ah zo, ik was dit topic kwijt in my active listquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:53 schreef Jaguarized het volgende:
TVP's mogen niet.
Als jij 'TVP' oid in het topic zet, dan verdwijnt het. Als je iets zou posten als: "Hoi ik ben WEST, ik ben nog nooit naar Down Under geweest, hoop er wel eens te komen en wil dit topi graag in de gaten houden voor leuke tips en adviezen." dan blijft het gewoon staan.
Morgen naar het reisburea informeren naar mogelijkheden om 17 april naar Sydney te gaan. Kan je je daar overigens een week vermaken?
voor hoe lang ga je?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:53 schreef NiNi het volgende:
Volgend deeltje.
Nog vier maandjes tot vertrek.
gelukkig? Waar mag jij dan wel niet wonen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:40 schreef Ultralaser het volgende:
Ja inderdaad richting de winter zit nu in Brisbane regent al 4 dagen gelukkig vlieg ik morgen naar Perth schijnt daar 28 graden te worden. En woensdag mag ik gelukkig naar huis.
Eerst 3.5 week naar Thailand en dan waarschijnlijk nog een maandje of tien Oz.quote:
Je kunt gewoon een australische pre-paid simkaart kopen (Telstra etc.)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:09 schreef pindapeller het volgende:
niemand?
Je kunt je eigen toestel meenemen en inderdaad een sim kopen. De prepaid toestellen zijn ongeveer net zo duur (goedkoop) als in NL.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:14 schreef pindapeller het volgende:
een vraagje zijn er in australie (in de kleine steden) goedkope mobieltjes te krijgen? want ik ga er binnenkort heen en kan het zo snel niet vinden.
pindapeller
Ben je al bij de Pinnacles geweest?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:15 schreef Kontiki het volgende:
Ik zit nu in Perth en het is 32 graden. Morgen en zondag wordt het 38 graden, gekkenhuis![]()
of als je rond de stad blijft en veel wilt sms-enquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:49 schreef Litman het volgende:
[..]
Je kunt gewoon een australische pre-paid simkaart kopen (Telstra etc.)
Zonder satelliettelefoon is het bereik in het binnenland overal een beetje k*t. Er is namelijk geen ontvangst.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
of als je rond de stad blijft en veel wilt sms-en
Vodafoneheeft een goede deal.. maar het bereik in het binnenland is een beetje k*t...
Een paar jaar geleden lag Taupo nog in Nieuw Zeeland!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:51 schreef appelsientje het volgende:
En we gaan hier weer verder..
Morgen ga ik naar Taupo.. Skydinving..
Australie is niet als de VS 1900, maar gewoon 900 of 1800. Dus NL telefoon zal het wel gewoon doen daar. En ik weet het uit eigen ervaringquote:Op zaterdag 4 maart 2006 05:13 schreef Jaguarized het volgende:
Als je eigen toestel wat je in Nederland gebruikt, een triband telefoon is wel.Anders heb je aan die simkaart niks.
Ik dacht dat alles buiten Europa zo'n beetje aan het 1900 netwerk hing.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:46 schreef Vava het volgende:
[..]
Australie is niet als de VS 1900, maar gewoon 900 of 1800. Dus NL telefoon zal het wel gewoon doen daar. En ik weet het uit eigen ervaringIk zat op het netwerk van Telstra trouwens.
Maar dekking is beduidend minder dan in NL. Al zal het in en om de grotere plaatsen wel goed zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |