quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Morgen![]()
nou, ik heb ook eindelijk fobo
Zal ik die maar weg halen dan, anders vind ik het ook zo sneuquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik heb zelfs een berichtje achter gelaten
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Zal ik die maar weg halen dan, anders vind ik het ook zo sneu
Ik heb ff andere foto erbij gezet, van mijn hondquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]nee joh ben je gek, moet je zelf weten en het is wel duidelijk dat het niet echt is
Was maar grapje
Lief hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Ik heb ff andere foto erbij gezet, van mijn hond
ja, is vandaag 9 weken geleden dat ik hem in heb moeten laten slapenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Ik heb ff andere foto erbij gezet, van mijn hond
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, is vandaag 9 weken geleden dat ik hem in heb moeten laten slapen![]()
Mis em, nog steeds heel erg... ik heb ook nog andere hond thuis, een hele ontdeugende bouvier![]()
maar daar komt ook nog wel een foto van op.
quote:
wat voor auto heb je dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:44 schreef debbie_19 het volgende:
En ik ben weer met de auto van ander want ik heb lekke band
Dus ik moet vanmiddag me auto weer wegbrengen voor de verandering
Voordeel>>>>eerder naar huismaar dan ben ik weer niet thuis
dus het schiet niks op.
Ik heb geen hekel aan mijn werk, dus vind het neit zo ergquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]wij doen die mededelingen nooit zo vroeg..dat werkt deprimerend
Pas vanaf half 10
Een suzuki Jimny. Had er nooit wat mee totdat ik in juni een ongeluk ermee kreegquote:
Ik heb ook geen hekel aan mijn werkquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:45 schreef Guio het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan mijn werk, dus vind het neit zo erg
Hehe, suzuki he:Pquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Een suzuki Jimny. Had er nooit wat mee totdat ik in juni een ongeluk ermee kreegauto in de poeier..wel weer helemaal gefixed, maar nu is de band lek..weet niet waardoor, dus reserve band er straks ff op en ff naar de garage. Waarschijnlijk moet er gewoon een prop in ofzo...hoop ik
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Hehe, suzuki he:P
nee geintjeik zeg niks over auto's van anderen, kijk waar ik zelf in rijd..
(hij heeft wel gruwelijk geluid trouwens)
GOodmorningquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:49 schreef Vlindermes het volgende:
* Vlindermes wenst iedereen hier een goede morgen!
Ook goede morgenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:49 schreef Vlindermes het volgende:
* Vlindermes wenst iedereen hier een goede morgen!
Ben wel benieuwd eigenlijk, waar rij je precies in?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Hehe, suzuki he:P
nee geintjeik zeg niks over auto's van anderen, kijk waar ik zelf in rijd..
(hij heeft wel gruwelijk geluid trouwens)
Check me foboquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:52 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd eigenlijk, waar rij je precies in?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Check me fobo![]()
fiat seicento 4 life toch
quote:Ik rijd nu nog in de dodemanskist van mijn foto, maar volgende zomer ga ik op zoek naar een VW jetta
quote:
ik ben donderdag voor het eerst sinds de zomervakantie vrijquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:00 schreef debbie_19 het volgende:
Is er bijna niemand aan het werk ofzo? Is iedereen spontaan ziek en vrij enzooo??????
Die gast die mij heeft aangereden reed zo hard tegen me aan dat me auto helemaal omkieptequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
![]()
heb je al eens een crash test van dat ding gezien..met 64 km/h ben ik hartstikke dood.
http://www.euroncap.com/tests/fiat_seicento_2000/73.aspx
aha:quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
![]()
heb je al eens een crash test van dat ding gezien..met 64 km/h ben ik hartstikke dood.
leuk he, filesquote:
Morguh Crazyquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:05 schreef crazy987 het volgende:
[..]
leuk he, files
en goeiemorgen iedereen
vanmiddag naar het ziekenhuis
hehe goed dat ik het een keer had opgezocht anders wisten we niet dat we dood gingen met 60 kmquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
![]()
en ik moest maar 40 km, van tilburg naar eindhoven.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:05 schreef crazy987 het volgende:
[..]
leuk he, files
en goeiemorgen iedereen
vanmiddag naar het ziekenhuis
en ik danquote:
quote:
leuk hequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en ik moest maar 40 km, van tilburg naar eindhoven.
maar jah, eindelijk door de files, mag je in Einhoven overal aansluiten
Wij welquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:07 schreef Runx het volgende:
ahhhh peoplegoedemorgen allemaal
ik heb me een beetje verslapen , gelukkig heeft niemand dat gemerkt
quote:
En waarom komt hij overdag niet meer?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:10 schreef Runx het volgende:
dr.droxz was gisteren nog even online héop de vorige topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |