ik weet niet wat voor banden jullie achter de ezel kar hebben maar autobanden plak je niet zomaarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:07 schreef Runx het volgende:
[..]
kan barra hem niet plakken dan ? of jou ophalen en brengen ?
uhmm het is geen edit vrijdag hoarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:09 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Dat willen wij helemaal niet weten!
hahahaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor banden jullie achter de ezel kar hebben maar autobanden plak je niet zomaar
moet je een prop in schieten
succes met de band debs!![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor banden jullie achter de ezel kar hebben maar autobanden plak je niet zomaar
moet je een prop in schieten
succes met de band debs!![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:10 schreef Runx het volgende:
[..]
aha , ag gewoon propje schieten klaar is keesnee grapje
* Runx geeft Smokez een bitchslapquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:11 schreef Sm0keZ het volgende:
OMFG ik kan echt niet meer wakker blijven
plakt die van jou niet danquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik kan veel dingen schieten maar een propje!?
quote:
Nooouuu je komt in de buurt hoorquote:
* Sm0keZ pakt een aambeeld van 10kg, maakt deze met een touwtje van 2 meter vast aan Runx's linkeroor, en gaat vervolgens kogelstoten met het aambeeld, om Runx daarna nog maar eens in elkaar te schoppen.quote:
Wat een liefde hier op fok!quote:
kijk dat help meteenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ pakt een aambeeld van 10kg, maakt deze met een touwtje van 2 meter vast aan Runx's linkeroor, en gaat vervolgens kogelstoten met het aambeeld, om Runx daarna nog maar eens in elkaar te schoppen.
Thnx, nu ben ik weer een beetje wakker
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nooouuu je komt in de buurt hoor
anders moet vlindermes je even neer steken misschien helpt dat welquote:
Aha, apart volkquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ pakt zijn "henkie" van 10gram, maakt deze met een touwtje van 2 meter vast aan Runx's linkeroor, en gaat vervolgens "stoten" met zijn "henkie", om Runx daarna nog maar eens in zijn aarsje te pakken.
mag ik meedoen ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ pakt een aambeeld van 10kg, maakt deze met een touwtje van 2 meter vast aan Runx's linkeroor, en gaat vervolgens kogelstoten met het aambeeld, om Runx daarna nog maar eens in elkaar te schoppen.
Ok, sorry!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:19 schreef Crazy-M het volgende:
hallo, het is geen edit friday
gewoon tot 1 dag houden is er de lol ook niet zosnel af
euhh....quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ pakt een dildo van 10kg, ramt deze keihard in Runx's zijn kontgat, en gaat vervolgens spermaschieten op de rest van Runx zijn lichaam, om Runx daarna nog maar eens lekker in zijn kontje te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |