uhmmm ..... kom op man , ik heb een waterpijp dat moet genoeg zeggenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker lang weekend![]()
vond je mn oude ava beter ?
wil ik wel masserenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:32 schreef debbie_19 het volgende:
OMG ik ga net door me lies heen..godver de godver! Kan ik weer de hele dag zowat niet lopen
Ik heb dat echt TE vaak
awwwquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:32 schreef debbie_19 het volgende:
OMG ik ga net door me lies heen..godver de godver! Kan ik weer de hele dag zowat niet lopen
Ik heb dat echt TE vaak
quote:
je moet bij opties op foksilver zetten ipv fokbagger layoutquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik zie geen verschil met de oude?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dat helpt niet hoor schat maar wel lief
maar ik wil je lies wel masserenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dat helpt niet hoor schat maar wel lief
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar ik wil je lies wel masseren![]()
barra is er nog niet, of wel ?![]()
ben er ook netquote:
quote:
Waarom doe je dat nu dan als ik vragen mag.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik niet, maar nu ben ik ook nog maar een paar maanden IT-er. Daarna never nooit meer (hoop ik)
Morgen Barraquote:
nou ok ok, ik verander hem thuis wel weerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:34 schreef Runx het volgende:
[..]
uhmmm ..... kom op man , ik heb een waterpijp dat moet genoeg zeggenik heb voor jou foksilver geselecteerd
omdat het mijn opleiding is. In het begin vond ik het wel leuk, maar laatste anderhalf jaar niet meer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:37 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Waarom doe je dat nu dan als ik vragen mag.
Ik ben accountant, dan ga ik toch ook niet een half jaar als automanteur werken?
hahah hoeft niet per se deze is ook wel grappigquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ok ok, ik verander hem thuis wel weer
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:38 schreef Guio het volgende:
[..]
En...had ze je nog klaargemaakt gisterenavond?
idd en ik maak het af omdat ik daarna naar HBo kan en wat anders kan kiezenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
omdat het mijn opleiding is. In het begin vond ik het wel leuk, maar laatste anderhalf jaar niet meer.
zolang je maar neit je pijp weg gaat gooienquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:39 schreef Runx het volgende:
[..]
hahah hoeft niet per se deze is ook wel grappig![]()
maar is wel lief hoar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |