nevermind..... denk niet naquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:06 schreef Logician het volgende:
Heeft Lynda de plaatjes verwijdert?
Staan op de site, maar ben bang dat ze me dan gaat vermoorden enzoquote:
idd, heb ik al teveel moeten doen vandaagquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:09 schreef Crazy-p het volgende:
nadenken moet je ook niet doen op dit tijdstip
Als je die plaatjes ergens hebt kan ik ze wel even tijdelijk in mijn photobucjet account zetten tot Lynda ze weer online heeft.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:09 schreef Logician het volgende:
[..]
Staan op de site, maar ben bang dat ze me dan gaat vermoorden enzo
weet wel iets trouwens, brb
Ik denk al, staat een paard in de gangquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:32 schreef Logician het volgende:
Sorrie DRM maar ik zit hier stiekem toch wel even te hinniken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2008 01:37:30 ]
En nu ga ik niet meer editten.... lekker puhquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:34 schreef Logician het volgende:
Nou er is nog een [/b] enzo die niet goedstaat![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En nu ga ik niet meer editten.... lekker puh
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik denk al, staat een paard in de gang
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:40 schreef DrMarten het volgende:
Als we nu gewoon deze pagina volspuiten is er toch geen hond meer die naar de OP kijkt
Nah, gewoon uit het automaat, en daarna ff 30sec in de magnetron.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:19 schreef Crazy-M het volgende:
Godver PIEP nu al files en moet nog vertrekken
normaal pas files als ik onderweg ben.
Warme stroopwafels zijn![]()
![]()
![]()
Vooral met echte curry
Dat is wel een aparte combinatie zegquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:19 schreef Crazy-M het volgende:
Warme stroopwafels zijn![]()
![]()
![]()
Vooral met echte curry
Da's waar!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:45 schreef WhiteLightning het volgende:
Mogguh!![]()
[..]
Dat is wel een aparte combinatie zeg
ik heb ook geen zin. en ben nog niet eens op mn werkquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's waar!
Maar goed, nu heb ik nóg minder zin, dus dan zou het wel kunnen kloppen
Kun je nagaan hoe weinig zin ik heb, ik bén er al!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb ook geen zin. en ben nog niet eens op mn werk
Morgenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:20 schreef debbie_19 het volgende:
Goedemorgen
Ik was er al wel maar ik moest eerst ff bellen
Mooiquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Morgen![]()
nou, ik heb ook eindelijk fobo
Morgen Sgele,quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:16 schreef Sgele het volgende:
Ik kom alleen ff goeiemorgen zeggen.. vandaag gewoon te veel te doen
![]()
![]()
* -Madskillz28TH wacht in spanning afquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mooi![]()
* debbie clickt en gaat ff kijken
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Morgen![]()
nou, ik heb ook eindelijk fobo
Zal ik die maar weg halen dan, anders vind ik het ook zo sneuquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik heb zelfs een berichtje achter gelaten
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Zal ik die maar weg halen dan, anders vind ik het ook zo sneu
Ik heb ff andere foto erbij gezet, van mijn hondquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]nee joh ben je gek, moet je zelf weten en het is wel duidelijk dat het niet echt is
Was maar grapje
Lief hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Ik heb ff andere foto erbij gezet, van mijn hond
ja, is vandaag 9 weken geleden dat ik hem in heb moeten laten slapenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Ik heb ff andere foto erbij gezet, van mijn hond
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, is vandaag 9 weken geleden dat ik hem in heb moeten laten slapen![]()
Mis em, nog steeds heel erg... ik heb ook nog andere hond thuis, een hele ontdeugende bouvier![]()
maar daar komt ook nog wel een foto van op.
quote:
wat voor auto heb je dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:44 schreef debbie_19 het volgende:
En ik ben weer met de auto van ander want ik heb lekke band
Dus ik moet vanmiddag me auto weer wegbrengen voor de verandering
Voordeel>>>>eerder naar huismaar dan ben ik weer niet thuis
dus het schiet niks op.
Ik heb geen hekel aan mijn werk, dus vind het neit zo ergquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]wij doen die mededelingen nooit zo vroeg..dat werkt deprimerend
Pas vanaf half 10
Een suzuki Jimny. Had er nooit wat mee totdat ik in juni een ongeluk ermee kreegquote:
Ik heb ook geen hekel aan mijn werkquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:45 schreef Guio het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan mijn werk, dus vind het neit zo erg
Hehe, suzuki he:Pquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Een suzuki Jimny. Had er nooit wat mee totdat ik in juni een ongeluk ermee kreegauto in de poeier..wel weer helemaal gefixed, maar nu is de band lek..weet niet waardoor, dus reserve band er straks ff op en ff naar de garage. Waarschijnlijk moet er gewoon een prop in ofzo...hoop ik
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Hehe, suzuki he:P
nee geintjeik zeg niks over auto's van anderen, kijk waar ik zelf in rijd..
(hij heeft wel gruwelijk geluid trouwens)
GOodmorningquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:49 schreef Vlindermes het volgende:
* Vlindermes wenst iedereen hier een goede morgen!
Ook goede morgenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:49 schreef Vlindermes het volgende:
* Vlindermes wenst iedereen hier een goede morgen!
Ben wel benieuwd eigenlijk, waar rij je precies in?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Hehe, suzuki he:P
nee geintjeik zeg niks over auto's van anderen, kijk waar ik zelf in rijd..
(hij heeft wel gruwelijk geluid trouwens)
Check me foboquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:52 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd eigenlijk, waar rij je precies in?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Check me fobo![]()
fiat seicento 4 life toch
quote:Ik rijd nu nog in de dodemanskist van mijn foto, maar volgende zomer ga ik op zoek naar een VW jetta
quote:
ik ben donderdag voor het eerst sinds de zomervakantie vrijquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:00 schreef debbie_19 het volgende:
Is er bijna niemand aan het werk ofzo? Is iedereen spontaan ziek en vrij enzooo??????
Die gast die mij heeft aangereden reed zo hard tegen me aan dat me auto helemaal omkieptequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
![]()
heb je al eens een crash test van dat ding gezien..met 64 km/h ben ik hartstikke dood.
http://www.euroncap.com/tests/fiat_seicento_2000/73.aspx
aha:quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
![]()
heb je al eens een crash test van dat ding gezien..met 64 km/h ben ik hartstikke dood.
leuk he, filesquote:
Morguh Crazyquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:05 schreef crazy987 het volgende:
[..]
leuk he, files
en goeiemorgen iedereen
vanmiddag naar het ziekenhuis
hehe goed dat ik het een keer had opgezocht anders wisten we niet dat we dood gingen met 60 kmquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
![]()
en ik moest maar 40 km, van tilburg naar eindhoven.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:05 schreef crazy987 het volgende:
[..]
leuk he, files
en goeiemorgen iedereen
vanmiddag naar het ziekenhuis
en ik danquote:
quote:
leuk hequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en ik moest maar 40 km, van tilburg naar eindhoven.
maar jah, eindelijk door de files, mag je in Einhoven overal aansluiten
Wij welquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:07 schreef Runx het volgende:
ahhhh peoplegoedemorgen allemaal
ik heb me een beetje verslapen , gelukkig heeft niemand dat gemerkt
quote:
En waarom komt hij overdag niet meer?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:10 schreef Runx het volgende:
dr.droxz was gisteren nog even online héop de vorige topic
Inderdaad!quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:12 schreef Runx het volgende:
ik ga koffie halen
* Runx gaat voor iedereen koffie halen
ok dan mag hetquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik had je nog niet gezien
HOOOOI Crazy-M![]()
moet je op www.traphic.nl kijkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:10 schreef crazy987 het volgende:
[..]
leuk he
m`n collega was ook 20 minuutjes te laat
file op de A17
Hoooi WLquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:13 schreef WhiteLightning het volgende:
Bah! Teringweer buiten.
ps. goeiemorgen allemaal.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok dan mag het
kom je binnen, gelijk al 2 telefoons rectaal ingebracht, en die klant komt gillend klaar: ik baf je helemaal kapot....
kan ik dus alweer wachten op de volgende klant
zag het op anwb.nlquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moet je op www.traphic.nl kijken
rond utrechtfiles van ruim 20 km
morgen, jij gaat niet dood..alleen de bestuurder..de passagier komt er nog redelijk vanafquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:06 schreef Runx het volgende:
[..]
hehe goed dat ik het een keer had opgezocht anders wisten we niet dat we dood gingen met 60 km
Lekker weertje he?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:14 schreef crazy987 het volgende:
[..]
zag het op anwb.nl
ik heb er geen last van gehad
ben gebracht op de motor
hij heeft er zin inquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Onee kut, ik had ff gehoopt dat het vrijdag was
ik heb net op, maar tochquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:12 schreef Runx het volgende:
ik ga koffie halen
* Runx gaat voor iedereen koffie halen
Ik heb het ook helaas niet droog gehouden, inderdaad rot weer!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:13 schreef WhiteLightning het volgende:
Bah! Teringweer buiten.
mja op a58 ri tilburg was ook ongeluk gebeurd. ANWB stond verkeer te regelenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:14 schreef crazy987 het volgende:
[..]
zag het op anwb.nl
ik heb er geen last van gehad
ben gebracht op de motor
plus dat ik zo'n goed reactie vermogen heb, met die achterlijke aap die toen de weg op reedquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
morgen, jij gaat niet dood..alleen de bestuurder..de passagier komt er nog redelijk vanaf
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
plus dat ik zo'n goed reactie vermogen heb, met die achterlijke aap die toen de weg op reed
staat er wel bij , hij vind het niet zo gezellig meerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
En waarom komt hij overdag niet meer?
ik had em al aangepastquote:
dank je wel jongemanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:17 schreef Runx het volgende:
[..]
staat er wel bij , hij vind het niet zo gezellig meer
[me=Runx]zet bij iedereen de koffie neer [me]
Vrijdag!!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Onee ik heb een kut, ik had ff gehoopt dat ik vrijdag me kon omkleden in een man
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:17 schreef Runx het volgende:
[..]
[me=Runx]zet bij iedereen de koffie neer [me]
omg wl andere avaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:13 schreef WhiteLightning het volgende:
Bah! Teringweer buiten.
ik blijf voorlopig nog wel even, tenzij ik genaaid wordt op mijn stage natuurlijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar hij vond dat fotosoepen enzo zo leuk...nou ja..hij moet het zelf weten natuurlijk.
Ja oke dat heb ik ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik blijf voorlopig nog wel even, tenzij ik genaaid wordt op mijn stage natuurlijk
ja i know maar er staat ook wel iets met zijn werk maar okquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar hij vond dat fotosoepen enzo zo leuk...nou ja..hij moet het zelf weten natuurlijk.
Dudequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:21 schreef Runx het volgende:
[..]
ja i know maar er staat ook wel iets met zijn werk maar ok
we moeten met een reddingsplan komen , om hem terug te halen , vanaf nu gaan we kwaliteits posts maken , wat een toevoeging heeft aan de maatschappij . en niet zo maar dom gelul maar diep gaande discussie etc .... ok ik schoot even door...
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:21 schreef Runx het volgende:
[..]
ja i know maar er staat ook wel iets met zijn werk maar ok
we moeten met een reddingsplan komen , om hem terug te halen , vanaf nu gaan we kwaliteits posts maken , wat een toevoeging heeft aan de maatschappij . en niet zo maar dom gelul maar diep gaande discussie etc .... ok ik schoot even door...
ik lust geen koffiequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:17 schreef Runx het volgende:
[..]
* Runx zet bij iedereen de koffie neer
mevrouw D , dat ben ik niet helemaal met u eens , ik probeer in velen opzichte duidelijk mijn menig te geven , en het te beargumenteren . voor u kan het klinken als dom gelul , maar dat is het niet .als u geen verstand heeft van mijn vak vind ik dat u daar ook niet over mag spreken , mijn vak is nu Ict ook al is het gay en het proberen gezellig te houden op fok , en proberen posts zo kwalitatief mogelijk te maken .quote:
goedemorgen p00pquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Moggûh mensen!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:28 schreef Runx het volgende:
[..]
mevrouw D , dat ben ik niet helemaal met u eens , ik proberen in velen opzichte duidelijk mijn menig te geven , en het te beargumenteren . voor u kan het klinken als dom gelul , maar dat is het niet .als u geen verstand heeft van mijn vak vind ik dat u daar ook niet over mag spreken , mijn vak is nu Ict ook al is het gay en het proberen gezellig te houden op fok , en proberen posts zo kwalitatief mogelijk te maken .
ik hoop nu dat u begrepen heeft wat mijn vak inhoud
met vriendelijke groet
Ramtin..... omg
als je nou de komma's ook goed neer zou zetten, zou ik ook zeer content zijn met dit berichtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:28 schreef Runx het volgende:
[..]
mevrouw D , dat ben ik niet helemaal met u eens , ik proberen in velen opzichte duidelijk mijn menig te geven , en het te beargumenteren . voor u kan het klinken als dom gelul , maar dat is het niet .als u geen verstand heeft van mijn vak vind ik dat u daar ook niet over mag spreken , mijn vak is nu Ict ook al is het gay en het proberen gezellig te houden op fok , en proberen posts zo kwalitatief mogelijk te maken .
met vriendelijke groet
Ramtin..... omg
Het is jammer dat het geen vrijdag isquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:28 schreef Runx het volgende:
[..]
mevrouw D , dat ben ik niet helemaal met u eens , ik probeer in velen opzichte duidelijk mijn menig te geven , en het te beargumenteren . voor u kan het klinken als dom gelul , maar dat is het niet .als u geen verstand heeft van mijn vak vind ik dat u daar ook niet over mag spreken , mijn vak is nu Ict ook al is het gay en het proberen gezellig te houden op fok , en proberen posts zo kwalitatief mogelijk te maken .
met vriendelijke groet
Ramtin..... omg
Kan ik wel waarderenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:27 schreef Crazy-M het volgende:
hoezo lui
pc die naast me staat remote overnemen omdat ik geen zin heb om te verplaatsen
Hoezo, ITérs zijn vaak erg luiquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:27 schreef Crazy-M het volgende:
hoezo lui
pc die naast me staat remote overnemen omdat ik geen zin heb om te verplaatsen
gute smorgensquote:
ohh ik vind komma's gewoon lijp daarom , ik doe het voor de sierquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als je nou de komma's ook goed neer zou zetten, zou ik ook zeer content zijn met dit bericht
ik nietquote:
maar je moet ze achter de woorden neerzetten. En geen spatie ertussen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:30 schreef Runx het volgende:
[..]
ohh ik vind komma's gewoon lijp daarom , ik doe het voor de sier
lekker lang weekendquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:19 schreef Runx het volgende:
[..]
omg wl andere ava, maar deze is wel grappig maar ok
waar was je ? al die tijd ?
ik zie geen verschil met de oude?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker lang weekend![]()
vond je mn oude ava beter ?
ik niet , ik ben na paar maanden ook nooooit meer iter , ik kan ook pc overnemen en hun helpen maar dat doe ik nooit , ik vind leuker om bij mensen langs te gaan en te gaan babbelenquote:
Heb je een andere ava dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker lang weekend![]()
uhmmm ..... kom op man , ik heb een waterpijp dat moet genoeg zeggenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker lang weekend![]()
wil ik wel masserenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:32 schreef debbie_19 het volgende:
OMG ik ga net door me lies heen..godver de godver! Kan ik weer de hele dag zowat niet lopen
Ik heb dat echt TE vaak
awwwquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:32 schreef debbie_19 het volgende:
OMG ik ga net door me lies heen..godver de godver! Kan ik weer de hele dag zowat niet lopen
Ik heb dat echt TE vaak
quote:
je moet bij opties op foksilver zetten ipv fokbagger layoutquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik zie geen verschil met de oude?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dat helpt niet hoor schat maar wel lief
maar ik wil je lies wel masserenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dat helpt niet hoor schat maar wel lief
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar ik wil je lies wel masseren![]()
barra is er nog niet, of wel ?![]()
ben er ook netquote:
quote:
Waarom doe je dat nu dan als ik vragen mag.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik niet, maar nu ben ik ook nog maar een paar maanden IT-er. Daarna never nooit meer (hoop ik)
Morgen Barraquote:
nou ok ok, ik verander hem thuis wel weerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:34 schreef Runx het volgende:
[..]
uhmmm ..... kom op man , ik heb een waterpijp dat moet genoeg zeggenik heb voor jou foksilver geselecteerd
omdat het mijn opleiding is. In het begin vond ik het wel leuk, maar laatste anderhalf jaar niet meer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:37 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Waarom doe je dat nu dan als ik vragen mag.
Ik ben accountant, dan ga ik toch ook niet een half jaar als automanteur werken?
hahah hoeft niet per se deze is ook wel grappigquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ok ok, ik verander hem thuis wel weer
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:38 schreef Guio het volgende:
[..]
En...had ze je nog klaargemaakt gisterenavond?
idd en ik maak het af omdat ik daarna naar HBo kan en wat anders kan kiezenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
omdat het mijn opleiding is. In het begin vond ik het wel leuk, maar laatste anderhalf jaar niet meer.
zolang je maar neit je pijp weg gaat gooienquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:39 schreef Runx het volgende:
[..]
hahah hoeft niet per se deze is ook wel grappig![]()
maar is wel lief hoar
Sm0kez is ook weer wakkerquote:
nee dat nooitquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zolang je maar neit je pijp weg gaat gooien
zuurkoolquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:38 schreef Guio het volgende:
[..]
En...wat had ze voor je klaargemaakt gisterenavond?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zuurkoolt toetje was het lekkerst
ik dacht altijd dat ik goed was in PES, ging ik gisteren online, en toen bleek dat ook waar te zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:43 schreef Sm0keZ het volgende:
Godverdomme zeg, ik dacht dus dat ik goed was in Guitar Hero.
Totdat ik gisteren even op xbox live ging spelen, ik verloor meer als dat ik won![]()
wat kreeg je dan? Kersen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
quote:
gecondoleerdquote:
zuurkoolquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Of misschien doe je een verkeerd gedeelte binnen IT?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
omdat het mijn opleiding is. In het begin vond ik het wel leuk, maar laatste anderhalf jaar niet meer.
nee, want ik doe nu ICT-beheerder, maar moest er al helemaal niet aan denken om netwerkbeheerder of applicatie beheerder te doen ofzo..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:50 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Of misschien doe je een verkeerd gedeelte binnen IT?
ik heb ook een mbo it opleiding gedaan... daarna hbo com. economiequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:50 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Of misschien doe je een verkeerd gedeelte binnen IT?
haha idd , net als jeroenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, want ik doe nu ICT-beheerder, maar moest er al helemaal niet aan denken om netwerkbeheerder of applicatie beheerder te doen ofzo..
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:50 schreef Runx het volgende:
[..]
zuurkool![]()
boerenkool FtW
was de toetje eigen gemaakt
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:43 schreef Sm0keZ het volgende:
Godverdomme zeg, ik dacht dus dat ik goed was in Guitar Hero.
Totdat ik gisteren even op xbox live ging spelen, ik verloor meer als dat ik won![]()
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen, IT blijft vaagquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, want ik doe nu ICT-beheerder, maar moest er al helemaal niet aan denken om netwerkbeheerder of applicatie beheerder te doen ofzo..
WHAHAHHA, alweerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:52 schreef Runx het volgende:
[..]
haha idd , net als jeroendie een jaar is blijven zitten
ik ben beheerder / netwerkbeheerder.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
smerigquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:43 schreef Sm0keZ het volgende:
Godverdomme zeg, ik dacht dus dat ik goed was in mezelf bevlekken.
Totdat ik gisteren even op live op internet met mezelf ging spelen, ik verloor meer als dat ik aankon![]()
Hehehequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:53 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je had de verkeerde "guitar" volgens mij
wat leukquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben beheerder / netwerkbeheerder.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben beheerder / netwerkbeheerder.
ik wel ik ben de perfecte allochtoonquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
niemand is perfect M
ach en als jij het maar leuk vind!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:59 schreef Runx het volgende:
[..]
ik wel ik ben de perfecte allochtoontoch ?
fijn dat je het even deeltquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:43 schreef Sm0keZ het volgende:
Godverdomme zeg, ik dacht dus dat ik goed was in bukakke.
Totdat ik gisteren even bij wat andere mensen ging spelen, ik zag dat ik nog veel te leren had![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:59 schreef Runx het volgende:
[..]
ik wel ik ben de perfecte allochtoontoch ?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:01 schreef crazy987 het volgende:
[..]
Dat komt omdat je er niet goed mee speelt, zoals ik
leuke is als je baan hebt in de IT dat je niet elke keer op kantoor zit. en je moet even zoeken maar die zijn er gelukkig welquote:
Ik had dat bericht ook willen aanpassenquote:
ik hoorde laatst ook iemand, dat iemand vanuit de IT naar forensisch onderzoek ging.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
leuke is als je baan hebt in de IT dat je niet elke keer op kantoor zit. en je moet even zoeken maar die zijn er gelukkig welanders was het ook voor mij namelijk niks
inderdaadquote:
noooo , ok , wel relaxquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:02 schreef debbie_19 het volgende:
Mededeling...nog 5,5 uur (ja ik moet om half 4 weg)
Ja relaxed zo'n auto met lekke bandquote:
iddquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik hoorde laatst ook iemand, dat iemand vanuit de IT naar forensisch onderzoek ging.
Die ging bezig met data terug halen van bjivoorbeeld verbranden pc's ivm met moordzaken en alles..
kijk dat is een hele andere tak van het werk.
kan barra hem niet plakken dan ? of jou ophalen en brengen ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja relaxed zo'n auto met lekke band
ja das ook niks voor mij ik wordt helemaal gek hierquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
iddhele dag 24/7 suf op kantoor is ook voor mij niks
daarom wel leuk soms naar klant ofzo moet
Bergenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:07 schreef Runx het volgende:
[..]
kan barra hem niet plakken dan ? of jou ophalen en bergen ?
Dude een auto met lekke band plak je niet ZOMAAR en Barra werkt en woont niet bij mij in de buurtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:07 schreef Runx het volgende:
[..]
kan barra hem niet plakken dan ? of jou ophalen en bergen ?
Dat willen wij helemaal niet weten!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:08 schreef Runx het volgende:
[..]
ja das ook niks voor mij ik wordt helemaal geil hier
Mededeling...nog 4 uurquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:02 schreef debbie_19 het volgende:
Mededeling...nog 5,5 uur (ja ik moet om half 4 weg)
aha , ag gewoon propje schieten klaar is keesquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude een auto met lekke band plak je niet ZOMAAR en Barra werkt en woont niet bij mij in de buurt
Ik ben met een andere auto, maar ik moet me eigen auto vanmiddag wegbrengen.
houd je beaaaaaaaaaaaaaakquote:
ik weet niet wat voor banden jullie achter de ezel kar hebben maar autobanden plak je niet zomaarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:07 schreef Runx het volgende:
[..]
kan barra hem niet plakken dan ? of jou ophalen en brengen ?
uhmm het is geen edit vrijdag hoarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:09 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Dat willen wij helemaal niet weten!
hahahaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor banden jullie achter de ezel kar hebben maar autobanden plak je niet zomaar
moet je een prop in schieten
succes met de band debs!![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor banden jullie achter de ezel kar hebben maar autobanden plak je niet zomaar
moet je een prop in schieten
succes met de band debs!![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:10 schreef Runx het volgende:
[..]
aha , ag gewoon propje schieten klaar is keesnee grapje
* Runx geeft Smokez een bitchslapquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:11 schreef Sm0keZ het volgende:
OMFG ik kan echt niet meer wakker blijven
plakt die van jou niet danquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik kan veel dingen schieten maar een propje!?
quote:
Nooouuu je komt in de buurt hoorquote:
* Sm0keZ pakt een aambeeld van 10kg, maakt deze met een touwtje van 2 meter vast aan Runx's linkeroor, en gaat vervolgens kogelstoten met het aambeeld, om Runx daarna nog maar eens in elkaar te schoppen.quote:
Wat een liefde hier op fok!quote:
kijk dat help meteenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ pakt een aambeeld van 10kg, maakt deze met een touwtje van 2 meter vast aan Runx's linkeroor, en gaat vervolgens kogelstoten met het aambeeld, om Runx daarna nog maar eens in elkaar te schoppen.
Thnx, nu ben ik weer een beetje wakker
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nooouuu je komt in de buurt hoor
anders moet vlindermes je even neer steken misschien helpt dat welquote:
Aha, apart volkquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ pakt zijn "henkie" van 10gram, maakt deze met een touwtje van 2 meter vast aan Runx's linkeroor, en gaat vervolgens "stoten" met zijn "henkie", om Runx daarna nog maar eens in zijn aarsje te pakken.
mag ik meedoen ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ pakt een aambeeld van 10kg, maakt deze met een touwtje van 2 meter vast aan Runx's linkeroor, en gaat vervolgens kogelstoten met het aambeeld, om Runx daarna nog maar eens in elkaar te schoppen.
Ok, sorry!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:19 schreef Crazy-M het volgende:
hallo, het is geen edit friday
gewoon tot 1 dag houden is er de lol ook niet zosnel af
euhh....quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ pakt een dildo van 10kg, ramt deze keihard in Runx's zijn kontgat, en gaat vervolgens spermaschieten op de rest van Runx zijn lichaam, om Runx daarna nog maar eens lekker in zijn kontje te nemen.
ja we hebben iets nieuws , vrijdags gaan we elkaars quoten edtitenquote:
idd een dag is goed genoegquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:25 schreef Crazy-M het volgende:
Crazy, ook voor jou
Runx, idd, maar moeten we wel 1 dag houden, anders is het niet meer leuk vind ik
ach zo af en toe kan er wel 1tje hequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:25 schreef Crazy-M het volgende:
Crazy, ook voor jou
Runx, idd, maar moeten we wel 1 dag houden, anders is het niet meer leuk vind ik
Whaha, ik zeg inderdaad weer eens wat, en hij wordt meteen drie keer bewerktquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:27 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ach zo af en toe kan er wel 1tje he
kijk maar naar mijn vorige
inkoppertje
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat schuift het?
Ik bedoel eh, wat is er lieverd?![]()
krijgt ideeën waardoor ikzelf er ook nog een voordeel aan hebquote:
oh , is dat nu een speciale dag geworden ? waarom eigelijk ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:22 schreef Runx het volgende:
[..]
ja we hebben iets nieuws , vrijdags gaan we elkaars quoten edtiten
ach ik vond t wel een leukequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whaha, ik zeg inderdaad weer eens wat, en hij wordt meteen drie keer bewerkt![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whaha, ik swaffel weer eens wat, en hij wordt meteen drie keer bevlekt![]()
ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh , is dat nu een speciale dag geworden ? waarom eigelijk ?
ik dacht diep en hard?quote:
wat is er dan?quote:
Hey runxquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:29 schreef Runx het volgende:
HOI ,MOozzievedankt voor je schijt tips voor de wc
Ja niks, maar hij kan op mijn scherm kijken en das irritant..besides...hij praat veelquote:
zal ik even daar komen? ik regel het wel.quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zal ik even daar komen? ik regel het wel.
quote:
Moozzie, heb je uitnodiging op ps3 nog gehad?quote:
omdat vrijdag de lach dag isquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh , is dat nu een speciale dag geworden ? waarom eigelijk ?
ja zekker , ik had wc Aquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey runxGeen dank
heeft het geholpen?
Dunno, vast wel maar heb niet gekekenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Moozzie, heb je uitnodiging op ps3 nog gehad?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:34 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* Vlindermes gooit wapen in topic
huh ? jij bent een vlindermes en dan ga je met wapens schieten ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:34 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* Vlindermes gooit wapen in topic
euhhh wtf ?quote:
That would be very helpfull thnxquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zal ik even daar komen? ik regel het wel.
Pes en Metal gear solid. Ik heb ps3 nog niet zo lang.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dunno, vast wel maar heb niet gekeken
Heb gister las vegas gekeken
Welke online games heb jij allemaal?
BOOMquote:
ikw il het niet weten denk ikquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:37 schreef Runx het volgende:
[..]
hoezo nieuwsgierig ?De oplossing voor al uw schijt problemen [inclusief paints]
ik praat ook veelquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja niks, maar hij kan op mijn scherm kijken en das irritant..besides...hij praat veel
Die heb ik weer nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Pes en Metal gear solid. Ik heb ps3 nog niet zo lang.
Jij dan?
Ik was vrijdag niet zo wakker, maar vond het wel erg gezellig vrijdag!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omdat vrijdag de lach dag is
kom je vrijdag wel achter (als iedereen wakker is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |