Hum... nee?quote:
een verschrikkelijk kutmens. en jij?quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is het foute muziek -uurtje
Was het helemaal vergeten
Mooi zoquote:
en jij?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:16 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ah, jij bent een depressief-insomnia-geval
ik jou ookquote:
Dat moet je überhaupt niet kunnen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooi zo
Je kunt niet al te kieskeurig zijn, op dit tijdstip
HAHAHAHAHAquote:
Ja, dat had ik dan ook al wel weer gezien, maar ben te moe en lui om te edittenquote:
heb je vandaag nog zittend geplast?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:17 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat moet je überhaupt niet kunnen.
wie niet. nee depressief. wel insomnia.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dan ook al wel weer gezien, maar ben te moe en lui om te editten
Dat is niet echt, toch?quote:
Ik heb geen zin om naar bed te gaan, maar daar krijg ik later vandaag natuurlijk spijt van. Behalve dat ik gewoon heel erg lief ben, blijf ik vooral toch ook blond.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wie niet. nee depressief. wel insomnia.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is niet echt, toch?
... toch?
moet ik je even masseren? of ben je geen vrouw?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:20 schreef Red_Cat het volgende:
Ja godverdetiefusdekut ik stoot verdomme net mn been wat fakkin veel pijn doen en nu heb ik geen zin meer om te slapen
Slapen is sowieso voor losersquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:20 schreef Red_Cat het volgende:
Ja godverdetiefusdekut ik stoot verdomme net mn been wat fakkin veel pijn doen en nu heb ik geen zin meer om te slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |