Lolquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:53 schreef Uierboord het volgende:
Masterlijk!!!!
Maar ik mis alleen een oplossing voor de staande keutel die bij het omvallen nog tegen de balzak slaat?
Even compleet maken dus.
Dat moet je eigenlijk lezen voordat je gaat poepenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:55 schreef nexus-pilot het volgende:
Geweldig om te lezen wanneer je gaat poepen....
Waarom verklap je mijn geheime WC tactics?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:50 schreef Moozzie het volgende:
Wc papier
[ afbeelding ]
Dat dus
Je snapt het niet?
Oke laat mij het uitleggen:
In dit voorbeeld behandelen we 2 soorten wc's. Wc A, de wc waar eerst de drol in de pot valt zodat je kan zien hoe hij eruit ziet (en ruikt)
En wc B, de wc waar je kan zien of je drol drijft of zinkt
[ afbeelding ]
Het nadeel van plee A is dat als je daar een dikke drol neerlegt dan kan het zijn dat hij te zwaar is en niet in een keer weggespoeld wordt. En ook is er kans dat je sporen achterlaat.
[ afbeelding ]
De oplossing is: wc papier
Je legt een velletje of 2 neer in de plee (kan je gewoon laten vallen, hoef je niet neer te leggen) en daar parkeer je je drol op. Vervolgens spoel je um door en het wc papier zorgt ervoor dat je drol niet aan je wc blijft kleven en ook geen sporen achterlaat
[ afbeelding ]
We gaan door met het nadeel van plee B
Als je daar een grote drol in loost dan kan hij het water opspatten en dat kan dan op je billetjes landen.
Niet echt hygienies
[ afbeelding ]
De oplossing is: wc papier
Je legt een velletje of 2 in je plee en laat daar de drol op vallen. Het velletje vertraagt de drol en houd mogenlijk opspattend water tegen.
Gevolg: droge billen
[ afbeelding ]
Ga maar fijn uittesten allemaal
Ik dacht dat jij het in een doos deedquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Waarom verklap je mijn geheime WC tactics?![]()
Die doos is voor onderweg enzo, duhhhhquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het in een doos deed
Je kan na elke drol een nieuwe vel neerleggen/laten vallen, maar als je 1e drol blijft drijven, dan vangt deze de 2e drol opquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:04 schreef MouzurX het volgende:
Ja en als je veel moet schijten helpt dat wc papier niet bij die 2de wc want dan is het wc papier bij de eerste drol al weg en dan komt er nog een lading
Dan moet je er snel weer een velletje neerleggenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:04 schreef MouzurX het volgende:
Ja en als je veel moet schijten helpt dat wc papier niet bij die 2de wc want dan is het wc papier bij de eerste drol al weg en dan komt er nog een lading
Ff off topicquote:
Ohw okequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:04 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Die doos is voor onderweg enzo, duhhhh![]()
Hey liefquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:04 schreef debbie_19 het volgende:
Moozzie schathier je GRTDOJW vriendinnetje
Gedraag je eens!
Dan moet je ook ff uitleggen wat er gebeurt als je geen harde drollen hebt, want dit is natuurlijk maar halve uitlegquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey lief![]()
Ik gedraag mij ook
Ik geef deze mensjes gratis les hoe je schoon kan schijten
Is dat een strikvraagquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ff off topic
Lust jij zuurkool p00p?
Dat ben ik niet, en dat moet een broek voorstellenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:07 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Trouwens...Moozzie...waarom draag jij groene panty's/maillot![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |