Gastquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast! Wat heb ik er weer zin in. KUT weekenden ook altijd, ik ga morgen vragen of ik voortaan 24/7 mag werken. Zonder weekend
Ja dat is wel de beste manierquote:
waar moet dat heen met Sgelequote:
ik dronk gister 3 speciale drankjes met een rietjequote:
zware crash?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
mijn pc is gecrashed, altijd lachen . hoop alle files terug te krijgen . typt trouwens best kut op een ps3
Werd je ps3 door een vrouw bestuurd?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
mijn pc is gecrashed, altijd lachen . hoop alle files terug te krijgen . typt trouwens best kut op een ps3
quote:
Ja best wel eigenlijk. Aantal virussen gekregen van een pc die ik aan het fixen was. Mijn windows is spontaan niet meer legaal, spyware en virussen all over the place. Geen zin om dat vandaag te fixen, morgen weer een dagquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:52 schreef Crazy-p het volgende:
al bijna weer werken
is kijken of ik deze week kan presteren dat ik me niet zal verslapen.. moet om 9 uur beginnen... dus maar zien
lol.. ja ik slaap ook echt wel veel.. door de weeks gemiddeld 2 uur per nacht.. maar afgelopen week was ik ziek.. en was die 2 uur schijnbaar niet genoeg.. maar daar dacht ik dan weer anders overquote:
Mogguhquote:Op maandag 20 oktober 2008 07:19 schreef crazy987 het volgende:
goeiemorgen iedereen
ben nog steeds ziek
ochtendkrantquote:Op maandag 20 oktober 2008 07:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh
Ehm, leg eens uit, wat doet iemand die ziek is, vóór half 8 buiten z'n bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |