Nou goedkoop..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:57 schreef Oksel het volgende:
[..]
Goedkoop, en een deukje extra maakt niet uit.
Wat hoor je erover?
Ik ook en als het even kan in 2009.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:10 schreef Larry-Laffer het volgende:
Hallo. Even een TVP aangezien ik wellicht nog wel een bezoekje aan Australië ga brengen binnen afzienbare tijd.
klopt, ik heb uiteindelijk voor de previa camper gekozen terwijl ik op het eerste gezicht ook weg was van die wicked van. http://www.australiacampers.com/previacampervan.htmquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:54 schreef Frenkel het volgende:
Mijn laatste reactie in deel 12:
[..]
Nou goedkoop..
Meer aardig prijzig omdat ze er 'hip' uitzien..!
Het zijn echt bijna altijd van die oude verrotte busjes..
DE Previa van Jucy is ook niet slecht denk ik, maar de Wicked's zijn oud, versleten en vies. Ook is niet iedereen te spreken over de af en toe toch wat ranzige graffitti op de zijkanten.quote:
Tot hoe ver wil je ongeveer buiten perth gaan? Beetje bepalend van hoeveel je kan zien.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:29 schreef No_One_Knows het volgende:
Mooie foto's in OP![]()
Hoelang zal ik ongeveer rekenen voor de (ruime) omgeving van Perth zonder helemaal de westkust omhoog af te gaan?
Camper bedrijven zoals Apollo hebben altijd wel mensen nodig die Campers uitruimen & schoonmakenquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:23 schreef kepler het volgende:
tvp
Volgend jaar ga ik voor 4 maanden naar Australie als deel van mn wereldreis![]()
Ik vlieg op Melbourne en vertrek vanuit Cairns. Het plan is om een aantal maanden te werken in Melbourne/Sydney en dan met een (eigen?) auto langs de oost-kust om hoog te gaan
Heeft iemand nog tips voor werk in Australie toevallig?
http://www.wwoof.com.au/quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:23 schreef kepler het volgende:
tvp
Volgend jaar ga ik voor 4 maanden naar Australie als deel van mn wereldreis![]()
Ik vlieg op Melbourne en vertrek vanuit Cairns. Het plan is om een aantal maanden te werken in Melbourne/Sydney en dan met een (eigen?) auto langs de oost-kust om hoog te gaan
Heeft iemand nog tips voor werk in Australie toevallig?
daar heb ik wel meer over gelezen, maar eigenlijk wil ik gewoon 'vast' werk voor een aantal maanden (waarmee ik mijn verblijf kan betalen plus nog een beetje extra?) en daarna een aantal weken gaan reizen.quote:
WTFquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:59 schreef Kontiki het volgende:
In december naar Australië
Voor 1 week
M'n vriendin komt uit Melbourne en we gaan haar ouders opzoeken. Daarna door naar Thailand voor 3 weken. De meerprijs om naast Thailand ook naar Australie te gaan was niet zo heel groot, vandaar.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:29 schreef Bluezz het volgende:
WTF
Voor mijn gevoel zit je al bijna een week in het vliegtuig
Paar a4'tjes ontvangen? Heb ook mijn visum aangevraagd (online) en kreeg een emailtje dat het goed was?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:27 schreef lunko1979 het volgende:
Tevens heb ik een paar a4-tjes ontvangen waarop staat dat mijn visum granted is, is dat dan ook meteen het visum?
als je wat beter had gelezen op de visum website had je gezien dat je niks hoeft mee te nemenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:17 schreef lunko1979 het volgende:
Ja heb dat uitgedraaid, ik neem aan dat je dat mee moet nemen op het moment dat je vertrekt.
Dat kan, geld er op storten kan ook. Er af halen kan pas nadat je ter plekke voldoende identificatie hebt overlegd.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:27 schreef lunko1979 het volgende:
Vraagje; De koers van de Australische dollar staat momenteel erg laag, is het mogelijk vanuit NL een rekening te openen in Australie? Familie van me woont daar tijdelijk en mogelijk dat ik geld overmaak op hun rekening, maar als ik een eigen rekening heb zou dat nog makkelijker zijn.
Sydney!quote:Op zondag 2 november 2008 05:57 schreef Eva4Evah het volgende:
Even een tvp! Zit nu in Sydney, yeah, morge n surfcursus richting Byron Bay, veeeeet veel zin in! volggg evarood.waarbenjij.nuenne, Je moet Berlijn invullen bij die stad!
Yeahquote:Op zondag 2 november 2008 05:57 schreef Eva4Evah het volgende:
Even een tvp! Zit nu in Sydney, yeah, morge n surfcursus richting Byron Bay, veeeeet veel zin in! volggg evarood.waarbenjij.nuenne, Je moet Berlijn invullen bij die stad!
Ja klopt, dat hebben wij ook gedaan. We kregen 3 dagen de tijd om van Darwin naar Alice Springs te rijden, en een week later of zo nogmaals 3 dagen om van Alice Springs naar Adelaide te rijden. Alles bij elkaar geloof ik 6 dollar, en per rit kregen we 250 dollar benzinegeld. En dat voor een complete campervan met slaapruimte voor 4 personen.quote:Op woensdag 19 november 2008 05:40 schreef skippious het volgende:
In Australie kun je ook goede campers "huren" voor een dollar per dag. Je krijgt zelfs benzinegeld.
Je moet dan wel de camper binnen 12 dagen van Perth naar Sydney bregen of in 6 van Pert naar Darwin.
Gek he? de oudste steden bestaan pas 300 jaar, en heb je wel eens een paar maanden in Melbourne geweest, en daarna 3 maanden in Perth? Dacht ik al, gebouwen maken niet de stad, de mensen wel.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:53 schreef Kontiki het volgende:
Een nadeel van Australië vond ik dat de steden allemaal zo nieuw zijn. Daardoor lijken ze op elkaar en hebben ze niet echt een eigen karakter. Wat dat betreft is bijvoorbeeld Europa boeiender.
Ook zijn Australiërs vrij conservatief op sommige vlakken. Censuur op televisie gaat daar een heel stuk verder dan hier. Mijn vriendin is Aussie en die vond het al heel wat dat we woorden als 'cunt' en 'fuck' niet uit films knippen.
Dat zeg ik toch? Wat begrijp je niet aan 'de steden zijn nieuw'?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:28 schreef skippious het volgende:
Gek he? de oudste steden bestaan pas 300 jaar,
Je vooroordelen over mij mag je voor je houden, maar om op je vragen in te gaan: ja, en ja. Ik heb heel wat langer in Melbourne gewoond dan die 3 maanden. Retorische vraag: hoe lang woon jij in Australie?quote:en heb je wel eens een paar maanden in Melbourne geweest, en daarna 3 maanden in Perth? Dacht ik al, gebouwen maken niet de stad, de mensen wel.
Ik wil niet zeggen dat er nooit gevloekt wordt op de buis, maar de Australische media zijn zeker conservatiever dan in NL. Dat is niet perse negatief, je hebt daar tenminste niet van die sexreclames in de nacht.quote:In Australie zeggen ze wel cunt op de tv.
Zoals Kevin Bloody Wilson zegt: "You can't say cunt in Canada, WTF, You can in Australia."
edit: never mind ('s nachts postenquote:Op woensdag 10 december 2008 16:28 schreef skippious het volgende:
[..]
Gek he? de oudste steden bestaan pas 300 jaar, en heb je wel eens een paar maanden in Melbourne geweest, en daarna 3 maanden in Perth? Dacht ik al, gebouwen maken niet de stad, de mensen wel.
In Australie zeggen ze wel cunt op de tv.
Zoals Kevin Bloody Wilson zegt: "You can't say cunt in Canada, WTF, You can in Australia."
Of ken je die niet?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:49 schreef paparia het volgende:
[..]
Tot hoe ver wil je ongeveer buiten perth gaan? Beetje bepalend van hoeveel je kan zien.
Kings Park in Perth is echt helemaal geweldig trouwens. Kost je een goede dag.
Freemantle is ook top.
Perth en Freemantle samen zou ik 5 dagen max nemen. Echt daarbuiten is echt afhankelijk van wat je wilt.
Kan trouwens de westkust omhoog alsnog aanraden
Mijn reactie was defensief vanwege de toon die jij aansloeg. Ik was niet de enige die dat opviel, Kopstoot 2 posts hierboven sprak je ook aan op je aanvallende toon. Hij heeft helaas zjin reactie weggehaaldquote:Op donderdag 11 december 2008 13:14 schreef skippious het volgende:
@ kontiki,
Ik heb geen vooroordelen over jou, dat is nou het mooie van een vraag, hoef je niet meteen in het geweer te komen, een normaal antwoord volstaat ook.
Omdat je meteen zo begint, geef je in principe al het antwoord, en was mijn constatering helaas juist, ik had namelijk graag wat gehoord over je ervaring.
SWOT analyse op welk gebied? Economie? Tourisme?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:54 schreef Silaz het volgende:
Hallo, Ik ben dus bezig met school een swot analyse aan het maken voor australië. Heb dan ook wel aardig wat, maar zwaktes van Australië.. daar kan ik weinig over vinden. Zijn erhier mensen met redelijk wat ervaring die mij er meer over kunnen vertellen?
Tourisme oa. jahquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:36 schreef SlamD het volgende:
[..]
SWOT analyse op welk gebied? Economie? Tourisme?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |