeft niet.
weet je gastje. ik mocht je wel in dat mcdonald's topic. ik hoop dat je je niet teveel geërgerd hebt aan mijn posts.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:24 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
tv oranje dat is baas, als je steuntrekker bent.
Zou dat het zijnquote:
O jaquote:
Ik was alleen maar even mijn punt kracht aan het bijzetten, om het jouwe te ehm... wat is het juiste werkwoord? af te zwakken?quote:
tweede van onder.quote:
Jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja![]()
Moest ff terugscrollen.
Fascination wil graag foto's zien, ja
ach ja. we doen allemaal wel eens iets waar we niet trots op zijn of uitkomen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik was alleen maar even mijn punt kracht aan het bijzetten, om het jouwe te ehm... wat is het juiste werkwoord? af te zwakken?
Ja ok, maar waarom?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja![]()
Moest ff terugscrollen.
Fascination wil graag foto's zien, ja
Nou sorry, maar dat zie ik er dus echt niet inquote:
Och jesus....quote:
Ze is aan 't tandenpoetsenquote:
ja maar ik wel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:27 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nou sorry, maar dat zie ik er dus echt niet in
nee hoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze is aan 't tandenpoetsenjezus christus zeg.
Probleem is dat ik wel overal voor uitkomquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ach ja. we doen allemaal wel eens iets waar we niet trots op zijn of uitkomen.
Dank je schatquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze is aan 't tandenpoetsenjezus christus zeg.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jesus ook, maar dat is écht lang geleden hoor.
Wie is die persoon dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:31 schreef djenneke het volgende:
Laten we vooral Djenneke midden in de nacht niet al te serieus nemen. Dat is vooralsnog slechts voor één persoon weggelegd
Fascination?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja ok, maar waarom?
'Ik ben benieuwd.'
Ja, dat zal best, maar waardoor, waarom!?
![]()
Je doet er wel je best voor in ieder geval.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:30 schreef Fascination het volgende:
Als ik nu niet in de dagcijfers kom weet ik 't ook niet meer.
Heb ik toch gezegd, wil graag weten wie er achter de user schuilt.quote:
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je doet er wel je best voor in ieder geval.
Waarom?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb ik toch gezegd, wil graag weten wie er achter de user schuilt.
Jesus het is 3:33 hiero..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik denk niet mijn moeder, denk jij wel?
eerlijk=eerlijk. toch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
Probleem is dat ik wel overal voor uitkom
(Daar zou ik nou eens mee moeten ophouden)
Heul niet, ik sta op 1 in de cijfers van vandaag.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad jakansloos eigenlijk
.
Das toch loik ??quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja ok, maar waarom?
Ik ben benieuwd.
Ja, waarom!?
![]()
De dubbelzinnigheid van mijn post gaat je echt volledig voorbij dus?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:34 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Jesus het is 3:33 hiero..Denk je nou echt dat ik dat op dit tijdstip weet ?
hou eens op met vissen en hou jezelf mysterieus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |