wat leukquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben beheerder / netwerkbeheerder.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben beheerder / netwerkbeheerder.
ik wel ik ben de perfecte allochtoonquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
niemand is perfect M
ach en als jij het maar leuk vind!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:59 schreef Runx het volgende:
[..]
ik wel ik ben de perfecte allochtoontoch ?
fijn dat je het even deeltquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:43 schreef Sm0keZ het volgende:
Godverdomme zeg, ik dacht dus dat ik goed was in bukakke.
Totdat ik gisteren even bij wat andere mensen ging spelen, ik zag dat ik nog veel te leren had![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:59 schreef Runx het volgende:
[..]
ik wel ik ben de perfecte allochtoontoch ?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:01 schreef crazy987 het volgende:
[..]
Dat komt omdat je er niet goed mee speelt, zoals ik
leuke is als je baan hebt in de IT dat je niet elke keer op kantoor zit. en je moet even zoeken maar die zijn er gelukkig welquote:
Ik had dat bericht ook willen aanpassenquote:
ik hoorde laatst ook iemand, dat iemand vanuit de IT naar forensisch onderzoek ging.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
leuke is als je baan hebt in de IT dat je niet elke keer op kantoor zit. en je moet even zoeken maar die zijn er gelukkig welanders was het ook voor mij namelijk niks
inderdaadquote:
noooo , ok , wel relaxquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:02 schreef debbie_19 het volgende:
Mededeling...nog 5,5 uur (ja ik moet om half 4 weg)
Ja relaxed zo'n auto met lekke bandquote:
iddquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik hoorde laatst ook iemand, dat iemand vanuit de IT naar forensisch onderzoek ging.
Die ging bezig met data terug halen van bjivoorbeeld verbranden pc's ivm met moordzaken en alles..
kijk dat is een hele andere tak van het werk.
kan barra hem niet plakken dan ? of jou ophalen en brengen ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja relaxed zo'n auto met lekke band
ja das ook niks voor mij ik wordt helemaal gek hierquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
iddhele dag 24/7 suf op kantoor is ook voor mij niks
daarom wel leuk soms naar klant ofzo moet
Bergenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:07 schreef Runx het volgende:
[..]
kan barra hem niet plakken dan ? of jou ophalen en bergen ?
Dude een auto met lekke band plak je niet ZOMAAR en Barra werkt en woont niet bij mij in de buurtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:07 schreef Runx het volgende:
[..]
kan barra hem niet plakken dan ? of jou ophalen en bergen ?
Dat willen wij helemaal niet weten!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:08 schreef Runx het volgende:
[..]
ja das ook niks voor mij ik wordt helemaal geil hier
Mededeling...nog 4 uurquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:02 schreef debbie_19 het volgende:
Mededeling...nog 5,5 uur (ja ik moet om half 4 weg)
aha , ag gewoon propje schieten klaar is keesquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude een auto met lekke band plak je niet ZOMAAR en Barra werkt en woont niet bij mij in de buurt
Ik ben met een andere auto, maar ik moet me eigen auto vanmiddag wegbrengen.
houd je beaaaaaaaaaaaaaakquote:
ik weet niet wat voor banden jullie achter de ezel kar hebben maar autobanden plak je niet zomaarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:07 schreef Runx het volgende:
[..]
kan barra hem niet plakken dan ? of jou ophalen en brengen ?
uhmm het is geen edit vrijdag hoarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:09 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Dat willen wij helemaal niet weten!
hahahaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor banden jullie achter de ezel kar hebben maar autobanden plak je niet zomaar
moet je een prop in schieten
succes met de band debs!![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor banden jullie achter de ezel kar hebben maar autobanden plak je niet zomaar
moet je een prop in schieten
succes met de band debs!![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:10 schreef Runx het volgende:
[..]
aha , ag gewoon propje schieten klaar is keesnee grapje
* Runx geeft Smokez een bitchslapquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:11 schreef Sm0keZ het volgende:
OMFG ik kan echt niet meer wakker blijven
plakt die van jou niet danquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik kan veel dingen schieten maar een propje!?
quote:
Nooouuu je komt in de buurt hoorquote:
* Sm0keZ pakt een aambeeld van 10kg, maakt deze met een touwtje van 2 meter vast aan Runx's linkeroor, en gaat vervolgens kogelstoten met het aambeeld, om Runx daarna nog maar eens in elkaar te schoppen.quote:
Wat een liefde hier op fok!quote:
kijk dat help meteenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ pakt een aambeeld van 10kg, maakt deze met een touwtje van 2 meter vast aan Runx's linkeroor, en gaat vervolgens kogelstoten met het aambeeld, om Runx daarna nog maar eens in elkaar te schoppen.
Thnx, nu ben ik weer een beetje wakker
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nooouuu je komt in de buurt hoor
anders moet vlindermes je even neer steken misschien helpt dat welquote:
Aha, apart volkquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ pakt zijn "henkie" van 10gram, maakt deze met een touwtje van 2 meter vast aan Runx's linkeroor, en gaat vervolgens "stoten" met zijn "henkie", om Runx daarna nog maar eens in zijn aarsje te pakken.
mag ik meedoen ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ pakt een aambeeld van 10kg, maakt deze met een touwtje van 2 meter vast aan Runx's linkeroor, en gaat vervolgens kogelstoten met het aambeeld, om Runx daarna nog maar eens in elkaar te schoppen.
Ok, sorry!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:19 schreef Crazy-M het volgende:
hallo, het is geen edit friday
gewoon tot 1 dag houden is er de lol ook niet zosnel af
euhh....quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ pakt een dildo van 10kg, ramt deze keihard in Runx's zijn kontgat, en gaat vervolgens spermaschieten op de rest van Runx zijn lichaam, om Runx daarna nog maar eens lekker in zijn kontje te nemen.
ja we hebben iets nieuws , vrijdags gaan we elkaars quoten edtitenquote:
idd een dag is goed genoegquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:25 schreef Crazy-M het volgende:
Crazy, ook voor jou
Runx, idd, maar moeten we wel 1 dag houden, anders is het niet meer leuk vind ik
ach zo af en toe kan er wel 1tje hequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:25 schreef Crazy-M het volgende:
Crazy, ook voor jou
Runx, idd, maar moeten we wel 1 dag houden, anders is het niet meer leuk vind ik
Whaha, ik zeg inderdaad weer eens wat, en hij wordt meteen drie keer bewerktquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:27 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ach zo af en toe kan er wel 1tje he
kijk maar naar mijn vorige
inkoppertje
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat schuift het?
Ik bedoel eh, wat is er lieverd?![]()
krijgt ideeën waardoor ikzelf er ook nog een voordeel aan hebquote:
oh , is dat nu een speciale dag geworden ? waarom eigelijk ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:22 schreef Runx het volgende:
[..]
ja we hebben iets nieuws , vrijdags gaan we elkaars quoten edtiten
ach ik vond t wel een leukequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whaha, ik zeg inderdaad weer eens wat, en hij wordt meteen drie keer bewerkt![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whaha, ik swaffel weer eens wat, en hij wordt meteen drie keer bevlekt![]()
ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh , is dat nu een speciale dag geworden ? waarom eigelijk ?
ik dacht diep en hard?quote:
wat is er dan?quote:
Hey runxquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:29 schreef Runx het volgende:
HOI ,MOozzievedankt voor je schijt tips voor de wc
Ja niks, maar hij kan op mijn scherm kijken en das irritant..besides...hij praat veelquote:
zal ik even daar komen? ik regel het wel.quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zal ik even daar komen? ik regel het wel.
quote:
Moozzie, heb je uitnodiging op ps3 nog gehad?quote:
omdat vrijdag de lach dag isquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh , is dat nu een speciale dag geworden ? waarom eigelijk ?
ja zekker , ik had wc Aquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey runxGeen dank
heeft het geholpen?
Dunno, vast wel maar heb niet gekekenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Moozzie, heb je uitnodiging op ps3 nog gehad?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:34 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* Vlindermes gooit wapen in topic
huh ? jij bent een vlindermes en dan ga je met wapens schieten ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:34 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* Vlindermes gooit wapen in topic
euhhh wtf ?quote:
That would be very helpfull thnxquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zal ik even daar komen? ik regel het wel.
Pes en Metal gear solid. Ik heb ps3 nog niet zo lang.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dunno, vast wel maar heb niet gekeken
Heb gister las vegas gekeken
Welke online games heb jij allemaal?
BOOMquote:
ikw il het niet weten denk ikquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:37 schreef Runx het volgende:
[..]
hoezo nieuwsgierig ?De oplossing voor al uw schijt problemen [inclusief paints]
ik praat ook veelquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja niks, maar hij kan op mijn scherm kijken en das irritant..besides...hij praat veel
Die heb ik weer nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Pes en Metal gear solid. Ik heb ps3 nog niet zo lang.
Jij dan?
Ik was vrijdag niet zo wakker, maar vond het wel erg gezellig vrijdag!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omdat vrijdag de lach dag is
kom je vrijdag wel achter (als iedereen wakker is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |