Voor mij,helaas,alweer een jaar geleden dat ik terug kwam...quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:21 schreef appelsientje het volgende:
Nog een paar weken en dan is het al weer een jaar geleden dat ik ben weg gegaan...
Wat gaat de tijd snel
In Melbourne? Grannyflat voor 150 dollar per week, of een kamer delen voor 80 per week.. Voor dat geld zit je eventueel ook in een hostel, maar dat zuigt. Verder 30 per dag voor leven.. Kom je aardig eind. Hoe staat de dollar eigenlijk nu?quote:Op woensdag 27 september 2006 19:59 schreef wh-vanderpost het volgende:
En kan iemand mij vertellen wat je ongeveer aan euro's kwijt bent voor een afstudeer stage?
Ik bedoel, je zal er moeten slapen en eten natuurlijk
Tevens TVP natuurlijk![]()
waar een wil is, .....quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:24 schreef DeF2K het volgende:
Mijn plan is om te gaan freelancen in Melbourne, heb alleen nog niet zo'n goed idee kunnen krijgen van hoe haalbaar dat is.
Jaja, da's ook een manier ja... lijkt me een wat lastige manier, maargoed.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:01 schreef DeF2K het volgende:
Ik raad het verkrijgen van een Australische vriendin met veel woonruimte en een goede baan aan. Veruit het goedkoopste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |