ja we hebben iets nieuws , vrijdags gaan we elkaars quoten edtitenquote:
idd een dag is goed genoegquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:25 schreef Crazy-M het volgende:
Crazy, ook voor jou
Runx, idd, maar moeten we wel 1 dag houden, anders is het niet meer leuk vind ik
ach zo af en toe kan er wel 1tje hequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:25 schreef Crazy-M het volgende:
Crazy, ook voor jou
Runx, idd, maar moeten we wel 1 dag houden, anders is het niet meer leuk vind ik
Whaha, ik zeg inderdaad weer eens wat, en hij wordt meteen drie keer bewerktquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:27 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ach zo af en toe kan er wel 1tje he
kijk maar naar mijn vorige
inkoppertje
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat schuift het?
Ik bedoel eh, wat is er lieverd?![]()
krijgt ideeën waardoor ikzelf er ook nog een voordeel aan hebquote:
oh , is dat nu een speciale dag geworden ? waarom eigelijk ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:22 schreef Runx het volgende:
[..]
ja we hebben iets nieuws , vrijdags gaan we elkaars quoten edtiten
ach ik vond t wel een leukequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whaha, ik zeg inderdaad weer eens wat, en hij wordt meteen drie keer bewerkt![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whaha, ik swaffel weer eens wat, en hij wordt meteen drie keer bevlekt![]()
ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh , is dat nu een speciale dag geworden ? waarom eigelijk ?
ik dacht diep en hard?quote:
wat is er dan?quote:
Hey runxquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:29 schreef Runx het volgende:
HOI ,MOozzievedankt voor je schijt tips voor de wc
Ja niks, maar hij kan op mijn scherm kijken en das irritant..besides...hij praat veelquote:
zal ik even daar komen? ik regel het wel.quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zal ik even daar komen? ik regel het wel.
quote:
Moozzie, heb je uitnodiging op ps3 nog gehad?quote:
omdat vrijdag de lach dag isquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh , is dat nu een speciale dag geworden ? waarom eigelijk ?
ja zekker , ik had wc Aquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey runxGeen dank
heeft het geholpen?
Dunno, vast wel maar heb niet gekekenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Moozzie, heb je uitnodiging op ps3 nog gehad?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:34 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* Vlindermes gooit wapen in topic
huh ? jij bent een vlindermes en dan ga je met wapens schieten ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:34 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* Vlindermes gooit wapen in topic
euhhh wtf ?quote:
That would be very helpfull thnxquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zal ik even daar komen? ik regel het wel.
Pes en Metal gear solid. Ik heb ps3 nog niet zo lang.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dunno, vast wel maar heb niet gekeken
Heb gister las vegas gekeken
Welke online games heb jij allemaal?
BOOMquote:
ikw il het niet weten denk ikquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:37 schreef Runx het volgende:
[..]
hoezo nieuwsgierig ?De oplossing voor al uw schijt problemen [inclusief paints]
ik praat ook veelquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja niks, maar hij kan op mijn scherm kijken en das irritant..besides...hij praat veel
Die heb ik weer nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Pes en Metal gear solid. Ik heb ps3 nog niet zo lang.
Jij dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |