quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:37 schreef Sm0keZ het volgende:
Anders vergeet je ff 'Geen' in de OP te zetten
Hoiquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:37 schreef Sm0keZ het volgende:
Anders vergeet je ff 'Geen' in de OP te zetten
Volgens mij ben ik nog een beetje naar de klote van gisteren ;')quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:39 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
WTF is dit...ipv collega's kan ik nu m'n vriendin uitleggen waarom ik zo zit te lachen
jij bent niet de enigequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nog een beetje naar de klote van gisteren ;')
Gewoon doorzuipenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nog een beetje naar de klote van gisteren ;')
Op de OP staat toch het kop DIT IS HET TOPIC: , dat moet je even veranderen , de weekend is er al ,etc blabla snappie ? de avonturen van de fokkers bedoel ik .quote:
Zo beter, Sensai?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:47 schreef Runx het volgende:
[..]
Op de OP staat toch het kop DIT IS HET TOPIC: , dat moet je even veranderen , de weekend is er al ,etc blabla snappie ? de avonturen van de fokkers bedoel ik .![]()
hehe renedis halloquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:04 schreef renedis het volgende:
jeuj ik ben er ook weeris everybody appie?!
morgen laatste dag! en dan weer werken
ik ook! alleen te veel gegeten! dus nog een beetje misselijkquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:05 schreef Runx het volgende:
[..]
hehe renedis hallo, ich ben happy
und du ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |