quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:12 schreef Runx het volgende:
ik ga koffie halen
* Runx gaat voor iedereen koffie halen
ok dan mag hetquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik had je nog niet gezien
HOOOOI Crazy-M![]()
moet je op www.traphic.nl kijkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:10 schreef crazy987 het volgende:
[..]
leuk he
m`n collega was ook 20 minuutjes te laat
file op de A17
Hoooi WLquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:13 schreef WhiteLightning het volgende:
Bah! Teringweer buiten.
ps. goeiemorgen allemaal.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok dan mag het
kom je binnen, gelijk al 2 telefoons rectaal ingebracht, en die klant komt gillend klaar: ik baf je helemaal kapot....
kan ik dus alweer wachten op de volgende klant
zag het op anwb.nlquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moet je op www.traphic.nl kijken
rond utrechtfiles van ruim 20 km
morgen, jij gaat niet dood..alleen de bestuurder..de passagier komt er nog redelijk vanafquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:06 schreef Runx het volgende:
[..]
hehe goed dat ik het een keer had opgezocht anders wisten we niet dat we dood gingen met 60 km
Lekker weertje he?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:14 schreef crazy987 het volgende:
[..]
zag het op anwb.nl
ik heb er geen last van gehad
ben gebracht op de motor
hij heeft er zin inquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Onee kut, ik had ff gehoopt dat het vrijdag was
ik heb net op, maar tochquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:12 schreef Runx het volgende:
ik ga koffie halen
* Runx gaat voor iedereen koffie halen
Ik heb het ook helaas niet droog gehouden, inderdaad rot weer!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:13 schreef WhiteLightning het volgende:
Bah! Teringweer buiten.
mja op a58 ri tilburg was ook ongeluk gebeurd. ANWB stond verkeer te regelenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:14 schreef crazy987 het volgende:
[..]
zag het op anwb.nl
ik heb er geen last van gehad
ben gebracht op de motor
plus dat ik zo'n goed reactie vermogen heb, met die achterlijke aap die toen de weg op reedquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
morgen, jij gaat niet dood..alleen de bestuurder..de passagier komt er nog redelijk vanaf
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
plus dat ik zo'n goed reactie vermogen heb, met die achterlijke aap die toen de weg op reed
staat er wel bij , hij vind het niet zo gezellig meerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
En waarom komt hij overdag niet meer?
ik had em al aangepastquote:
dank je wel jongemanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:17 schreef Runx het volgende:
[..]
staat er wel bij , hij vind het niet zo gezellig meer
[me=Runx]zet bij iedereen de koffie neer [me]
Vrijdag!!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Onee ik heb een kut, ik had ff gehoopt dat ik vrijdag me kon omkleden in een man
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:17 schreef Runx het volgende:
[..]
[me=Runx]zet bij iedereen de koffie neer [me]
omg wl andere avaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:13 schreef WhiteLightning het volgende:
Bah! Teringweer buiten.
ik blijf voorlopig nog wel even, tenzij ik genaaid wordt op mijn stage natuurlijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar hij vond dat fotosoepen enzo zo leuk...nou ja..hij moet het zelf weten natuurlijk.
Ja oke dat heb ik ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik blijf voorlopig nog wel even, tenzij ik genaaid wordt op mijn stage natuurlijk
ja i know maar er staat ook wel iets met zijn werk maar okquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar hij vond dat fotosoepen enzo zo leuk...nou ja..hij moet het zelf weten natuurlijk.
Dudequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:21 schreef Runx het volgende:
[..]
ja i know maar er staat ook wel iets met zijn werk maar ok
we moeten met een reddingsplan komen , om hem terug te halen , vanaf nu gaan we kwaliteits posts maken , wat een toevoeging heeft aan de maatschappij . en niet zo maar dom gelul maar diep gaande discussie etc .... ok ik schoot even door...
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:21 schreef Runx het volgende:
[..]
ja i know maar er staat ook wel iets met zijn werk maar ok
we moeten met een reddingsplan komen , om hem terug te halen , vanaf nu gaan we kwaliteits posts maken , wat een toevoeging heeft aan de maatschappij . en niet zo maar dom gelul maar diep gaande discussie etc .... ok ik schoot even door...
ik lust geen koffiequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:17 schreef Runx het volgende:
[..]
* Runx zet bij iedereen de koffie neer
mevrouw D , dat ben ik niet helemaal met u eens , ik probeer in velen opzichte duidelijk mijn menig te geven , en het te beargumenteren . voor u kan het klinken als dom gelul , maar dat is het niet .als u geen verstand heeft van mijn vak vind ik dat u daar ook niet over mag spreken , mijn vak is nu Ict ook al is het gay en het proberen gezellig te houden op fok , en proberen posts zo kwalitatief mogelijk te maken .quote:
goedemorgen p00pquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Moggûh mensen!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:28 schreef Runx het volgende:
[..]
mevrouw D , dat ben ik niet helemaal met u eens , ik proberen in velen opzichte duidelijk mijn menig te geven , en het te beargumenteren . voor u kan het klinken als dom gelul , maar dat is het niet .als u geen verstand heeft van mijn vak vind ik dat u daar ook niet over mag spreken , mijn vak is nu Ict ook al is het gay en het proberen gezellig te houden op fok , en proberen posts zo kwalitatief mogelijk te maken .
ik hoop nu dat u begrepen heeft wat mijn vak inhoud
met vriendelijke groet
Ramtin..... omg
als je nou de komma's ook goed neer zou zetten, zou ik ook zeer content zijn met dit berichtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:28 schreef Runx het volgende:
[..]
mevrouw D , dat ben ik niet helemaal met u eens , ik proberen in velen opzichte duidelijk mijn menig te geven , en het te beargumenteren . voor u kan het klinken als dom gelul , maar dat is het niet .als u geen verstand heeft van mijn vak vind ik dat u daar ook niet over mag spreken , mijn vak is nu Ict ook al is het gay en het proberen gezellig te houden op fok , en proberen posts zo kwalitatief mogelijk te maken .
met vriendelijke groet
Ramtin..... omg
Het is jammer dat het geen vrijdag isquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:28 schreef Runx het volgende:
[..]
mevrouw D , dat ben ik niet helemaal met u eens , ik probeer in velen opzichte duidelijk mijn menig te geven , en het te beargumenteren . voor u kan het klinken als dom gelul , maar dat is het niet .als u geen verstand heeft van mijn vak vind ik dat u daar ook niet over mag spreken , mijn vak is nu Ict ook al is het gay en het proberen gezellig te houden op fok , en proberen posts zo kwalitatief mogelijk te maken .
met vriendelijke groet
Ramtin..... omg
Kan ik wel waarderenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:27 schreef Crazy-M het volgende:
hoezo lui
pc die naast me staat remote overnemen omdat ik geen zin heb om te verplaatsen
Hoezo, ITérs zijn vaak erg luiquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:27 schreef Crazy-M het volgende:
hoezo lui
pc die naast me staat remote overnemen omdat ik geen zin heb om te verplaatsen
gute smorgensquote:
ohh ik vind komma's gewoon lijp daarom , ik doe het voor de sierquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als je nou de komma's ook goed neer zou zetten, zou ik ook zeer content zijn met dit bericht
ik nietquote:
maar je moet ze achter de woorden neerzetten. En geen spatie ertussen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:30 schreef Runx het volgende:
[..]
ohh ik vind komma's gewoon lijp daarom , ik doe het voor de sier
lekker lang weekendquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:19 schreef Runx het volgende:
[..]
omg wl andere ava, maar deze is wel grappig maar ok
waar was je ? al die tijd ?
ik zie geen verschil met de oude?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker lang weekend![]()
vond je mn oude ava beter ?
ik niet , ik ben na paar maanden ook nooooit meer iter , ik kan ook pc overnemen en hun helpen maar dat doe ik nooit , ik vind leuker om bij mensen langs te gaan en te gaan babbelenquote:
Heb je een andere ava dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker lang weekend![]()
vond je mn oude ava beter ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |