quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:37 schreef Sm0keZ het volgende:
Anders vergeet je ff 'Geen' in de OP te zetten
Hoiquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:37 schreef Sm0keZ het volgende:
Anders vergeet je ff 'Geen' in de OP te zetten
Volgens mij ben ik nog een beetje naar de klote van gisteren ;')quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:39 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
WTF is dit...ipv collega's kan ik nu m'n vriendin uitleggen waarom ik zo zit te lachen
jij bent niet de enigequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nog een beetje naar de klote van gisteren ;')
Gewoon doorzuipenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nog een beetje naar de klote van gisteren ;')
Op de OP staat toch het kop DIT IS HET TOPIC: , dat moet je even veranderen , de weekend is er al ,etc blabla snappie ? de avonturen van de fokkers bedoel ik .quote:
Zo beter, Sensai?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:47 schreef Runx het volgende:
[..]
Op de OP staat toch het kop DIT IS HET TOPIC: , dat moet je even veranderen , de weekend is er al ,etc blabla snappie ? de avonturen van de fokkers bedoel ik .![]()
hehe renedis halloquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:04 schreef renedis het volgende:
jeuj ik ben er ook weeris everybody appie?!
morgen laatste dag! en dan weer werken
ik ook! alleen te veel gegeten! dus nog een beetje misselijkquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:05 schreef Runx het volgende:
[..]
hehe renedis hallo, ich ben happy
und du ?
weet nietquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:40 schreef Crazy-p het volgende:
zo.. ik ben weer thuis
straks naar bed.. en dan morgen naar mn schoonouders
nee niet bepaaltquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:05 schreef Sophietjuh het volgende:
en iedereen aan het genieten van de laatste dag van het weekend??![]()
uhu , ik ben fakking brakquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:05 schreef Sophietjuh het volgende:
en iedereen aan het genieten van de laatste dag van het weekend??![]()
Alles wat god verboden heeft, en als gevolg kan ik blijkbaar niet meer copy/pasten zoals het hoort ofzoquote:
God straft meteenquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Alles wat god verboden heeft, en als gevolg kan ik blijkbaar niet meer copy/pasten zoals het hoort ofzo
Ach, een keertje een dikke fout in de TT zetten kan ik nou niet bepaald als een straf beschouwenquote:
Nee maar dit is nog maar het begin he. De titel word doorgekopiert en het blijft dus voor altijd incompleet. Lyndra ofzo krijgt een beroerte en komt te overlijden en dan word jij aangeklaagt voor poging tot moord. Na een jaar of 2 kom je weer vrij (wat heb jij een mazzel dat je in nederland berecht wordt) en probeer je je gewone leventje weer op te pakken. Maar de dames weten dat jij een stout mannetje bent en kicken daar heulemaal op en ze willen je allemaal hebben. Dus zal je nooit een rustig gezinnetje kunnen startenquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ach, een keertje een dikke fout in de TT zetten kan ik nou niet bepaald als een straf beschouwen
Omdat ik dit nu zeg slaat waarschijnlijk straks de bliksem in hier thuis, maarja
quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee maar dit is nog maar het begin he. De titel word doorgekopiert en het blijft dus voor altijd incompleet. Lyndra ofzo krijgt een beroerte en komt te overlijden en dan word jij aangeklaagt voor poging tot moord. Na een jaar of 2 kom je weer vrij (wat heb jij een mazzel dat je in nederland berecht wordt) en probeer je je gewone leventje weer op te pakken. Maar de dames weten dat jij een stout mannetje bent en kicken daar heulemaal op en ze willen je allemaal hebben. Dus zal je nooit een rustig gezinnetje kunnen starten
Weet waar je aan begint he..
denk dak morgen maar vrijneemquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:42 schreef crazy987 het volgende:
[..]
denk dak morgen maar vrijneem
loop al de hele dag te spouwen
minder als normaalquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ben je ziek of heb je teveel gezopen gisteraaf?
Gast! Anders breek jij even allebei je handen, zodat je dit soort ongein niet meer kunt typenquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:42 schreef crazy987 het volgende:
[..]
denk dak morgen maar vrijneem
loop al de hele dag te spouwen
Crazy kan niet tegen alcoholquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:28 schreef crazy987 het volgende:
[..]
minder als normaal
alleen compleet verkeert gevallen
Tja dat kun je zo eens hebben hequote:Op zondag 19 oktober 2008 19:28 schreef crazy987 het volgende:
[..]
minder als normaal
alleen compleet verkeert gevallen
maar dan kan hij waarschijnlijk ook niet meer werken en das niet eerlijkquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast! Anders breek jij even allebei je handen, zodat je dit soort ongein niet meer kunt typen
Dan moet ie maar normaal doenquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
maar dan kan hij waarschijnlijk ook niet meer werken en das niet eerlijk
jawel hoorquote:
WTFquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:43 schreef Sm0keZ het volgende:
Dit gaan jullie niet geloven;
Ik zit m'n moeder Guitar Hero te leren![]()
Gastquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast! Wat heb ik er weer zin in. KUT weekenden ook altijd, ik ga morgen vragen of ik voortaan 24/7 mag werken. Zonder weekend
Ja dat is wel de beste manierquote:
waar moet dat heen met Sgelequote:
ik dronk gister 3 speciale drankjes met een rietjequote:
zware crash?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
mijn pc is gecrashed, altijd lachen . hoop alle files terug te krijgen . typt trouwens best kut op een ps3
Werd je ps3 door een vrouw bestuurd?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
mijn pc is gecrashed, altijd lachen . hoop alle files terug te krijgen . typt trouwens best kut op een ps3
quote:
Ja best wel eigenlijk. Aantal virussen gekregen van een pc die ik aan het fixen was. Mijn windows is spontaan niet meer legaal, spyware en virussen all over the place. Geen zin om dat vandaag te fixen, morgen weer een dagquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:52 schreef Crazy-p het volgende:
al bijna weer werken
is kijken of ik deze week kan presteren dat ik me niet zal verslapen.. moet om 9 uur beginnen... dus maar zien
lol.. ja ik slaap ook echt wel veel.. door de weeks gemiddeld 2 uur per nacht.. maar afgelopen week was ik ziek.. en was die 2 uur schijnbaar niet genoeg.. maar daar dacht ik dan weer anders overquote:
Mogguhquote:Op maandag 20 oktober 2008 07:19 schreef crazy987 het volgende:
goeiemorgen iedereen
ben nog steeds ziek
ochtendkrantquote:Op maandag 20 oktober 2008 07:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh
Ehm, leg eens uit, wat doet iemand die ziek is, vóór half 8 buiten z'n bed
is ook straks m`n ideequote:Op maandag 20 oktober 2008 07:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whehe, die zou ik lekker aan de binnenkant van m'n ogen gaan lezen in dat geval
Mogguhquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:03 schreef Crazy-p het volgende:
ook wakker.. over 15 minuten richting werk
mogguh mensen!
lol jij ook alquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, heel weinig slaap gehad, dus ik heb ook nog niet echt wakker hóeven worden
ach toen lag ik er nog niet eens in.. nu maar eens richting werk.. tot straksquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:15 schreef Sm0keZ het volgende:
Mja, ik blijf erin trappen.
's avonds tóch nog ff in de kroeg kijken, terwijl je de volgende dag om 05:00 je nest weer uit kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |