Gast! Anders breek jij even allebei je handen, zodat je dit soort ongein niet meer kunt typenquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:42 schreef crazy987 het volgende:
[..]
denk dak morgen maar vrijneem
loop al de hele dag te spouwen
Crazy kan niet tegen alcoholquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:28 schreef crazy987 het volgende:
[..]
minder als normaal
alleen compleet verkeert gevallen
Tja dat kun je zo eens hebben hequote:Op zondag 19 oktober 2008 19:28 schreef crazy987 het volgende:
[..]
minder als normaal
alleen compleet verkeert gevallen
maar dan kan hij waarschijnlijk ook niet meer werken en das niet eerlijkquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast! Anders breek jij even allebei je handen, zodat je dit soort ongein niet meer kunt typen
Dan moet ie maar normaal doenquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
maar dan kan hij waarschijnlijk ook niet meer werken en das niet eerlijk
jawel hoorquote:
WTFquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:43 schreef Sm0keZ het volgende:
Dit gaan jullie niet geloven;
Ik zit m'n moeder Guitar Hero te leren![]()
Gastquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast! Wat heb ik er weer zin in. KUT weekenden ook altijd, ik ga morgen vragen of ik voortaan 24/7 mag werken. Zonder weekend
Ja dat is wel de beste manierquote:
waar moet dat heen met Sgelequote:
ik dronk gister 3 speciale drankjes met een rietjequote:
zware crash?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
mijn pc is gecrashed, altijd lachen . hoop alle files terug te krijgen . typt trouwens best kut op een ps3
Werd je ps3 door een vrouw bestuurd?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
mijn pc is gecrashed, altijd lachen . hoop alle files terug te krijgen . typt trouwens best kut op een ps3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |